Sharp75! Skrevet 10. juli 2023 #3441 Skrevet 10. juli 2023 Carabilla skrev (3 minutter siden): Om hun må selge med tap så bør det tapet deles på to...da bør jo han ta opp privat lån e.l Ikke riktig at hun må ta hele byrden mens han lever livets glade dager med ny dame og penger fra nav... Ingen her som vet hvilken avtale de har seg i mellom? 3
ludden Skrevet 10. juli 2023 #3442 Skrevet 10. juli 2023 Sharp75! skrev (13 minutter siden): Ingen her som vet hvilken avtale de har seg i mellom? Nysgjerriper på loftet, er deg virkelig deg???? 4
Carabilla Skrevet 10. juli 2023 #3443 Skrevet 10. juli 2023 Sharp75! skrev (24 minutter siden): Ingen her som vet hvilken avtale de har seg i mellom? Nei, det er sant...men begynner å forstå godt hvorfor K ga om dette forholdet...for en umoden fyr🫨 10
Fantorangen-Oslo Skrevet 10. juli 2023 #3444 Skrevet 10. juli 2023 Carabilla skrev (43 minutter siden): Om hun må selge med tap så bør det tapet deles på to...da bør jo han ta opp privat lån e.l Ikke riktig at hun må ta hele byrden mens han lever livets glade dager med ny dame og penger fra nav... Det var vel egentlig det jeg mente? At alt deles likt i forhold til skjøtet og boliglån? Men om Kristin har hatt utgifter knyttet til visninger, megler, salget som Dennis IKKE har vært med å dekke kan Kristin velge å ta ut de pengene av overskuddet og overføre til seg (dokumentasjon selvsagt), før et evt overskuddet fordeles. Ved et evt tap gjøres det samme, bortsett fra at det ikke deles fortjeneste, men utestående likt ift utgifter hun har hatt slik at Dennis også må tilbakebetale dette og også ta sitt tap ift sin del av boliglånet. 3
Carabilla Skrevet 10. juli 2023 #3445 Skrevet 10. juli 2023 Fantorangen-Oslo skrev (1 time siden): Det var vel egentlig det jeg mente? At alt deles likt i forhold til skjøtet og boliglån? Men om Kristin har hatt utgifter knyttet til visninger, megler, salget som Dennis IKKE har vært med å dekke kan Kristin velge å ta ut de pengene av overskuddet og overføre til seg (dokumentasjon selvsagt), før et evt overskuddet fordeles. Ved et evt tap gjøres det samme, bortsett fra at det ikke deles fortjeneste, men utestående likt ift utgifter hun har hatt slik at Dennis også må tilbakebetale dette og også ta sitt tap ift sin del av boliglånet. Ja, da blir det iallefall mer rettferdig. 2
Måne Rampelyset Skrevet 11. juli 2023 #3446 Skrevet 11. juli 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
M.H85 Skrevet 11. juli 2023 #3447 Skrevet 11. juli 2023 Ser nå ut til at eksen har funnet seg Oslo jente så da kan vel ingen klage ,blir nok å bo nærmere sønnen da. De er raske med nye partnere da. Det går jaggu unna😅Men det gjelder mange folk da. Jeg var mange år alene jeg etter et brudd, men jeg nøyt alenetid uten ta hensyn til noen,og barna skulle slippe nye menn i sitt liv. 14
M.H85 Skrevet 11. juli 2023 #3448 Skrevet 11. juli 2023 Fantorangen-Oslo skrev (19 timer siden): Det var vel egentlig det jeg mente? At alt deles likt i forhold til skjøtet og boliglån? Men om Kristin har hatt utgifter knyttet til visninger, megler, salget som Dennis IKKE har vært med å dekke kan Kristin velge å ta ut de pengene av overskuddet og overføre til seg (dokumentasjon selvsagt), før et evt overskuddet fordeles. Ved et evt tap gjøres det samme, bortsett fra at det ikke deles fortjeneste, men utestående likt ift utgifter hun har hatt slik at Dennis også må tilbakebetale dette og også ta sitt tap ift sin del av boliglånet. Alt bør deles på 2. Hadde selv en sløv eks. Han måtte pent betale meg 570 000 etter et enormt tap på felles hus så han fikk rest gjeld.😂 Jeg hadde mye mer å legge inn da vi kjøpte + satt alene med det til slutt å betalte renter ( plusset på de selvfølgelig det året jeg satt med det uten å få solgt seff ). Tap skal deles 50%. Eksen min betalte ikke da,bare slutta å svare meg en periode...pengene kom fra moren hans😬🤣🤣🤣 1
Gjest Kattedama Skrevet 11. juli 2023 #3449 Skrevet 11. juli 2023 Trist å se hvilket «togkrasj» KG og DP lager i etterkant av bruddet, når det er mindreårige involvert. Ikke mye samfunnsnyttig informasjon om kjærlighetslivet til de begge.
Måne Rampelyset Skrevet 11. juli 2023 #3450 Skrevet 11. juli 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 2
M.H85 Skrevet 11. juli 2023 #3451 Skrevet 11. juli 2023 Lill skrev (2 timer siden): Trist å se hvilket «togkrasj» KG og DP lager i etterkant av bruddet, når det er mindreårige involvert. Ikke mye samfunnsnyttig informasjon om kjærlighetslivet til de begge. Noe enig i det. Virker nå som det er viktig for begge og glansere et lykkelig liv med nye partnere på insta. Var ikke lenge siden han ene ikke ville leve mer, nå er livet 120% amazing. Flott det,men når man deler så tunge ting som Psykiatri og det å være helt nede så må man gjerne nyansiere litt hva man legger ut... De fleste går ikke fra å ikke ville leve mer til euforisk lykke på 3mnd,men 🤷De har mange følgere...mange unge sårbare nok som "kjendiser" flest.. 15
Janne1975 Skrevet 11. juli 2023 #3452 Skrevet 11. juli 2023 M.H85 skrev (7 minutter siden): Noe enig i det. Virker nå som det er viktig for begge og glansere et lykkelig liv med nye partnere på insta. Var ikke lenge siden han ene ikke ville leve mer, nå er livet 120% amazing. Flott det,men når man deler så tunge ting som Psykiatri og det å være helt nede så må man gjerne nyansiere litt hva man legger ut... De fleste går ikke fra å ikke ville leve mer til euforisk lykke på 3mnd,men 🤷De har mange følgere...mange unge sårbare nok som "kjendiser" flest.. Pluss at han ikke ville leve mer fordi han «aldri» så sønnen. Men når han først har muligheten så stikker han ut eller utenbys og fester, gang på gang. 23
M.H85 Skrevet 11. juli 2023 #3453 Skrevet 11. juli 2023 Janne1975 skrev (7 minutter siden): Pluss at han ikke ville leve mer fordi han «aldri» så sønnen. Men når han først har muligheten så stikker han ut eller utenbys og fester, gang på gang. Ja🤔 Og ny dame ,og da flyr han rett til Oslo... Han er en fri fugl. Litt sånn som sitatet ,når solen går opp er dagen ferdig og påtide legge seg😆 Ikke a4 familiemann😉 6
Janne1975 Skrevet 11. juli 2023 #3454 Skrevet 11. juli 2023 (endret) M.H85 skrev (5 minutter siden): Ja🤔 Og ny dame ,og da flyr han rett til Oslo... Han er en fri fugl. Litt sånn som sitatet ,når solen går opp er dagen ferdig og påtide legge seg😆 Ikke a4 familiemann😉 Han fløy rett til Oslo når barnet var i Stavanger sist også, for noen uker siden. Når solen står opp er det på tide med en øl… Endret 11. juli 2023 av Janne1975 17
Carabilla Skrevet 11. juli 2023 #3455 Skrevet 11. juli 2023 Janne1975 skrev (42 minutter siden): Han fløy rett til Oslo når barnet var i Stavanger sist også, for noen uker siden. Når solen står opp er det på tide med en øl… Man blir slettet om man nevner han...men kjenner så utrolig på det siden han har vært så åpen om dette med psykisk helse og at han aldri fikk sett sønnen, for så å bare prioritere andre ting når han har muligheten t.o.m med støtte fra hele familien rundt, enda så blir han rastløs å må dra unna... 13
Janne1975 Skrevet 11. juli 2023 #3456 Skrevet 11. juli 2023 Carabilla skrev (9 minutter siden): Man blir slettet om man nevner han...men kjenner så utrolig på det siden han har vært så åpen om dette med psykisk helse og at han aldri fikk sett sønnen, for så å bare prioritere andre ting når han har muligheten t.o.m med støtte fra hele familien rundt, enda så blir han rastløs å må dra unna... Ja, kan godt hende jeg blir sletta, men han sto jo selv fram i en podcast og legger selv ut sine valg nå, så det virker litt urimelig med sensur. Forsto det da han framsto som veldig syk, men nå er han jo «frisk»…. Ellersenig med deg ang. prioriteringene, henger ikke på greip. 9
Carabilla Skrevet 11. juli 2023 #3457 Skrevet 11. juli 2023 Janne1975 skrev (22 minutter siden): Ja, kan godt hende jeg blir sletta, men han sto jo selv fram i en podcast og legger selv ut sine valg nå, så det virker litt urimelig med sensur. Forsto det da han framsto som veldig syk, men nå er han jo «frisk»…. Ellersenig med deg ang. prioriteringene, henger ikke på greip. Helt imot sensur selv, iallefall når det er sannheter og fakta som diskuteres... Han har jo sagt disse tingene selv i Dagbladet og på podcast, derfor syntes jeg det bør være lov å diskutere det. Mine innlegg om tema ble sensurert/ slettet. 5
Janne1975 Skrevet 11. juli 2023 #3458 Skrevet 11. juli 2023 Carabilla skrev (6 minutter siden): Helt imot sensur selv, iallefall når det er sannheter og fakta som diskuteres... Han har jo sagt disse tingene selv i Dagbladet og på podcast, derfor syntes jeg det bør være lov å diskutere det. Mine innlegg om tema ble sensurert/ slettet. Mine også. Men tror nok noen leste dem mens de ennå sto😉 1
Fru Uperfekt Skrevet 12. juli 2023 #3459 Skrevet 12. juli 2023 Janne1975 skrev (På 8.7.2023 den 20.29): Boligen i Stavanger er fortsatt til salgs sier hun på ig. At den er en av Stavangers fineste er langt fra sant. Men rart at annonsen er trukket tilbake, håper for hennes del at hun har byttet megler.. For øvrig hyggelig at hun er hos ex-svigers da. Enig i det den er for langt fra alt og dårlig plassert, men håper jo for deres del at de får solgt, er ikke lett å sitte med ett hus for mye 2
Janne1975 Skrevet 12. juli 2023 #3460 Skrevet 12. juli 2023 (endret) Carabilla skrev (27 minutter siden): Helt imot sensur selv, iallefall når det er sannheter og fakta som diskuteres... Han har jo sagt disse tingene selv i Dagbladet og på podcast, derfor syntes jeg det bør være lov å diskutere det. Mine innlegg om tema ble sensurert/ slettet. Godt å se at barnet har det så bra hos besteforeldrene uansett, selv om man ikke burde hatt et slikt innsyn i det hele tatt. Endret 12. juli 2023 av Janne1975 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå