Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest pop up bruker
Skrevet
Jordbærpike99 skrev (10 minutter siden):

Jeg tror ikke det nei. Altså jo selvfølgelig vil hun selge - hun legger heller ikke skjul på det. Aller helst ville hun dog nok beholdt det selv hadde livssituasjonen vært annerledes. Det er jo ingen tvil at hun vil selge det. Tror ikke at følelsene hun forteller om er et markedsføringsgrep for det. Hvis noen kjøper et hus kun fordi de syns synd på noen eller har hørt en tårevåt historie så er man kanskje ikke så flink på rasjonelle boligkjøp tenker nå jeg. Det at hun er åpen om det hun går gjennom tviler jeg på at booster hennes sannsynlighet for salg akkurat. Men men, kanskje det bare er jeg som ser det slik. 

Så klart kjøper de ikke et hus fordu de syns synd på henne! Men å legge ut en tur , som også er tårevåt, vil så klar skape mer engasjement og dermed spredning- som gjør at potensielle kjøpere vil få opp annonsen. 

Vi må ikke være naive for hvordan markedskreftene og algoritmen styrer verden. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
pop up bruker skrev (15 minutter siden):

Så klart kjøper de ikke et hus fordu de syns synd på henne! Men å legge ut en tur , som også er tårevåt, vil så klar skape mer engasjement og dermed spredning- som gjør at potensielle kjøpere vil få opp annonsen. 

Vi må ikke være naive for hvordan markedskreftene og algoritmen styrer verden. 

Man må ikke være naiv for hvordan influencere styrer noe som helst. Er man på jakt etter bolig i Stavanger til 9-10 millioner så er nok ikke denne høyest på lista.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Julia Piñero skrev (2 timer siden):

Herregud nå må folk seriøst skjerpe seg. Ho er sunn og normalt slank! Helt utrolig hvor mye dritt man får om man går ned noen kilo og er på sunn vekt.

Så mange i dag er overvektige at mange glemmer av hva som er sunn vekt. Undervektig er hun ikke. 

Nå får hun nok ufortjent pepper. 

Posering og thinspo er det KG holder på med nå. 

• Liker 15
Skrevet
Janne1975 skrev (36 minutter siden):

Man må ikke være naiv for hvordan influencere styrer noe som helst. Er man på jakt etter bolig i Stavanger til 9-10 millioner så er nok ikke denne høyest på lista.

Tenk å måtte betale på det dyre huset uten å bo der med DE høye rentene som er nå...stakkars🥺

Hadde fått magesår av mindre.

Selv om hun tjener bra, er det surt å betale for noe hun ikke har noe glede av.

• Liker 4
Skrevet
Carabilla skrev (6 minutter siden):

Tenk å måtte betale på det dyre huset uten å bo der med DE høye rentene som er nå...stakkars🥺

Hadde fått magesår av mindre.

Selv om hun tjener bra, er det surt å betale for noe hun ikke har noe glede av.

Pluss at hun ikke burde være alene om den økonomiske byrden

• Liker 7
Skrevet (endret)
Janne1975 skrev (16 minutter siden):

Pluss at hun ikke burde være alene om den økonomiske byrden

Absolutt!!  helt sykt at hun må betale alt alene og i tillegg ordne ALT det praktiske. 

Tipper at om de var sammen ville han hatt alle fordelene med å eie det sammen med henne...men nå fraskriver seg alt av ansvar.

Endret av Carabilla
  • Liker 11
Gjest Kattedama
Skrevet

Hvorfor leier hun ikke ut huset? Og heller betaler noen til å fikse hvis det trengs mens leieboerne bor der.

Skrevet
Lill :) skrev (45 minutter siden):

Hvorfor leier hun ikke ut huset? Og heller betaler noen til å fikse hvis det trengs mens leieboerne bor der.

Skal mye til å finne leieboere som vil betale det hun har i omkostninger. Huset er ikke sentralt, skole/bhg er på en annen øy, kollektivtilbudet er særdeles smått. Selv om hun/de syntes det var drømmehuset så finnes det langt kjekkere steder i Stavanger å leie eller kjøpe

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Carabilla skrev (5 timer siden):

Absolutt!!  helt sykt at hun må betale alt alene og i tillegg ordne ALT det praktiske. 

Tipper at om de var sammen ville han hatt alle fordelene med å eie det sammen med henne...men nå fraskriver seg alt av ansvar.

Jeg hadde så sykt krevd alle penger av han gjennom rettens vei hvis jeg var henne. Han har nok snylta på henne over lang tid for det er helt klart at det er hun som har tjent de store penga i det forholdet der. Syns oppriktig synd på hun altså😢

• Liker 17
Skrevet
pop up bruker skrev (7 timer siden):

Mulig jeg er hard, men jeg ser absolutt ikke det samme som deg. Jeg ser en person som vil selge eiendommen, og fordi det går sagte i eimdomsmarkedet tyr til det grep å filme seg selv og fortelle hvor hardt dette har vært... i mine øyne er dette kun markedsføringsgrep, og jeg syns det er rart at andre ikke ser det? De vil så klart få den solgt! 

Så enig!!

Selvfølgelig vil hun selge. Hadde gjort det samme om jeg var offentlig. Grått og bært meg😉 Alle vi selge. Its ok😉

• Liker 4
Skrevet
Janne1975 skrev (4 timer siden):

Skal mye til å finne leieboere som vil betale det hun har i omkostninger. Huset er ikke sentralt, skole/bhg er på en annen øy, kollektivtilbudet er særdeles smått. Selv om hun/de syntes det var drømmehuset så finnes det langt kjekkere steder i Stavanger å leie eller kjøpe

Ikke sentralt? Det er mulig ikke samme buss tilbud som på Hundvåg,men dette er ikke Nærbø liksom🙈

Det er definitivt mennesker som drømmer om å bo "midt" i byen samtidig litt landlig med den utsikten. Problemet er ikke stedet som faktisk er 10min kjøre tid fra Stavanger sentrum, problemet er så enkelt som at rentene er høyyyye,folk har dårligere råd og det huset vil koste graps å leie pr mnd😉  

• Liker 8
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Ikke sentralt? Det er mulig ikke samme buss tilbud som på Hundvåg,men dette er ikke Nærbø liksom🙈

Det er definitivt mennesker som drømmer om å bo "midt" i byen samtidig litt landlig med den utsikten. Problemet er ikke stedet som faktisk er 10min kjøre tid fra Stavanger sentrum, problemet er så enkelt som at rentene er høyyyye,folk har dårligere råd og det huset vil koste graps å leie pr mnd😉  

Altså leieprisen må jo følge rentene på lånet og dekke hvertfall det. Antar hun selvfølgelig har avdragsfritt.

Skrevet
Carabilla skrev (5 timer siden):

Han har ikke råd. Enkelt og greit. Det huset koster litt med renter pr måned😅 Har man ikke råd så hva skal man gjøre da?? Det må være ulempen gå fra en person som har mye mindre inntekt enn deg og dere eier sammen,man står alene med alt...uffatelig kipt😳

• Liker 2
Skrevet
M.H85 skrev (3 timer siden):

Man får mer for pengene på Nærbø og toget går ganske ofte. Hadde aldri betalt den summen for det huset , da hadde jeg heller flytta til Nærbø. 

• Nyttig 1
Skrevet

Dere som kommenterer og diskuterer en annen persons liv,hus og økonomi.......hva slags liv har dere egentlig selv???? Dere må ha noen utrolig kjedelige liv.

• Liker 9
Skrevet (endret)
Julia Piñero skrev (13 timer siden):

Herregud nå må folk seriøst skjerpe seg. Ho er sunn og normalt slank! Helt utrolig hvor mye dritt man får om man går ned noen kilo og er på sunn vekt.

Så mange i dag er overvektige at mange glemmer av hva som er sunn vekt. Undervektig er hun ikke. 

Nå får hun nok ufortjent pepper. 

Enig. Hvis man går tilbake til da egne besteforeldre var unge, så vil man kunne se at veldig mange var mye slankere/ tynnere enn det folk flest er i dag.

Nå har vi mye mer underhudsfett enn hva som var vanligere før. Dette polstrer knokler og ben på en annen måte. Har man lite underhudsfett vil ben/ muskler vise, men betyr ikke at man er undervektig for det. 

Har forstått det har vært tøffe tider, og da kan man gå ned + (hun trener?) Usikker på siste da jeg ikke følger hvert et innlegg/ steg. 

Den norske befolkningen er overvektig, det som var vanlig vekt før blir omtalt som undervekt i dag.

Vi pleide å gjøre narr av overvektige amerikanere- nå er vi der snart selv.

Endret av Elfy
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk inntrykket av at dette var en salgsannonse med krokodille tårer..

ja selvfølgelig har jeg forståelse for at situasjonen er vanskelig.

Regner med at hun har fått tips om å være personlig samt vise frem huset for å øke salgs muligheter.. (huset hun aldri skulle sette sine ben i?)

det er også mye uferdig i dette «fantastiske huset» dør uten trapp, uteområde med stillas .. løsninger som var perfekte for en rullestol bruker, er kanskje ikke noe som frister for noen uten rullestol brukere i familien.    

Slik økonomen er idag tipper jeg hun må ned til mellom  7-8 mil for å få solgt .. 

Noen som vet hva det kostet å bygge? 
Tilholder hun meg håp om å for solgt med fortjeneste ?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Janne1975 skrev (16 timer siden):

Boligen i Stavanger er fortsatt til salgs sier hun på ig. At den er en av Stavangers fineste er langt fra sant. Men rart at annonsen er trukket tilbake, håper for hennes del at hun har byttet megler.. For øvrig hyggelig at hun er hos ex-svigers da.

Man kan gjøre det/får tilbud om det om man ikke får solgt det under første oppdragsperiode. Den sukker nok opp igjen. 

Endret av Sharp75!
Skrevet

Når andre influencere filmer seg selv og gråter da er det big No No, men med KG, er bare stakkars. Samme end disse bildene hun legger ut. 

Hvorfor skal ikke hun "røres"??? Hvorfor er hun så hellig? For slik som hun er nå, så er hun jammen ikke et dugg bedre enn alle andre influencere. Og nei, jeg er ikke en hater! Men reagerer sterkt på at hun går under under radaren ifht  mange andre. Samme med YummyMummy med umerket reklame og alkohol, ikke en reaksjon har hun fått. Er det fordi at de har mange gode poenger så da er det greit at de ikke holder seg til lover og regler og hva som er greit? 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Når andre influencere filmer seg selv og gråter da er det big No No, men med KG, er bare stakkars. Samme end disse bildene hun legger ut. 

Hvorfor skal ikke hun "røres"??? Hvorfor er hun så hellig? For slik som hun er nå, så er hun jammen ikke et dugg bedre enn alle andre influencere. Og nei, jeg er ikke en hater! Men reagerer sterkt på at hun går under under radaren ifht  mange andre. Samme med YummyMummy med umerket reklame og alkohol, ikke en reaksjon har hun fått. Er det fordi at de har mange gode poenger så da er det greit at de ikke holder seg til lover og regler og hva som er greit? 

Jeg tror det er noen som er mer fredet enn andre og KG har alltid vært motvekten, den som har gitt beskjed og vært kjerringa mot strømmen. Dette imaget er med henne fremdeles og jeg tror ikke folk ser at hun poserer seg tynnere og driver med thinspo. De vil bare ikke se det og ta det innover seg.

Gråtevideoene til influncere er flaut. https://www.adressa.no/midtnorskdebatt/i/APRdox/jeg-faar-lyst-til-aa-skrike-kom-deg-gjennom-en-vanlig-mandag-uten-aa-legge-ut-en-skitt

Endret av Lilly Rose
  • Liker 13
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...