Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tøvftta skrev (6 minutter siden):

Jeg synes dette var helt 😳

94D3C519-092F-4DD9-B544-0BA4C4D5C324.png.3c53a0091838861291e9939a068316fc.png

🫣

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lilly Rose skrev (1 minutt siden):

🫣

Uffda, det var tynt. Men kjenner flere som har blitt tynne etter brudd og da legger de gjerne på seg litt igjen når alt roer seg..

• Liker 3
Skrevet
Justlooking skrev (1 minutt siden):

Uffda, det var tynt. Men kjenner flere som har blitt tynne etter brudd og da legger de gjerne på seg litt igjen når alt roer seg..

Ja, men det er poseringene hun som andre influncere holder på med for å posere seg tynnere jeg reagerer på. 

• Liker 11
Skrevet
Justlooking skrev (37 minutter siden):

Det er sant,men hun hatt ny typeen stund og sier selv livet er fantastisk nå, og da legger man ofte på seg litt... Jeg er iallefall tynnere nå som singel enn i forhold 🤣🍦🍧🍩🎬📺💑

• Liker 4
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Det er sant,men hun hatt ny typeen stund og sier selv livet er fantastisk nå, og da legger man ofte på seg litt... Jeg er iallefall tynnere nå som singel enn i forhold 🤣🍦🍧🍩🎬📺💑

Type en stund*

• Liker 1
Skrevet (endret)

Herregud nå må folk seriøst skjerpe seg. Ho er sunn og normalt slank! Helt utrolig hvor mye dritt man får om man går ned noen kilo og er på sunn vekt.

Så mange i dag er overvektige at mange glemmer av hva som er sunn vekt. Undervektig er hun ikke. 

Nå får hun nok ufortjent pepper. 

Endret av Julia Piñero
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

• Liker 1
Skrevet
Julia Piñero skrev (10 minutter siden):

Herregud nå må folk seriøst skjerpe seg. Ho er sunn og normalt slank! Helt utrolig hvor mye dritt man får om man går ned noen kilo og er på sunn vekt.

Så mange i dag er overvektige at mange glemmer av hva som er sunn vekt. Undervektig er hun ikke. 

Du har oversikt over hennes BMI?

Interessant. 

• Liker 14
Skrevet
Julia Piñero skrev (28 minutter siden):

Uansett hvordan du vrir og vender på det så er det tøffere å være overvektig enn undervektig spesielt når det å være tynn er noe de fleste vil være hvertfall som ung! Jeg har ikke skrevet noe krenkende om henne,men ribbein bilder bør ikke legges ut av ei dame som er første mann til å skrike ut om kroppspress og andre dårlige forbilder!!

Jeg er slank. Ribbeina mine viser ikke når jeg står slik,gjør de det er man undervektig mener jeg. Det må vel være lov å si? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (4 minutter siden):

Jeg er slank. Ribbeina mine viser ikke når jeg står slik,gjør de det er man undervektig mener jeg. Det må vel være lov å si? 

Mine ribben ser ut som Kristin når jeg strekker meg slik.

Jeg er ikke undervektig,syk eller annet.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg syns så oppriktig synd på Kristin etter dagens story…

jeg syns det er synd hun ikke forteller mer om det hun har gått gjennom/hva hun har vært gjennom med Dennis. Tror folk hadde fått øyne litt opp kanskje. 

men uansett utrolig kjipt for henne å stå med all den finansielle byrden pga en liten unge som ikke klarer å oppføre seg og ditcher familien sin og familiedrømmen for å være utro

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (18 minutter siden):

Mine ribben ser ut som Kristin når jeg strekker meg slik.

Jeg er ikke undervektig,syk eller annet.

Ok😊 Sikkert noe med kroppsbygning. Mine hoftebein stikker ut,men tar aldri bilder av de 2 knoklene. De viser jo på mange slanke da.  Er ikke fint uansett. Men ribbein tenkte jeg var litt mer undervektig..mulig jeg tenker feil. Uansett man trenge ikke vise slike bilder til offentligheten,min mening. Bare det😊

• Liker 2
Skrevet
Jordbærpike99 skrev (7 minutter siden):

jeg syns det er synd hun ikke forteller mer om det hun har gått gjennom/hva hun har vært gjennom med Dennis. Tror folk hadde fått øyne litt opp kanskje. 

men uansett utrolig kjipt for henne å stå med all den finansielle byrden pga en liten unge som ikke klarer å oppføre seg og ditcher familien sin og familiedrømmen for å være utro

Utroskap er low. Men snakket hun om det på en story...?🤔

Skrevet
M.H85 skrev (1 minutt siden):

Nei, men det er kjent fakta fra tidligere. Grunnen for bruddet var hans utroskap. Og bruddet har jo medført salget av huset og alt det andre kjipe hun måtte deale med

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest pop up bruker
Skrevet
M.H85 skrev (3 minutter siden):

Nei, hun forsøker å selge boligen 

Gjest pop up bruker
Skrevet
Jordbærpike99 skrev (11 minutter siden):

Mulig jeg er hard, men jeg ser absolutt ikke det samme som deg. Jeg ser en person som vil selge eiendommen, og fordi det går sagte i eimdomsmarkedet tyr til det grep å filme seg selv og fortelle hvor hardt dette har vært... i mine øyne er dette kun markedsføringsgrep, og jeg syns det er rart at andre ikke ser det? De vil så klart få den solgt! 

Skrevet
pop up bruker skrev (3 minutter siden):

Mulig jeg er hard, men jeg ser absolutt ikke det samme som deg. Jeg ser en person som vil selge eiendommen, og fordi det går sagte i eimdomsmarkedet tyr til det grep å filme seg selv og fortelle hvor hardt dette har vært... i mine øyne er dette kun markedsføringsgrep, og jeg syns det er rart at andre ikke ser det? De vil så klart få den solgt! 

Du er ikke den eneste som ser det. Huset er vilt overpriset, derfor er det ikke solgt. Som jeg har sagt hele tiden, det går for rundt 8 mill, maks

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
pop up bruker skrev (11 minutter siden):

Nei, hun forsøker å selge boligen 

Alt for å selge da. Jaja har tapt myyyyye penger selv på en bolig i samme by for 7år siden pga brudd i samliv. Slik er livet!!! For mange. Hver dag.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
pop up bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tror ikke det nei. Altså jo selvfølgelig vil hun selge - hun legger heller ikke skjul på det. Aller helst ville hun dog nok beholdt det selv hadde livssituasjonen vært annerledes. Det er jo ingen tvil at hun vil selge det. Tror ikke at følelsene hun forteller om er et markedsføringsgrep for det. Hvis noen kjøper et hus kun fordi de syns synd på noen eller har hørt en tårevåt historie så er man kanskje ikke så flink på rasjonelle boligkjøp tenker nå jeg. Det at hun er åpen om det hun går gjennom tviler jeg på at booster hennes sannsynlighet for salg akkurat. Men men, kanskje det bare er jeg som ser det slik. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Jordbærpike99 skrev (7 minutter siden):

Jeg tror ikke det nei. Altså jo selvfølgelig vil hun selge - hun legger heller ikke skjul på det. Aller helst ville hun dog nok beholdt det selv hadde livssituasjonen vært annerledes. Det er jo ingen tvil at hun vil selge det. Tror ikke at følelsene hun forteller om er et markedsføringsgrep for det. Hvis noen kjøper et hus kun fordi de syns synd på noen eller har hørt en tårevåt historie så er man kanskje ikke så flink på rasjonelle boligkjøp tenker nå jeg. Det at hun er åpen om det hun går gjennom tviler jeg på at booster hennes sannsynlighet for salg akkurat. Men men, kanskje det bare er jeg som ser det slik. 

Hvis du ser på instastoryene nå er det rene salgsannonsen

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...