Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (56 minutter siden):

Men vidvinkel kamera, brukte KG det tidligere for å virke lengre/slankere?

Ser noen tar opp spm om de som ikke er like slanke hvorfor det er greit de legger ut bilder, men bruker de vidvinkel for å virke større? 

Hun bruker flere ulike innstillinger på kamera,ikke kun vidvinkel.

Hun gjør det også fordi hun er Samsung ambassadør og må vise publikum hva produktet kan gjøre.

Slank er hun jo uansett innstilling på kamera eller i person.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (51 minutter siden):

Hun bruker flere ulike innstillinger på kamera,ikke kun vidvinkel.

Hun gjør det også fordi hun er Samsung ambassadør og må vise publikum hva produktet kan gjøre.

Slank er hun jo uansett innstilling på kamera eller i person.

Slank ja, men man behøver ikke fremheve slik flere her skriver. Hun har mye mer fokus på kropp. Hun er et stort forbilde for flere og bør være obs og tenke over hva hun deler på lik linje med andre. Hadde andre delt slike bilder hadde det blitt mye mer snakk, ser bare hvordan det er i andre tråder. 

• Liker 15
Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Slank ja, men man behøver ikke fremheve slik flere her skriver. Hun har mye mer fokus på kropp. Hun er et stort forbilde for flere og bør være obs og tenke over hva hun deler på lik linje med andre. Hadde andre delt slike bilder hadde det blitt mye mer snakk, ser bare hvordan det er i andre tråder. 

Feil.

Slanke og tynne influencere får et helvete tyn hele tiden for å "fremme et usunt ideal" bare fordi de viser seg i feks bikini med en helt normal bmi.

Tror mange glemmer hva som faktisk er normalvekt fordi de fleste idag er over snittet tunge.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Feil.

Slanke og tynne influencere får et helvete tyn hele tiden for å "fremme et usunt ideal" bare fordi de viser seg i feks bikini med en helt normal bmi.

Tror mange glemmer hva som faktisk er normalvekt fordi de fleste idag er over snittet tunge.

Store og tunge kropper skal man vise frem og hylle, mens, som jeg skrev, de som har tynne kropper får gå hjem og dekke seg til.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Har dere sett bildet det er snakk om? Det er ikke en normalt slank kropp, det er utstikkende ribbein. cbe ser sunn ut i forhold til det bildet der, det sier litt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Fotballfluen skrev (1 time siden):

Har dere sett bildet det er snakk om? Det er ikke en normalt slank kropp, det er utstikkende ribbein. cbe ser sunn ut i forhold til det bildet der, det sier litt. 

Ta å gi deg.

Ribben skal faktisk ikke skjules av valker når man strekker seg.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
J.. skrev (15 minutter siden):

Ta å gi deg.

Enig; er man slank så er det normalt at man kan skimte ribbein hvis man strekker seg. Eller hvis man ligger flatt på ryggen å soler seg, da går magen nedover/innover og man kan skimte nederste del av ribbein som da blir synlig. Dette uten å være mager, men vanlig slank.

Har sett gjennom feeden til Kristin nå og hun poster ikke bilder der hun suger inn magen og ikke puster når bildet blir tatt eller vrir og vrenger seg for å se tynnest mulig ut eller spenner halsen for at sener og muskler skal fremheves.

Når Kristin reklamerer for vegansk mat så er det også normale porsjoner hun legger ut, ikke barneporsjoner. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (51 minutter siden):

Ta å gi deg.

Jeg er normal slank nedre skiktet på bmi og ingen ribbein stikker ut her når jeg står slik som hun gjør på det bildet. Så vet ikke hvem som må ta og gi seg. 

• Liker 7
Skrevet

Utrolig heldig med x svigermor iallefall...som skaper så mange fine ferieminner mens de to kjører eget løp...

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (13 minutter siden):

Utrolig heldig med x svigermor iallefall...som skaper så mange fine ferieminner mens de to kjører eget løp...

Enig, heldigvis har han enormt engasjerte og tilstedeværende besteforeldre som setter ham først, alltid. Ja, foreldrene er flinke til å prioritere seg selv.

• Liker 15
Skrevet
Janne1975 skrev (30 minutter siden):

Enig, heldigvis har han enormt engasjerte og tilstedeværende besteforeldre som setter ham først, alltid. Ja, foreldrene er flinke til å prioritere seg selv.

Har et inntrykk av at flere og flere er veldig umodne og selvsentrert mye lenger nå..når man er langt over 30 med barn så bør prioriteringen være noe annet enn kun seg selv, det gjelder begge to...

Det er min mening...den tiden kommer aldri igjen, men utrolig fint å se gode engasjerte besteforeldre full av liv, lek og godt humør.

• Liker 10
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Heldige er han lille  som får mye tid med Farmor og Farfar.  Ikke uvanlig at barna drar til sine besteforeldre på sommerstid

• Liker 11
Skrevet
solietta skrev (1 time siden):

Heldige er han lille  som får mye tid med Farmor og Farfar.  Ikke uvanlig at barna drar til sine besteforeldre på sommerstid

Ikke uvanlig med ei lita uke nei...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Carabilla skrev (1 time siden):

Ikke uvanlig med ei lita uke nei...

Heller ikke 1-3 uker.   Kan ikke dere som dømmer  slutte ?  

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Å kritisere Kristin, som noen her gjør, syns jeg er unødvendig. Hun eksponerer ikke sønnen lenger, ergo aner vi ikke hva de gjør sammen når hun har samvær. At hun benytter sine barnefriperioder til festing og reiser ser jeg null problemer med! Mener folk hun bare skal sitte hjemme og savne barnet?

Jeg reagerer mer på at når pappa har "samvær" er det stort sett farmor og farfar som har barnet. De fremstår som supre besteforeldre (÷eksponeringen).

• Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hun virker å kjede seg som mamma, at hun ikke finner roen med å ha barn. At alt annet er mye kjekkere.

Eg synes selv de første årene var kjedelige og slitsomme, og likte bedre når de begynte på skolen og oppover.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
solietta skrev (1 time siden):

Heller ikke 1-3 uker.   Kan ikke dere som dømmer  slutte ?  

Nå har jo du vist gang på gang at du er virkelig på KG sin side og har ikke noe imot når noen dømmer Dennis. 

Hva med at begge 2 får velge det som passer den lille familien best? 

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (29 minutter siden):

Nå har jo du vist gang på gang at du er virkelig på KG sin side og har ikke noe imot når noen dømmer Dennis. 

Hva med at begge 2 får velge det som passer den lille familien best? 

Synes ikke at noen trenger å dømme noen her i det hele tatt .. 

• Liker 2
Gjest Heartgirl
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Å kritisere Kristin, som noen her gjør, syns jeg er unødvendig. Hun eksponerer ikke sønnen lenger, ergo aner vi ikke hva de gjør sammen når hun har samvær. At hun benytter sine barnefriperioder til festing og reiser ser jeg null problemer med! Mener folk hun bare skal sitte hjemme og savne barnet?

Jeg reagerer mer på at når pappa har "samvær" er det stort sett farmor og farfar som har barnet. De fremstår som supre besteforeldre (÷eksponeringen).

Jeg er enig. Hun eksponerer ikke sønnen i det hele tatt. Om hun vil feste med venner i barnefrie perioder har jeg heller ingen problem med å forstå.

Jeg tror alle vi som er eller har vært småbarnsforeldre ikke sitter hjemme og savner ungene men kommer oss ut. 

Skrevet
Heartgirl skrev (4 timer siden):

Jeg er enig. Hun eksponerer ikke sønnen i det hele tatt. Om hun vil feste med venner i barnefrie perioder har jeg heller ingen problem med å forstå.

Jeg tror alle vi som er eller har vært småbarnsforeldre ikke sitter hjemme og savner ungene men kommer oss ut. 

Folk er ulike, det finnes de som savner barna sine etter en dag også og elsker å bruke all tiden sin med de, spesielt i ferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...