Gjest Heike72 Skrevet 4. juni 2023 #3201 Skrevet 4. juni 2023 Tripptrapp1 skrev (3 timer siden): Det som er viktig er å dokumentere det man påstår, samme hva det er. Personlig driter jeg i hvem som vasket hva, faktisk driter jeg stort sett i hele Kristin Gjelsvik og samtlige andre influenseres gjøren og laden, men hvis det først skal diskuteres, så skal det diskuteres på like vilkår være seg man deler positive eller kritiske ting. Det skal ikke være slik at det bare er det som kan oppfattes som kritikk som skal sensureres som «spekulasjon» eller «ryktespredning». Dette gjelder faktisk begge veier. Jeg har sluttet å følge KG i some, så jeg vet ikke hva hun sa, men jf brukeren jeg siterte: «hun [Kristin] står å må bære og vaske ut alene og i tillegg har måtte betale hele cirkuset er ikke rettferdig». Det er ikke riktig mot hverken Dennis eller andre i familien hans at de fremstilles som at de ikke bidrar, mens helten Kristin gjør «alt». I så fall bør denne påstanden underbygges av faktum. Ellers er det spekulativt og ryktespredning, og bør modereres bort. Du driter åpenbart ikke helt i henne da siden du bruker tiden din i tråden om henne. Hun har selv formidlet det at hun har vært helt alene om å ordne opp med disse husene på story. Hvordan skal vi ellers dokumentere mener du? De som følger henne har fått med seg dette og vi kan da ikke dokumentere det noe mer. Når hun selv har sagt det i sine sosiale medier er det ikke vi som spekulerer 🙈
Nana Skrevet 5. juni 2023 #3202 Skrevet 5. juni 2023 Tripptrapp1 skrev (13 timer siden): Det som er viktig er å dokumentere det man påstår, samme hva det er. Personlig driter jeg i hvem som vasket hva, faktisk driter jeg stort sett i hele Kristin Gjelsvik og samtlige andre influenseres gjøren og laden, men hvis det først skal diskuteres, så skal det diskuteres på like vilkår være seg man deler positive eller kritiske ting. Det skal ikke være slik at det bare er det som kan oppfattes som kritikk som skal sensureres som «spekulasjon» eller «ryktespredning». Dette gjelder faktisk begge veier. Jeg har sluttet å følge KG i some, så jeg vet ikke hva hun sa, men jf brukeren jeg siterte: «hun [Kristin] står å må bære og vaske ut alene og i tillegg har måtte betale hele cirkuset er ikke rettferdig». Det er ikke riktig mot hverken Dennis eller andre i familien hans at de fremstilles som at de ikke bidrar, mens helten Kristin gjør «alt». I så fall bør denne påstanden underbygges av faktum. Ellers er det spekulativt og ryktespredning, og bør modereres bort. Hun har lagt ut «bevis» på instastory (men det forsvinner jo etter 24 timer, så av tekniske årsaker er det umulig å linke til det i ettertid). Ikke bare det hun sier, men også av prosessen og at hun er der hun påstår at hun er og holder på med opprydding, salg, utvask etc etc. Hun er ikke akkurat en som er kjent for å gå offentlig ut for å søke sympati - i motsetning til mange andre influensere og, ironisk nok, eksen. Hun har stått i dette så lenge nå, og likevel skjermet eksen av hensyn til felles sønn. Hun kunne, teoretisk sett, melket situasjonen og høstet sympati all over, for økt oppmerksomhet, likes og følgere. I stedet har hun latt være å kommentere kritikk, fått endeløse kommentarer både fra følgere og i media som direkte eller indirekte gir henne «skylden» for bruddet - uten å ta til motmæle eller gå i forsvar. Bra for henne at hun er på vei videre i livet og får frigitt de mentale ressursene som har gått med på å håndtere forholdet, en mann som flytter fra familien for å starte bar (!) i en annen by og i praksis være alenemor fra da og frem til bruddet (nå har svigers overtatt farsrollen) og være alene om å håndtere både det praktiske og emosjonelle i bruddet. Når han ikke bidrar, så er hun alene om de praktiske avgjørelsene, selv om hun har støttepersoner rundt seg. De har ikke fullmakt til å kunne avlaste rent praktisk, og med det emosjonelle som man må prosessere i tillegg, så skjønner jeg ikke at hun står på beina. Midt oppi dette ser hun lykkeligere ut enn noen sinne, og det sier litt om hvordan forholdet sannsynligvis har vært. Hun har selv sagt at HUN kjempet og kjempet for forholdet for sønnens del. Nå, selv oppi den sentrifugen hun har vært gjennom, så har hun en indre glød som ikke har vært der før. Håper hun får brukt ressursene sine på seg selv og sønnen nå - uten flere «forstyrrelser» 21 9
Carabilla Skrevet 5. juni 2023 #3203 Skrevet 5. juni 2023 Nana skrev (4 timer siden): Hun har lagt ut «bevis» på instastory (men det forsvinner jo etter 24 timer, så av tekniske årsaker er det umulig å linke til det i ettertid). Ikke bare det hun sier, men også av prosessen og at hun er der hun påstår at hun er og holder på med opprydding, salg, utvask etc etc. Hun er ikke akkurat en som er kjent for å gå offentlig ut for å søke sympati - i motsetning til mange andre influensere og, ironisk nok, eksen. Hun har stått i dette så lenge nå, og likevel skjermet eksen av hensyn til felles sønn. Hun kunne, teoretisk sett, melket situasjonen og høstet sympati all over, for økt oppmerksomhet, likes og følgere. I stedet har hun latt være å kommentere kritikk, fått endeløse kommentarer både fra følgere og i media som direkte eller indirekte gir henne «skylden» for bruddet - uten å ta til motmæle eller gå i forsvar. Bra for henne at hun er på vei videre i livet og får frigitt de mentale ressursene som har gått med på å håndtere forholdet, en mann som flytter fra familien for å starte bar (!) i en annen by og i praksis være alenemor fra da og frem til bruddet (nå har svigers overtatt farsrollen) og være alene om å håndtere både det praktiske og emosjonelle i bruddet. Når han ikke bidrar, så er hun alene om de praktiske avgjørelsene, selv om hun har støttepersoner rundt seg. De har ikke fullmakt til å kunne avlaste rent praktisk, og med det emosjonelle som man må prosessere i tillegg, så skjønner jeg ikke at hun står på beina. Midt oppi dette ser hun lykkeligere ut enn noen sinne, og det sier litt om hvordan forholdet sannsynligvis har vært. Hun har selv sagt at HUN kjempet og kjempet for forholdet for sønnens del. Nå, selv oppi den sentrifugen hun har vært gjennom, så har hun en indre glød som ikke har vært der før. Håper hun får brukt ressursene sine på seg selv og sønnen nå - uten flere «forstyrrelser» Akkurat dette🤌 Hun er fader meg den råeste dama som har klart alt dette her. For en kapasitet hun har både fysisk, psykisk og emosjonelt. Helt fantastisk at hun har møtt en mann med stor M, ser ut som han gir henne masse glede og fine opplevelser. Å beholde integriteten oppi et såpass offentlig brudd står det masse respekt av💪. 10 4 1
Sansa20 Skrevet 7. juni 2023 #3205 Skrevet 7. juni 2023 Happylife82 skrev (26 minutter siden): Har dere hørt podcasten? Jeg ikte den:) Jeg også 🥰😃
lillehammeren Skrevet 8. juni 2023 #3206 Skrevet 8. juni 2023 Lurer på hva K tenker om at D plutselig viser ansiktet til sønnen på sosiale medier… 6
Eea Elvira Skrevet 8. juni 2023 #3207 Skrevet 8. juni 2023 lillehammeren skrev (2 timer siden): Lurer på hva K tenker om at D plutselig viser ansiktet til sønnen på sosiale medier… Alle gjenkjenner det barnet gjennom hennes eksponering, så skal man være så «skinnhellig» som hovedpersonen selv er, skulle det barnet aldri vært eksponert i det hele tatt.. Hvis dere ser på Instagram har ho postet bilder av andre barn på 17 mai, ikke så nøye siden det er eksponering av andre.. 4 1
HerKommerMummi Skrevet 8. juni 2023 #3208 Skrevet 8. juni 2023 Det er få barn i Norge som er så mye eksponert som dette barnet. Veldig trist! Synes det er så utrolig spesielt at filming av eget barn, og legge ut på sosiale medier, er det som er fokus når du endelig er sammen meg eget barn/barnebarn. 9
anon01 Skrevet 8. juni 2023 #3209 Skrevet 8. juni 2023 (endret) 7 minutter siden, HerKommerMummi said: Det er få barn i Norge som er så mye eksponert som dette barnet. Veldig trist! Synes det er så utrolig spesielt at filming av eget barn, og legge ut på sosiale medier, er det som er fokus når du endelig er sammen meg eget barn/barnebarn. Her er jeg uenig. Det finnes så mange andre "kjendisbarn/influencer barn" jeg vet mer om, enn barnet til Kristin. Vet masse om barna til Sara Emilie, Monica Nyhus, Fotballfrue aka Caroline Berg Eriksen, Pilotfrue aka Julianne Nygård for å nevne noen. Det pumpes ut bilder, videoer på snapchat og instagram, en relativt privat sykdomshistorie. Det filmes gråt, trass, detaljer om barnebursdager, ønskelister. Det sponses dåp/navnedag, bursdager... Opplever ikke at barnet til Kristin har fått all den informasjonen der ut på nettet. Endret 8. juni 2023 av anon01 15 2
J.. Skrevet 8. juni 2023 #3210 Skrevet 8. juni 2023 HerKommerMummi skrev (1 time siden): Det er få barn i Norge som er så mye eksponert som dette barnet. Syns den absolutt mest ekstreme har vært Anna Rasmussen.. 12 2
HerKommerMummi Skrevet 8. juni 2023 #3211 Skrevet 8. juni 2023 J.. skrev (3 timer siden): Syns den absolutt mest ekstreme har vært Anna Rasmussen.. Ja. Enig i det! 1
lurker Skrevet 8. juni 2023 #3212 Skrevet 8. juni 2023 Eksponeringa av disse barna burde vært null, ingen tvil om det. Men at akkurat dette barnet er spesielt eksponert, er jeg uenig i. Nå følger jeg ikke veldig godt med, er innom profilen hennes nå og da. Det jeg vet er kjønn, hvem foreldrene er, navn, sånn ca. alder +/- 2 år og hårsveis. Det er omtrent det samme som jeg vet om de barna i nabolaget jeg ikke kjenner personlig. Jeg aner ingen ting om barnerommet, hvordan bursdagene er, personligheten, klesstilen, fritidsaktiviteter eller eventuelle utfordringer barnet skulle ha eller ha hatt. 20
non_stop Skrevet 8. juni 2023 #3213 Skrevet 8. juni 2023 (endret) lurker skrev (48 minutter siden): Jeg aner ingen ting om barnerommet, hvordan bursdagene er, personligheten, klesstilen, fritidsaktiviteter eller eventuelle utfordringer barnet skulle ha eller ha hatt. Mye av dette eksponerer jo farmora da. Endret 8. juni 2023 av non_stop 9
Sansa20 Skrevet 8. juni 2023 #3214 Skrevet 8. juni 2023 Stille i går og i dag på instagram, mulig opptatt med noe jobb 1
HerKommerMummi Skrevet 8. juni 2023 #3215 Skrevet 8. juni 2023 non_stop skrev (3 timer siden): Mye av dette eksponerer jo farmora da. Ja, farmor legger ut mye! Og Dennis også kan legge ut flere filmer om dagen, når han har samvær. Kristin har skjerpet seg, etter at hun fikk kritikk for egen eksponering og dobbeltmoral. Men samlet har disse tre sin eksonering blitt voldsom, dessverre. 8
Janne1975 Skrevet 8. juni 2023 #3216 Skrevet 8. juni 2023 Nå har de skrudd ned prisen på huset i Stavanger til 9.950.000. Jeg tror fremdeles ikke de får mer enn rundt 8 mill, max. 4
Carabilla Skrevet 8. juni 2023 #3217 Skrevet 8. juni 2023 HerKommerMummi skrev (2 timer siden): Ja, farmor legger ut mye! Og Dennis også kan legge ut flere filmer om dagen, når han har samvær. Kristin har skjerpet seg, etter at hun fikk kritikk for egen eksponering og dobbeltmoral. Men samlet har disse tre sin eksonering blitt voldsom, dessverre. Der er sant. Men ingen av de tjener penger på kanalen sin eller bruker han i reklame, slik mange andre gjør. 5
Justlooking Skrevet 8. juni 2023 #3218 Skrevet 8. juni 2023 Janne1975 skrev (2 timer siden): Nå har de skrudd ned prisen på huset i Stavanger til 9.950.000. Jeg tror fremdeles ikke de får mer enn rundt 8 mill, max. Uffda, håpet for deres del de ville tjene på dette (aner ikke hva de ga), siden de ikke tjente på huset i Drammen. 1
lurker Skrevet 9. juni 2023 #3219 Skrevet 9. juni 2023 9 hours ago, Justlooking said: Uffda, håpet for deres del de ville tjene på dette (aner ikke hva de ga), siden de ikke tjente på huset i Drammen. Tjente de ikke noe på huset i Drammen? Jeg kjenner ikke boligmarkedet der, men det høres jo rart ut etter flere år. Hva ble det kjøpt og solgt for?
Justlooking Skrevet 9. juni 2023 #3220 Skrevet 9. juni 2023 lurker skrev (3 timer siden): Tjente de ikke noe på huset i Drammen? Jeg kjenner ikke boligmarkedet der, men det høres jo rart ut etter flere år. Hva ble det kjøpt og solgt for? De fikk 50 tusen mer enn de ga men de måtte brukte to forskjellige meglere og fikk malt om alle veggene for å få solgt. De begynte vel med nærmere 10 mill i prisantydning i outgangspunktet men solgte til slutt for et par mill mindre etter lang tid … 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå