Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Jolanda skrev (2 timer siden):

Minner om at vi faktisk ikke vet hva som har skjedd her. Ja, Kristin sier ditt og datt men det er tross alt hennes side av saken. 

Det var nå rimelig mye bevis på Jodel 😬.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jolanda skrev (2 timer siden):

Minner om at vi faktisk ikke vet hva som har skjedd her. Ja, Kristin sier ditt og datt men det er tross alt hennes side av saken. 

Kristin sier faktisk svææært lite i forhold til hva hun kunne sagt. Hun fortjener blomster og diplomer for måten hun har håndtert dette på. Hun kunne stilnet all kritikk mot seg selv med å offentliggjøre hele saken, men hun har holdt helt tyst. For en kvinne, jeg vet ikke om jeg hadde vært i nærheten av så raus! Her inne ble informasjon slettet, mens på jodel fikk den stå, så det er bevist utover enhver tvil hvem som har kuka det til for de som fulgte med der. Det er ikke «kun hennes side av saken» i det hele tatt. 

• Liker 40
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hattifnatten skrev (3 timer siden):

Hva mener du? Har ikke jodel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (På 4.1.2023 den 23.54):

I går skjønte. Jeg ikke helt hva Dennis ville med innlegget sitt, men jeg skjønner såpass at han nå høster sympati. 

Jeg støtter Kristin så innmari, og håper virkelig at hun får det godt i livet sitt. 

solietta skrev (På 5.1.2023 den 0.01):

Helt enig , støtter Kristin her også 🥰❤️

Mener dere innlegget hvor han forteller åpent om at han skjønner han har tatt valg som førte til depresjon? 

Hvorfor tenker så mange dette handler om å støtte den ene eller andre?

Det gjør ikke det.

Man får ikke sykdom for å høste sympati på andre arenaer, den type holdninger er bare giftig.

Det er akkurat derfor mange med fysisk og psykisk sykdom vegrer seg for å være åpne - fordi man får sånn her FJAS og gift tilbake.

Dennis Poppe skrev ikke den åndssvake kommentaren. Det gjorde en helt annen.

Dennis Poppe er åpen om hvor livsvalgene hans førte - og at han har fått en solid knekk. 
Han sier ingenting om Kristin. Han sier han har tatt valg som ikke gir ham noe, han lærte at endel «venner» ikke er det likevel (som alle lærer i motgang) og at han har det miserabelt når han bor så langt fra sønnen sin. 
Helt menneskelig og forståelig fortelling!

Jeg håper det beste for begge to - og at Dennis Poppe selger seg ut av baren og flytter til samme kommune som Kristin og sønnen bor i. 

Det andre rundt ordner seg. 

Virker merkelig at det skal spekuleres så mye i alt bak fasaden her? Har dere vært i kjipe forhold med små barn? 🤷‍♀️ Ting kan ta slutt, og det betyr ikke at man må velge side på hvem som er kjip.

Og man trenger ikke analysere ihjel ærlige innlegg fra den ene eller andre.

Dette er så meningsløst

Hun har rast ned i vekt og har det åpenbart rævva selv om hun også har fått ny date/kjæreste whatever.

Han har også nådd rock bottom, og blir nok snart voksen forhåpentlgivis. 

Det er ikke en konkurranse dette her, det er en helt vanlig ting i samliv og særlig med barn. 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (13 timer siden):

åh pleeeease, ikke enda et «er ikke det at jeg ikke liker Kristin, meeeeeeen…».

Jeg liker Kristin kjempegodt, jeg. Men vi vet jo ikke alt her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hattifnatten skrev (12 timer siden):

I tillegg har Nina (mor til Dennis), som også er aktiv influencer, bekreftet mye av det som har kommet ut og fordømt sønnens handlinger, og vært åpen om den sorgprosessen hun har stått i pga bruddet

Ved å følgd Nina på snap så ser man godt det gode forholdet og samarbeidet hun har med Kristin når det gjelder barnebarnet, likedan at hun også viser at hun legger tilrette for at Dennis skal få det bedre. Et mere raust og omsorgsfullt menneske enn Nina skal man lete lenge etter. 

• Liker 22
  • Hjerte 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AprilLudgate skrev (1 time siden):

Mener dere innlegget hvor han forteller åpent om at han skjønner han har tatt valg som førte til depresjon? 

Hvorfor tenker så mange dette handler om å støtte den ene eller andre?

Det gjør ikke det.

Man får ikke sykdom for å høste sympati på andre arenaer, den type holdninger er bare giftig.

Det er akkurat derfor mange med fysisk og psykisk sykdom vegrer seg for å være åpne - fordi man får sånn her FJAS og gift tilbake.

Dennis Poppe skrev ikke den åndssvake kommentaren. Det gjorde en helt annen.

Dennis Poppe er åpen om hvor livsvalgene hans førte - og at han har fått en solid knekk. 
Han sier ingenting om Kristin. Han sier han har tatt valg som ikke gir ham noe, han lærte at endel «venner» ikke er det likevel (som alle lærer i motgang) og at han har det miserabelt når han bor så langt fra sønnen sin. 
Helt menneskelig og forståelig fortelling!

Jeg håper det beste for begge to - og at Dennis Poppe selger seg ut av baren og flytter til samme kommune som Kristin og sønnen bor i. 

Det andre rundt ordner seg. 

Virker merkelig at det skal spekuleres så mye i alt bak fasaden her? Har dere vært i kjipe forhold med små barn? 🤷‍♀️ Ting kan ta slutt, og det betyr ikke at man må velge side på hvem som er kjip.

Og man trenger ikke analysere ihjel ærlige innlegg fra den ene eller andre.

Dette er så meningsløst

Hun har rast ned i vekt og har det åpenbart rævva selv om hun også har fått ny date/kjæreste whatever.

Han har også nådd rock bottom, og blir nok snart voksen forhåpentlgivis. 

Det er ikke en konkurranse dette her, det er en helt vanlig ting i samliv og særlig med barn. 

Er veldig synd at Dennis sliter med sitt , han er en flott fyr egentlig. Håper selvfølgelig at det ordner seg for han på beste måten. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 timer siden):

I tillegg har Nina (mor til Dennis), som også er aktiv influencer, bekreftet mye av det som har kommet ut og fordømt sønnens handlinger, og vært åpen om den sorgprosessen hun har stått i pga bruddet

Ved å følgd Nina på snap så ser man godt det gode forholdet og samarbeidet hun har med Kristin når det gjelder barnebarnet, likedan at hun også viser at hun legger tilrette for at Dennis skal få det bedre. Et mere raust og omsorgsfullt menneske enn Nina skal man lete lenge etter. 

Ok, er greia at han var utro? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hattifnatten skrev (19 timer siden):

Bevis? Jodel er jo bare slarv. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (3 timer siden):

Altså, det var ikke bare hearsay. Det var bilder. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hattifnatten skrev (40 minutter siden):

Altså, det var ikke bare hearsay. Det var bilder. 

Bilder av ? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (7 timer siden):

Kjekt å vite hva du snakker om før du mener at det bare er tull. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (7 timer siden):

Kjekt å vite hva du snakker om før du mener at det bare er tull. 

Da må dere nesten fortelle hva disse såkalte bevisene er, da. Jeg følger med på Jodel og har ikke sett noe. Jodel er jo kun rykter og spekulasjoner, så ikke rart at man tar utgangspunkt i det når det ikke skrives noe mer enn det.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (3 timer siden):

Da må dere nesten fortelle hva disse såkalte bevisene er, da. Jeg følger med på Jodel og har ikke sett noe. Jodel er jo kun rykter og spekulasjoner, så ikke rart at man tar utgangspunkt i det når det ikke skrives noe mer enn det.

I sommer da det stormet som verst med rykter om utroskap var Kristin og en venninne på jodel og ba om bevis. Kristin og venninna la inn bilde av seg selv for å bevise at det var de. Da ble det lagt ut masse bilder av D og screenshots av meldinger han hadde sendt med diverse andre jenter. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (På 7.1.2023 den 23.51):

Kristin sier faktisk svææært lite i forhold til hva hun kunne sagt. Hun fortjener blomster og diplomer for måten hun har håndtert dette på. Hun kunne stilnet all kritikk mot seg selv med å offentliggjøre hele saken, men hun har holdt helt tyst. For en kvinne, jeg vet ikke om jeg hadde vært i nærheten av så raus! Her inne ble informasjon slettet, mens på jodel fikk den stå, så det er bevist utover enhver tvil hvem som har kuka det til for de som fulgte med der. Det er ikke «kun hennes side av saken» i det hele tatt. 

Kristin er voksen, og skjønner at hennes måte å håndtere situasjonen på er den beste for sønnen. Det gjør at hun kan gå videre med hodet hevet De er offentlige personer og har alt å vinne på å ikke vise alle følelser utad.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God og berettiget kritikk på hennes siste Instagrampost vedr eksponering av eget barn. 👏🏼👏🏼👏🏼

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lillehammeren skrev (26 minutter siden):

God og berettiget kritikk på hennes siste Instagrampost vedr eksponering av eget barn. 👏🏼👏🏼👏🏼

Ja, og hun tar kritikken 100× bedre enn andre influensere som eksponerer og bruker barna sine enda mer. Kudos som tar det til seg fremfor å gå rett i angrep på de som kommer med kritikken. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er få barn som er så eksponert som sønnen til Krstin. Mor, far og farmor eksponerer heftig i flere kanaler. Jeg hadde lett kjent igjen sønnen hvis jeg møtte han sammen med barnehagen hans, som er eksempelet Kristin bruker i dagens post. Jeg vet rimelig mye om han også. 

Kristin brukte bilder av han da hun annonserte bruddet i sosiale medier. Og Dennis gjorde det samme nylig da han fortalte hvor langt nede han er. Jeg har sett rommet hans, julekalender, at han leker med tog, gjensynsglede når han møter mor, hyttetur, kos med tanta, han på ridetur, hva han liker å spise, hvordan håret blir stelt, hvilken sanger han liker, bøkene hans. Det er ikke lite jeg vet om denne gutten, det er ikke en liten brøkdelen sånn som Kristin hevder. 

Og jo hun proffiterer på å eksponere han. Klart det! Selv om han ikke er med i annonsene, så er han en viktig del av K sin Instagram. Noe som generer klikk og interesse. 

Men én ting skal Kristin ha, hun møter kritikken på en veldig bra måte i dag. Så gjenstår det å se om sønnen får forme sin egen digitale identitet framover. 

• Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (18 minutter siden):

Det er få barn som er så eksponert som sønnen til Krstin. Mor, far og farmor eksponerer heftig i flere kanaler. Jeg hadde lett kjent igjen sønnen hvis jeg møtte han sammen med barnehagen hans, som er eksempelet Kristin bruker i dagens post. Jeg vet rimelig mye om han også. 

Kristin brukte bilder av han da hun annonserte bruddet i sosiale medier. Og Dennis gjorde det samme nylig da han fortalte hvor langt nede han er. Jeg har sett rommet hans, julekalender, at han leker med tog, gjensynsglede når han møter mor, hyttetur, kos med tanta, han på ridetur, hva han liker å spise, hvordan håret blir stelt, hvilken sanger han liker, bøkene hans. Det er ikke lite jeg vet om denne gutten, det er ikke en liten brøkdelen sånn som Kristin hevder. 

Og jo hun proffiterer på å eksponere han. Klart det! Selv om han ikke er med i annonsene, så er han en viktig del av K sin Instagram. Noe som generer klikk og interesse. 

Men én ting skal Kristin ha, hun møter kritikken på en veldig bra måte i dag. Så gjenstår det å se om sønnen får forme sin egen digitale identitet framover. 

100% enig.

Den gutten hadde vært lett å kjent igjen, dessverre.

Endret av Hjertestein
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (1 time siden):

Ikke minst så hadde de serien 1+1=3, så Kristin som skriver "jeg bestemte meg tidlig for å aldri kommersialisere på sønnen min da han kom til verden" synes jeg ikke stemmer helt. Lurer på hvor mye de tjente på den serien.

Men absolutt fint og viktig svar i dag på IG. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...