Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 5. januar 2023 #2741 Skrevet 5. januar 2023 (endret) 7 minutter siden, Sharp75! said: "Å komme med store dramatiske trusler"? Han som offentlig person, på lik linje som hans eks, får ikke komme med sin uttalelse om hvordan HAN har det? Man skal heller fortsette å spekulere i hvorfor barnet bor hos farmor, hvor er Dennis m.m. Hvorfor er det greit at Kristin la ut at hun hadde det dårlig og slet med sitt? Fordi hun ble sett på som et offer? For INGEN her inne vet hva som har skjedd. Rykter, antydninger, falske sannheter...... Om man skal finne et offer her så er det bare et og det er barnet 🥺 Ja han legger ut om hvordan livet er så fælt mot han, hvordan han tar sovepiller og antidepressiva og hvordan en innleggelse er rett rundt hjørnet. Og grunnen til det? Jo fordi det ikke ble noe mer jobb fra felles management (som sikkert ikke vil ta i ham med ildtang) og dessuten at sønnen er langt unna. Fordi at partneren hans fikk til slutt nok. Han har ikke gjort noe feil, han er bare et passivt offer som har blitt sviktet av venner, sviktet av partner og sviktet av oppdragsgivere. Og se hvor vondt han har det nå. Når alle de andre GJØR ting mot ham. Helt uten refleksjon i egen rolle med alt som har skjedd. Det er ikke noe i veien med å ikke kjenne igjen sånn oppførsel. Dette er partnerne som sier "Går du fra meg vet jeg ikke hva jeg gjør" (implisitt; selvskading, selvmordsforsøk, rusmisbruk e.l.) der du blir forsøkt å gitt ansvaret for å "redde" dem. De er skadelige og man bør holde seg langt unna. Du har ikke blitt utsatt for sånne mennesker. Det er et privilegium og ingenting å trakte etter. Endret 5. januar 2023 av Bolledeig2.0
Sharp75! Skrevet 5. januar 2023 #2742 Skrevet 5. januar 2023 (endret) Bolledeig2.0 skrev (2 minutter siden): Ja han legger ut om hvordan livet er så fælt mot han, hvordan han tar sovepiller og antidepressiva og hvordan en innleggelse er rett rundt hjørnet. Og grunnen til det? Jo fordi det ikke ble noe mer jobb fra felles management (som sikkert ikke vil ta i ham med ildtang) og dessuten at sønnen er langt unna. Fordi at partneren hans fikk til slutt nok. Han har ikke gjort noe feil, han er bare et passivt offer som har blitt sviktet av venner, sviktet av partner og sviktet av oppdragsgivere. Og se hvor vondt han har det nå. Når alle de andre GJØR ting mot ham. Helt uten refleksjon i egen rolle med alt som har skjedd. Det er ikke noe i veien med å ikke kjenne igjen sånn oppførsel. Du har ikke blitt utsatt for sånne mennesker. Det er et privilegium og ingenting å trakte etter. Du aner ikke hvor skammelig feil du tar....... Endret 5. januar 2023 av Sharp75! Glemte noe
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 5. januar 2023 #2743 Skrevet 5. januar 2023 55 minutter siden, Sharp75! said: Du aner ikke hvor skammelig feil du tar....... I så fall burde du ikke enable andre ved å bagatellisere oppførselen deres.
Orly Skrevet 5. januar 2023 #2744 Skrevet 5. januar 2023 Xstrella skrev (3 timer siden): Kjenner dessverre mange som har gjort dette. Og de fleste angrer. Det betyr fortsatt ikke at det er typisk menn! Jeg kjenne ingen som Jar gjort det 2
Xstrella Skrevet 5. januar 2023 #2745 Skrevet 5. januar 2023 Orly skrev (14 minutter siden): Det betyr fortsatt ikke at det er typisk menn! Jeg kjenne ingen som Jar gjort det Litt feil formulert. Det kan og være typisk damer. Mange tror gresset er grønnere på andre siden. En må tenke nøye over hva man har før man kan miste det helt. 3
Nutz Skrevet 5. januar 2023 #2746 Skrevet 5. januar 2023 Men i alle dager - han valgte å flytte til andre siden av landet og klager over at han ikke ser sønnen til frokost? Om det er viktig får han flytte tilbake så han kan ha mer tid med ham. 30 6
Populært innlegg Kyllingmonk Skrevet 5. januar 2023 Populært innlegg #2747 Skrevet 5. januar 2023 Orly skrev (1 time siden): Det betyr fortsatt ikke at det er typisk menn! Jeg kjenne ingen som Jar gjort det I følge flere samlivsterapeuter så er dette en typisk felle menn går i. Dama ønsker en endring og maser om det, mannen gjør ingen endringer, dama gir opp og slutter med masingen, mannen tror at alt nå er fint fordi mas har opphørt. I realiteten forbereder dama nå brudd, hun føler seg ikke sett og hørt i forholdet. Forholdet tar slutt og mannen skjønner ingenting da han trodde at de nå hadde det fint, han ønsker NÅ å gjøre endringer, men det er forsent for damen er ferdig. Det finnes masse artikler ute om akkurat denne problemstillingen, men det gjelder såklart ikke ALLE menn. 56 9
Mio-lio Skrevet 5. januar 2023 #2748 Skrevet 5. januar 2023 Nutz skrev (1 time siden): Men i alle dager - han valgte å flytte til andre siden av landet og klager over at han ikke ser sønnen til frokost? Om det er viktig får han flytte tilbake så han kan ha mer tid med ham. Det stemmer ikke. DE valgte å flytte til Stavanger. Noe de har snakket om i flere år. De drev å bygde hus der å hadde barnehageplass å alt. 6 1
Populært innlegg Julia Piñero Skrevet 5. januar 2023 Populært innlegg #2749 Skrevet 5. januar 2023 Elsker Kristin🥰 35 23 2
Nutz Skrevet 5. januar 2023 #2750 Skrevet 5. januar 2023 1 hour ago, Mio-lio said: Det stemmer ikke. DE valgte å flytte til Stavanger. Noe de har snakket om i flere år. De drev å bygde hus der å hadde barnehageplass å alt. Men han dro først og ymtet vel frempå at han ikke ville at hun og barnet skulle komme etter, etter å ha levd alene en stund. 9
Skrottefar Skrevet 5. januar 2023 #2751 Skrevet 5. januar 2023 Nutz skrev (14 minutter siden): ymtet vel frempå at han ikke ville at hun og barnet skulle komme etter, etter å ha levd alene en stund. Gjorde han faktisk det? Da syntes han kanskje at gresset var grønnere på den siden da, men når tiden gikk så var kanskje ikke gresset så grønt allikevel 5
Nutz Skrevet 5. januar 2023 #2752 Skrevet 5. januar 2023 12 minutter siden, Skrottefar said: Gjorde han faktisk det? Da syntes han kanskje at gresset var grønnere på den siden da, men når tiden gikk så var kanskje ikke gresset så grønt allikevel Det var hvertfall sånn jeg forstod det etter å ha hørt Kristin på Ida Fladen's podcast 8
Sharp75! Skrevet 5. januar 2023 #2753 Skrevet 5. januar 2023 Nutz skrev (1 time siden): Men han dro først og ymtet vel frempå at han ikke ville at hun og barnet skulle komme etter, etter å ha levd alene en stund. Kristin antok det sa hun vel i poden? Han var vel redd for at hun skulle invadere leiligheten med rosa farger så hun og så lo hun. Så det er kun antagelser.... 2 1
Smurfii Skrevet 5. januar 2023 #2754 Skrevet 5. januar 2023 (endret) Sharp75! skrev (19 timer siden): Om man skal finne et offer her så er det bare et og det er barnet 🥺 Sønnen deres har det nok veldig veldig bra!💗 Både Kristin og Dennis virker som gode foreldre!💕🌟 Endret 6. januar 2023 av Smurfii 3 6
skruf Skrevet 6. januar 2023 #2755 Skrevet 6. januar 2023 Smurfii skrev (9 timer siden): XXXX har det nok veldig veldig bra!💗 Både Kristin og Dennis virker som gode foreldre!💕🌟 Vill3 vært fint om du kan redigere innlegget ditt og ikke skrive barnets navn 🙂 det bryter med forumreglene da barn har særskilt beskyttelse, så slipper du å få innlegget ditt fjernet av Mod. Enig med deg; ser ikke ut til at barnet lider noe nød. Godt i varetatt både hos mor og fars familie. Følger både Kristin og Nina Vondt å slite sånn som Dennis skriver at han gjør, men heldigvis så får han hjelp. Likevel helt feil å klandre Kristin for det. Dennis tok sine valg, og alle valg her i livet har følger. Kristin har vært åpen om at hun kjempet for forholdet lenge, men der var enveis-kjemping og da kommer det til et punkt der man ikke klarer lengre. Kristin holdt seg derimot for god til å skrive lenge innlegg der hun kastet Dennis under bussen. Tvert i mot så holdt hun privatlivet tett de årene hun kjempet. Selv moren til Dennis har vært åpen om fortvilelsen over valg sønnen tok og sorgen over at forholdet tok slutt., Heldigvis er både Nina og Kristin rause mennesker og begge legger til rette for at Dennis har god kontakt med barnet Det var nok tøft for Kristin å være første jul+nyttår uten sønnen sin. Hun kunne jo krevd å hatt barnet selv første jula, men i stedet så lot hun barnet dra til Stavanger og gjorde det beste ut av situasjonen. For alt vi vet så kan det være at hun ikke sto på krava nettopp pga Dennis sliter og det ville gjort vondt verre å være uten barnet Hun fortjener i allefall ikke pes for å ha gått videre etter å ha blitt bedratt. Hun har vært åpen om at hun også har hatt det vondt (uten å legge ut lange innlegg om Dennis på IG eller ta skittentøyvasken offentlig), men at hun etter å ha jobbet hardt med seg selv nå er lykkelig og klarer å se fremover. Hvorfor skal hun kaste alt det på båten bare pga eksen nå sliter pga han innser at gresset var ikke grønnere på den andre siden? Selv om Kristin nå er på en bedre plass i livet så har hun fortsatt sitt hun også (rent praktisk så har hun bl.a to hus hun må få solgt, ei MS-syk mor å ta vare på, følge opp barnet og følge opp samværet), og hun sitter på mye ansvar alene Kjenner jeg blir helt mødd når jeg leser at folk skriver at Kristin er den store stygge ulven som ikke tar Dennis tilbake nå som han er åpen om at han sliter. Sliter pga valg som han selv har tatt som førte til bruddet. Selv moren til Dennis har fordømt handlingene hans. Hvorfor i huleste skal Kristin på skylden for at han sliter og hun har gått videre? Jeg vet i allefall at hadde mannen min behandlet meg sånn så ville jeg aldri ha stolt på han igjen, og ekteskapet hadde vært over, til tross for barn og et langt ekteskap. Det er noe som heter selvrespekt, noe jeg har i allefall. Og noe jeg tror Kristin har., Jeg unner ingen å ha det vondt, så jeg håper Dennis med tid og hjelp kommer seg ovenpå igjen. Han bør eie den situasjonen han selv har satt seg i og godta at Kristin har gått videre og at det toget har godt. Håper han innser hvor heldig han faktisk er som har en utrolig støttende familie, en eks som er raus og tilrettelegger for samvær med sønnen under de forholdene han er i nå, at eksen/Kristin samarbeider godt med Nina sånn at han får vært med sønnen sin, og ikke minst; han er pappa til en herlig liten fyr. Han har et utrolig godt nettverk rundt seg, og det er det ikke alle som er så heldige å ha 27 14
Mio-lio Skrevet 6. januar 2023 #2756 Skrevet 6. januar 2023 Smurfii skrev (9 timer siden): Falk har det nok veldig veldig bra!💗 Både Kristin og Dennis virker som gode foreldre!💕🌟 Gode foreldre endrer ikke på det at han har 2 foreldre som bor 550km unna hverandre, å som ikke snakker sammen. Det er bare trist. Kristin sa selv i Morten og Vegard sitt show at hun ikke hadde sett eller snakket med Dennis på flere mnd, å at hun aldri skulle sette sine bein i Stavanger noen gang. Nå har han også en far som sliter psykisk, å Kristin sin Instagram profil som flyter over av fans fra begge sider som prøver å backe den ene og rakke ned på den andre. Masse dritt prat. Håpet virkelig hun sletter alt dette så F slipper å lese denne krigen mellom foreldrene sine. 2 2
Fotballfluen Skrevet 6. januar 2023 #2757 Skrevet 6. januar 2023 Sharp75! skrev (18 timer siden): Du aner ikke hvor skammelig feil du tar....... Dersom du har noe innsikt kan du gjerne utdype hva du mener med at h*n tar skammelig feil.
Sharp75! Skrevet 6. januar 2023 #2758 Skrevet 6. januar 2023 Fotballfluen skrev (40 minutter siden): Dersom du har noe innsikt kan du gjerne utdype hva du mener med at h*n tar skammelig feil. Hvorfor skal jeg utlevere mitt liv på KG? 🤷♀️
Gjest RødeRandi Skrevet 6. januar 2023 #2759 Skrevet 6. januar 2023 (endret) Sharp75! skrev (3 timer siden): Hvorfor skal jeg utlevere mitt liv på KG? 🤷♀️ Hold deg for god til å utlevere deg selv, for det er sikkert bare uinteressant også for etter innleggstallet ditt å dømme bruker du svært mye tid på KG. Men et godt råd - lat ikke som du vet, ikke ymte frampå om ting. Det fremstår bare tåpelig. Endret 6. januar 2023 av RødeRandi Feil
Sharp75! Skrevet 6. januar 2023 #2760 Skrevet 6. januar 2023 RødeRandi skrev (Akkurat nå): Hold deg for god til å utlevere deg selv, for det er sikkert bare uinteressant også for etter innleggstallet ditt å dømme bruker du svært mye tid på KG. Men et godt råd - lat ikke som du vet, ikke ymte fra på om ting. Det fremstår bare tåpelig. Hvor skriver jeg at jeg vet noe? Hvor ymter jeg fram på om ting? Vennligst vis meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå