Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Ser svigermoren sier at de tre har reist til Danmark, og Legoland, men i følge Instagram, er Kristin på The Hub og en eller annen bar i Oslo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dottie skrev (17 minutter siden):

Ser svigermoren sier at de tre har reist til Danmark, og Legoland, men i følge Instagram, er Kristin på The Hub og en eller annen bar i Oslo. 

Det er vel fra helgen det hun har lagt ut. Hvorfor betvile at de er reist? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojoslanker skrev (1 minutt siden):

Det er vel fra helgen det hun har lagt ut. Hvorfor betvile at de er reist? 

Betviler ikke, men det kunne se slik ut på Instagram… kom først over hennes story, så svigermoren sin - tenkte ikke at det kunne være fra helgen, så beklager det. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skjermer vel sønnen mest mulig uansett så muligens derfor de ikke deler så mye av det :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin oppretter spleis for foreldre/familier som ikke har råd til å reise på ferie…..for så å reise på sponset tur til Danmark med egen familie. Det er så satans dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (45 minutter siden):

Kristin oppretter spleis for foreldre/familier som ikke har råd til å reise på ferie…..for så å reise på sponset tur til Danmark med egen familie. Det er så satans dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. 

Hvor er dobbeltmoralen? 

  • Liker 42
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 25.6.2022 den 5.26):

5-6 kilo er mye på den fra før av slanke kroppe

Hun både hadde og har en alminnelig kropp som ser ut til å være helt innenfor normal BMI.
 

Dette er virkelig en ikke-sak for alle andre enn enkelte brukere på kvinneguiden som ikke klarer å la være å male fanden på veggen uansett hvor liten saken er. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (24 minutter siden):

Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. 

Det er ikke sånn sponsing fungerer.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (42 minutter siden):

Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. 

 Hun har en del samarbeid med ulike bedrifter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (1 time siden):

Kristin oppretter spleis for foreldre/familier som ikke har råd til å reise på ferie…..for så å reise på sponset tur til Danmark med egen familie. Det er så satans dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. 

Helt enig! Dette kunne de f meg betalt for selv. Gitt turen til en annen familie kanskje som hun synes det er så hjerteskjærende at ikke kommer seg på tur.. herregud, er det mulig..

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (10 minutter siden):

Helt enig! Dette kunne de f meg betalt for selv. Gitt turen til en annen familie kanskje som hun synes det er så hjerteskjærende at ikke kommer seg på tur.. herregud, er det mulig..

Men altså, tror dere hun bare kunne gitt en sponset tur videre!? Det er jo selvfølgelig ikke sånn sponsing fungerer...

  • Liker 37
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirenas skrev (Akkurat nå):

Men altså, tror dere hun bare kunne gitt en sponset tur videre!? Det er jo selvfølgelig ikke sånn sponsing fungerer...

Nei, men du skjønner vel poenget?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss perfect skrev (1 minutt siden):

Nei, men du skjønner vel poenget?

Kan da være hun har donert til noen som skal på tur for alt du vet? Skal hun la være å reise på ferie fordi andre IKKE har råd???

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (1 minutt siden):

Nei, men du skjønner vel poenget?

Nei, jeg skjønner ærlig talt ikke poenget. For premisset for kritikken din er helt bak mål

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (59 minutter siden):

Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. 

Tja, hun har garantert råd til å betale for egen ferie, men det hun gjør nå er reklame for både flyselskap og reisemål, det er jo jobben hennes. Og så aner vi virkelig ikke hvor mye hun har bidratt med selv i den spleisen. 

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Criador skrev (51 minutter siden):

Kan da være hun har donert til noen som skal på tur for alt du vet? Skal hun la være å reise på ferie fordi andre IKKE har råd???

Har jeg sagt hun ikke skal reise på ferie?? Jeg mener hun kan betale for det selv!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sirenas skrev (51 minutter siden):

Nei, jeg skjønner ærlig talt ikke poenget. For premisset for kritikken din er helt bak mål

Okeeey

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (8 timer siden):

Kristin oppretter spleis for foreldre/familier som ikke har råd til å reise på ferie…..for så å reise på sponset tur til Danmark med egen familie. Det er så satans dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. 

Det er dobbelmoralsk at hun gjør jobben sin? Skal man slutte å tjene penger fordi andre er fattige?

lillehammeren skrev (7 timer siden):

Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. 

Tror du oppdragsgiver er villig til å spandere tur på en ukjent familie? Skjønner du ikke helt hvordan spons fungerer?

Miss perfect skrev (6 timer siden):

Helt enig! Dette kunne de f meg betalt for selv. Gitt turen til en annen familie kanskje som hun synes det er så hjerteskjærende at ikke kommer seg på tur.. herregud, er det mulig..

Se over. 

Miss perfect skrev (5 timer siden):

Har jeg sagt hun ikke skal reise på ferie?? Jeg mener hun kan betale for det selv!

Blir andre mindre fattige av at hun betaler for turen sin? At hun går glipp av inntekt? 

  • Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (10 timer siden):

Helt enig! Dette kunne de f meg betalt for selv. Gitt turen til en annen familie kanskje som hun synes det er så hjerteskjærende at ikke kommer seg på tur.. herregud, er det mulig..

Er ikke slik samarbeid fungere. Når hun får spons kan hun ikke gi det videre . 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...