Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

Lenelarsen skrev (3 timer siden):

Stikker seg frem i media heletiden, nå var det menyen på en restaurant som hadde FEIL navn på rettene....

Hvordan skal det gå med mennesker? Navn på en rett er støtende, hvor er evnen til å tenke selv? Ta egne valg i livet?

Hvorfor får disse søppelhuene plass i media?

På en café i Drammen kan du bestille «sommerkroppen kyllingsalat» til lunsj. - Helt bak mål, mener Kristin Gjelsvik.

https://www.dagbladet.no/kjendis/raser-mot-populaer-caf-sjokkerende/76396174

 

Hvis du ikke forstår hva som er feil med den menyen, så bør du lese noen ganger til. Du har ikke oppfattet poenget🤦🏼‍♀️

  • Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maydis8 skrev (3 timer siden):

Snakk om å male fanden på veggen. Nå lå du gi deg. De har for tiden jobb på hver sin kant. Hva bryr det vel deg hvordan de legger opp livet sitt for tiden. Ta deg en ferie. 

Helt enig , dem har en travel Jobb begge to. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (4 timer siden):

Snakk om å male fanden på veggen. Nå lå du gi deg. De har for tiden jobb på hver sin kant. Hva bryr det vel deg hvordan de legger opp livet sitt for tiden. Ta deg en ferie. 

Så da kan hun ikke ta seg bryet med en gratulerer med åpning post ? Eller i det minste dele hans innlegg ?  Hun hadde jo tid til å både gratulere og poste masse innhold om vita og Wanda sitt event som var på samme dag. Men ikke ett eneste pip om sin egen mann sin åpning. Rimelig spess spørr du meg men. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (4 minutter siden):

Så da kan hun ikke ta seg bryet med en gratulerer med åpning post ? Eller i det minste dele hans innlegg ?  Hun hadde jo tid til å både gratulere og poste masse innhold om vita og Wanda sitt event som var på samme dag. Men ikke ett eneste pip om sin egen mann sin åpning. Rimelig spess spørr du meg men. 

De lever kanskje ikke forholdet sitt på some? Det andre du nevner er jo jobb. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

De lever kanskje ikke forholdet sitt på some? Det andre du nevner er jo jobb. 

Dennis sin bar er jo jobb det å. Å er de ett parr gangner det jo henne at hans bedrift går bra.  Vita å Wanda sitt event tjener jo ikke Kristin noe på. Det var ren venne tjeneste å promotere for de.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mio-lio skrev (2 timer siden):

Så da kan hun ikke ta seg bryet med en gratulerer med åpning post ? Eller i det minste dele hans innlegg ?  Hun hadde jo tid til å både gratulere og poste masse innhold om vita og Wanda sitt event som var på samme dag. Men ikke ett eneste pip om sin egen mann sin åpning. Rimelig spess spørr du meg men. 

Men hun gjorde jo det på story - det er mulig det var dagen etter åpning, det husker jeg ikke, men innlegget var der. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (1 time siden):

Dennis sin bar er jo jobb det å. Å er de ett parr gangner det jo henne at hans bedrift går bra.  Vita å Wanda sitt event tjener jo ikke Kristin noe på. Det var ren venne tjeneste å promotere for de.  

Kan sikre deg at dem er sammen 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (4 timer siden):

Så da kan hun ikke ta seg bryet med en gratulerer med åpning post ? Eller i det minste dele hans innlegg ?  Hun hadde jo tid til å både gratulere og poste masse innhold om vita og Wanda sitt event som var på samme dag. Men ikke ett eneste pip om sin egen mann sin åpning. Rimelig spess spørr du meg men. 

Hvorfor er dette så viktig for deg? De lever ikke forholdet sitt på some. Herregud. Ro helt ned.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (3 timer siden):

Dennis sin bar er jo jobb det å. Å er de ett parr gangner det jo henne at hans bedrift går bra.  Vita å Wanda sitt event tjener jo ikke Kristin noe på. Det var ren venne tjeneste å promotere for de.  

Hvem bryr seg så lenge de har det bra sammen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (På 19.6.2022 den 0.41):

Hun har rast ned i vekt. 

«Rast ned i vekt»? Jeg ser jo at hun har gått ned noen kilo, men «rast ned i vekt» er overdramatisk og insinuerer et voldsomt vekttap, og dét er aldeles ikke saken her. 
 

Man «raser» ikke opp/ned en 5-6 kilo. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (På 21.6.2022 den 20.47):

Dennis sin bar er jo jobb det å. Å er de ett parr gangner det jo henne at hans bedrift går bra.  Vita å Wanda sitt event tjener jo ikke Kristin noe på. Det var ren venne tjeneste å promotere for de.  

Sikker? Markedsverdien av å invitere influencere til lanseringer/eventer er stor, og at KG promoterer de gjennom sine kanaler kan vel absolutt sees på som jobb.
 

Skal ikke slike ting egentlig merkes som reklame/spons? Påstår ingenting, bare funderer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går ut i media å kaller det hjerteskjærende at folk ikke får dratt på ferie. Setter igang med spleis..hvor mye tar hun å gir fra egen lomme egentlig? Hjerteskjærende har forresten en helt annen betydning for meg gitt enn at noen ikke får seg en ferietur.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miss perfect skrev (2 timer siden):

Hun går ut i media å kaller det hjerteskjærende at folk ikke får dratt på ferie. Setter igang med spleis..hvor mye tar hun å gir fra egen lomme egentlig? Hjerteskjærende har forresten en helt annen betydning for meg gitt enn at noen ikke får seg en ferietur.

Dette handler jo ikke om Tina på 20 som er deppa for at hun ikke får dratt til Ibiza med vennene sine da, men om familier som lever under fattigdomsgrensen her i Norge - med barn som må se/høre om klassekamerater som drar på ferier og snakker om alt de har opplevd. Det er med på å skape enda større følelse av utenforståendeskap i en hverdag hvor man allerede føler på kroppen at man har mindre enn "alle andre". 
 

Hva beløp hun selv har gitt angår, så tenker jeg det er mer enn mange andre hvert fall. Og om så hun ikke har gitt selv(noe jeg aldri kan tenke meg), så har hun satt det i søkelyset og gjort noe med det! Har du?

  • Liker 36
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (På 22.6.2022 den 22.05):

«Rast ned i vekt»? Jeg ser jo at hun har gått ned noen kilo, men «rast ned i vekt» er overdramatisk og insinuerer et voldsomt vekttap, og dét er aldeles ikke saken her. 
 

Man «raser» ikke opp/ned en 5-6 kilo. 

5-6 kilo er mye på den fra før av slanke kroppe

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker som hun har fått seg jente kjæreste, etter gårsdagens bilder på instagram. Kan også se igjen denne jenta på flere av bildene i det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab85 skrev (3 timer siden):

Virker som hun har fått seg jente kjæreste, etter gårsdagens bilder på instagram. Kan også se igjen denne jenta på flere av bildene i det siste.

Er bare gode venninner 👍😅Har vært venninner med disse jentene i mange år . 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab85 skrev (4 timer siden):

Virker som hun har fått seg jente kjæreste, etter gårsdagens bilder på instagram. Kan også se igjen denne jenta på flere av bildene i det siste.

Nei, dette er mer en pride-greie, for å markere

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...