Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og EEEENDEEEELIG dukket det opp en politisk sak trollkjerringa kunne kaste seg på og brøle høyest over. Kun for likerklikk og fordi hun ELSKER sin egen stemme. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nøytral-80 skrev (1 time siden):

Og EEEENDEEEELIG dukket det opp en politisk sak trollkjerringa kunne kaste seg på og brøle høyest over. Kun for likerklikk og fordi hun ELSKER sin egen stemme. 

Hvis du sikter til krfu og abort-saken, så tror jeg kanskje dette er en av de få gangene Kristin faktisk oppriktig mener det hun sier. Men klart det er pluss i boken med oppmerksomhet 😉

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Nøytral-80 skrev (2 timer siden):

Lite å gjøre i livet når hun skriker ut om en sak HELE Norge har fått med seg i VG.  Denne KrF damen er jo helt på jordet, hun må gjerne få mene det hun vil, det er et fritt land, selvfølgelig er 99% uenige med henne, og selvfølgelig må Kristin skrike ut om dette på samme måte som hun skriker om alle andre nyheter folk kan lese overalt fra før av. Vitner om lite å snappe om. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
M.H85 skrev (3 timer siden):

Lite å gjøre i livet når hun skriker ut om en sak HELE Norge har fått med seg i VG.  Denne KrF damen er jo helt på jordet, hun må gjerne få mene det hun vil, det er et fritt land, selvfølgelig er 99% uenige med henne, og selvfølgelig må Kristin skrike ut om dette på samme måte som hun skriker om alle andre nyheter folk kan lese overalt fra før av. Vitner om lite å snappe om. 

Ikke gi henne likerklikk. 🤷‍♀️

• Liker 9
Skrevet

Er voldsomt hvor mange ganger hun har trukket frem det faktum at tøffelen smalt henne på tjukka tidlig i forholdet og at hun «selvfølgelig fjerna det». Skinner godt igjennom at hun sååå gjerne skulle delt dna med den gubben. Skjønner bare ikke hvorfor hun har så sterkt behov for å gjenta den greia der, og hvorfor i all verden skal noen som helst vite det? Er en privatsak mellom de to!!

• Liker 10
Skrevet

Hver time nesten hele døgnet må fylles med noe å gjøre. Lurer på hvordan tornado-Kristin vil takle å sitte åtte uker i ro fra 11 november 🙈

• Liker 5
Skrevet
Bjerka skrev (2 timer siden):

Hver time nesten hele døgnet må fylles med noe å gjøre. Lurer på hvordan tornado-Kristin vil takle å sitte åtte uker i ro fra 11 november 🙈

Hva skjer da?

Skrevet
Admdir skrev (1 time siden):

Hva skjer da?

IMG_6667.jpeg

IMG_6668.jpeg

IMG_6669.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Bjerka skrev (8 timer siden):

Det kan fort bli mer enn 8 uker. En bekjent tok hysterektomi og hadde store smerter og plager i flere måneder etterpå. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Skrevet
Full kontroll skrev (16 timer siden):

IMG_6667.jpeg

IMG_6668.jpeg

IMG_6669.jpeg

12 uker får man beskjed om ved Ullevål. 

• Liker 2
Skrevet

Jaja, nå vet alle at Kristin elsker sex😂 Hva er det med menneskeheten? 

• Liker 5
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (4 timer siden):

Jaja, nå vet alle at Kristin elsker sex😂 Hva er det med menneskeheten? 

Og at hun «trodde hun ikke likte sex» inntil hun møtte livets tøffel. Gøy for D og andre ekser (og hele familien) å vite!

• Liker 8
Skrevet

Jeg har gått gjennom den samme operasjonen Kristin skal, og jeg var sjokkert over hvor redusert jeg var etterpå. Jeg er i god fysisk form og trener hver dag, så jeg trodde ikke jeg kom til å bli SÅ redusert. Har aldri kjedet meg så mye som jeg gjorde etter den operasjonen - det tok meg en halv time å henge opp en klesvask og jeg gikk i sneeeglefart da jeg var ute på tur, kroppen var travelt opptatt med å hele seg. Det var rett og slett ikke mulig å gjøre så veldig mye i det hele tatt. Hun har virket manisk veldig lenge og jeg håper for hennes del at det er et slags spill for galleriet, for hun kommer ikke til å være i stand til å farte rundt på noen som helst måte på mange uker. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
DianaV skrev (2 timer siden):

Jeg har gått gjennom den samme operasjonen Kristin skal, og jeg var sjokkert over hvor redusert jeg var etterpå. Jeg er i god fysisk form og trener hver dag, så jeg trodde ikke jeg kom til å bli SÅ redusert. Har aldri kjedet meg så mye som jeg gjorde etter den operasjonen - det tok meg en halv time å henge opp en klesvask og jeg gikk i sneeeglefart da jeg var ute på tur, kroppen var travelt opptatt med å hele seg. Det var rett og slett ikke mulig å gjøre så veldig mye i det hele tatt. Hun har virket manisk veldig lenge og jeg håper for hennes del at det er et slags spill for galleriet, for hun kommer ikke til å være i stand til å farte rundt på noen som helst måte på mange uker. 

Det er vel vanskelig å si hvordan tiden etter operasjonen vil være for henne, da dette er veldig individuelt. Jeg hadde en hysterektomi, dog med åpen kirurgi, og var tilbake på skolebenken etter 6 dager. Unngikk tunge løft, men levde ellers som normalt. Ikke sikkert K trenger å ligge i ro og ikke gjøre noe som helst på mange uker

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg finner det spesielt (les dobbeltmoralsk) at den selverklærte bærekraftsdronninga går til innkjøp av en brudekjole som hun egenhendig raserer forbi punktet for gjenopprettelse, bare for å understreke i det tacky HW-partyet til AJ at hun skal gifte seg. Ikke bare en tåpelig idé av en snart 40 år gammel kvinne, men heller ikke et rent lite miljøfiendtlig valg. Ikke bærekraftig økonomisk heller. Burde bruke de casha på gjelden sin i stedet. Og hva gjør hun på partyet i utgangspunktet - aldri sett de to ha noen som helst antydning til vibe?

Til å være så «bærekraftig» som hun liker å fremstille seg som, så er hun formidabelt god på bruk og kast. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Fy, tenk å ødelegge en brudekjole for Halloween! Gjør vondt å se på 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Dette  betyr  ulykke / ulykkelig ekteskap, "forhekse" en brudekjole på dette viset sømmer seg ikke før man er gift.  ( ref. spåkone kollegaen  😛 ) 😕 😮 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Janmar skrev (På 30.10.2025 den 0.24):

12 uker får man beskjed om ved Ullevål. 

Jeg fikk beskjed om 10 uker 

Skrevet
DianaV skrev (På 30.10.2025 den 12.02):

Vi er alle forskjellige. Jeg merket mininalt, om en ser bort i fra tyngre løft og opphold av samleie. Trengte så vidt smertestillende 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...