Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

arnoyb skrev (4 minutter siden):

Skreiv til KG i dag å spurte hvorfor hun brukte vidvinkel og hva hun trodde hun selv hadde ment om dette for noen år siden om det var Sophie Elise som gjorde det. Skreiv også at jeg synes hennes eksponering av barn e langt over grensa. Blei blokka gitt 🙊🤷🏼‍♀️ her skal man bare smile å alt er 10/10!

Velkommen i blokkert-gruppa. Jeg stilte spørsmålstegn ved det samme, men skrev det på en post hun hadde lagt ut. Slettet kommentaren min og blokkerte meg. Tenkte jeg traff et ømt punkt jeg da 😅 men hun er som vanlig flink til å slenge pisken mot andre, men gud forby om noen er kritiske til det hun legger ut. I følge henne selv tenker jo influensere alltid på hva dem legger ut. 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som følger, har kristin sakt noe mer om H? Skal de treffes i gjen? Og har H sakt noe mer om kristin og hvordan hun skuffet? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

desperate skrev (23 timer siden):

Ser ut som det blir litt høydeforskjell dersom man bytter fotograf…

IMG_9935.png

IMG_9936.png

Altså, så enig med motepolitiet. Hun ser ut som et skjelett som skal på gymmen!! Gud for et antrekk. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo veldig rart ut med det speilet. Kristin er minst 50 cm høyere enn speilbildet sitt. Det er vel ikke nok å bruke vidvinkel for å få til det? Det ser ut som hun har redigert kroppen sin men glemt å redigere speilbildet.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemoor skrev (2 timer siden):

Velkommen i blokkert-gruppa. Jeg stilte spørsmålstegn ved det samme, men skrev det på en post hun hadde lagt ut. Slettet kommentaren min og blokkerte meg. Tenkte jeg traff et ømt punkt jeg da 😅 men hun er som vanlig flink til å slenge pisken mot andre, men gud forby om noen er kritiske til det hun legger ut. I følge henne selv tenker jo influensere alltid på hva dem legger ut. 

Dere tuller ikke? Kristin Gjelsvik som har ROPT ut at det ikke er ok når influensere sletter kritiske (saklige) kommentarer og blokkerer, driver nå med dette selv? 

Tips media, helt seriøst den dama må ha den største dobbeltmoralen i hele «blogge-Norge»!!! 

EDIT: Må nevne at jeg tenker media har langt viktigere saker å skrive om enn en influencer 😊 Men nå snakker vi jo om ei som har bygget karriere på å kritisere andre for å gjøre nettopp det hun driver med selv. 

Endret av Nøytral-80
  • Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal de innrede stor-bad i toppetasjen, for Kristin vil ikke bruke det "vanlige" badet nede. "It's  a no from me", som hun sa... Jaja, hun er i hvertfall ærlig. Hun vil ha et eget barnefritt-luksus-date-spa-lounge-chille-bad med kaffekoppen og champagneglasset 🥂️ 

Må si jeg er nysgjerrig på hvor mye dette koster 😇

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bjerka skrev (5 timer siden):

Nå skal de innrede stor-bad i toppetasjen, for Kristin vil ikke bruke det "vanlige" badet nede. "It's  a no from me", som hun sa... Jaja, hun er i hvertfall ærlig. Hun vil ha et eget barnefritt-luksus-date-spa-lounge-chille-bad med kaffekoppen og champagneglasset 🥂️ 

Det er jo ikke pent å ønske noen noe dårlig….men den slags utsagn og oppførsel: jeg hadde ikke blitt lei meg om korthuset ramlet for godt en dag og hun måtte nøye seg med et helt vanlig gjennomsnittsliv uten luksus eller eget bad for seg selv - i en litt trangere leilighet 🫢 - og med helt vanlig first price mat….

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (1 time siden):

Det er jo ikke pent å ønske noen noe dårlig….men den slags utsagn og oppførsel: jeg hadde ikke blitt lei meg om korthuset ramlet for godt en dag og hun måtte nøye seg med et helt vanlig gjennomsnittsliv uten luksus eller eget bad for seg selv - i en litt trangere leilighet 🫢 - og med helt vanlig first price mat….

Så unødvendig  og utrolig frekt å skrive.    

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (8 timer siden):

Lurer på hvilken dott hun er sammen med som bare lar seg overkjøre. Kjørt seg i grøfta konkurs og tror hun er dronning.

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (9 timer siden):

De er seks personer som deler bad i barneukene, at hun da ønsker et bad til er ikke så rart. Er vel heller at hun har snakket den nye mastersuiten de skal bygge vel mye opp, blir trangt. At hun ikke burde prioritere nytt bad med sin skakkjørte økonomi er en annen ting

Endret av merry
La til en setning
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (9 timer siden):

merry skrev (24 minutter siden):

De er seks personer som deler bad i barneukene, at hun da ønsker et bad til er ikke så rart. Er vel heller at hun har snakket den nye mastersuiten de skal bygge vel mye opp, blir trangt. At hun ikke burde prioritere nytt bad med sin skakkjørte økonomi er en annen ting

Ingen problem å bruke penger når det ikke er ens egne...

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig greia med plukke-tallerken- matpakke whatever… Skryte for å være sunn? Seriøst håper jeg faren og øvrig familie introduserer ungen for mer vanlig  mat/matpakker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kakafoni

Kristin blir mer og mer brautete, og hvorfor spise og drikke hele jævla tiden. Det tygges og slafses

Det er akkurat som at  hun trenger noe å holde fast i, og det er den evinnelige kaffekoppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (1 time siden):

Hva er egentlig greia med plukke-tallerken- matpakke whatever… Skryte for å være sunn? Seriøst håper jeg faren og øvrig familie introduserer ungen for mer vanlig  mat/matpakker. 

Ja, jeg lurer litt på hva denne gjengen av lekre plukke-tallerken barn (snakker om fenomenet, ikke nødvendigvis disse barna) vil si til vanlige brødskiver, skulle tro de lett kunne bli kresne… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Kanskje det er ekte trygghet hun trenger.

Så mange av disse influenserne som sliter psykisk. En coach som hun gikk til i dag er kanskje ikke nok. Psykologspesialist i traumer er kanskje bedre.

Hun har jo vokst opp med en syk mamma. Har selv vært innlagt for overbelastning der det ble tatt mr. Hvem vet. Kanskje hun er syk selv. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (1 time siden):

Ja, jeg lurer litt på hva denne gjengen av lekre plukke-tallerken barn (snakker om fenomenet, ikke nødvendigvis disse barna) vil si til vanlige brødskiver, skulle tro de lett kunne bli kresne… 

Av alt hun kan kritiseres for, synes jeg denne er merkelig. (Og jeg kan kritisere henne for mye.)

Disse plukke-tallerkener gjør vel barna det motsatte av kresne, spør du meg. De får smake på masse forskjellige smaker, teksturer og konsistenser. Jeg kjenner kresne barn - og de tallerkenene der hadde aldri flydd med de, for å si det mildt. 

For øvrig er jeg på ingen måten kresen selv, men kan jeg styre unna en tørr skive med gulost, så gjør jeg virkelig det. Og jeg synes det er merkelig at man kritiseres for å gjøre det samme for barna. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
cerruti skrev (2 timer siden):

Skryter gjør hun !

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luby Lu skrev (31 minutter siden):

Skryter gjør hun !

Men hallo. 

Det er vel bedriftseier KG vi skal diskutere her?
Ikke om hun skryter av matpakker eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QweenSupreme2024 skrev (1 time siden):

Og jeg synes det er merkelig at man kritiseres for å gjøre det samme for barna. 

Det er det at det hele tiden også må påpekes at det som er på tallerken er av sunn variant osv. Tviler på at gutten hadde hatt vondt av en pizza-snurr eller vanlig vaffel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...