Purple Basil Skrevet 11. februar #9961 Del Skrevet 11. februar Sansa20 skrev (På 11.2.2025 den 22.12): Å drive en egen nettbutikk er faktisk en skikkelig Jobb Ekspander Ser veldig skikkelig ut den jobben hennes ja, når hun har tid til lange rants med kaffe i hånden (pluss utallige rants uten kaffe) hver eneste dag, lange snapper om alle mulige tema, ommøblering og grundig husvask, skjønnhetsbehandlinger ++ Tviler ikke på at det finnes mennesker med nettbutikk som faktisk jobber hardt. Kristin ser ikke ut til å befinne seg i den kategorien. 24 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 12. februar #9962 Del Skrevet 12. februar Sansa20 skrev (På 11.2.2025 den 22.12): Å drive en egen nettbutikk er faktisk en skikkelig Jobb Ekspander 😂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12. februar #9963 Del Skrevet 12. februar Sansa20 skrev (På 11.2.2025 den 22.12): Å drive en egen nettbutikk er faktisk en skikkelig Jobb Ekspander Tjah. Alle kan starte opp en nettbutikk og selge varer. Betyr ikke at det er «en skikkelig jobb» eller mye jobb av den grunn. Det er jo ikke akkurat sånn at det ser ut til at nettbutikken går så veldig godt akkurat. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. februar #9964 Del Skrevet 12. februar baremeg007 skrev (På 11.2.2025 den 20.11): Noen som har updates på «vennskapet» hennes med H, forresten? Forsvant det like fort som det oppsto? Ekspander Etter en kjapp titt på IG ser det ut som det er ca en måned siden Kristin kommenterte og/eller likte noen av hennes poster. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harehopp33 Skrevet 12. februar #9965 Del Skrevet 12. februar FruRosa skrev (På 12.2.2025 den 7.11): Etter en kjapp titt på IG ser det ut som det er ca en måned siden Kristin kommenterte og/eller likte noen av hennes poster. Ekspander Im late to the game skjønner jeg. Men er H venninne med Iselin G? Ref story.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 12. februar #9966 Del Skrevet 12. februar (endret) KG Husk å ta på egen oksygenmaske før du skal redde alle andre. (Prøv å fokuser på egen matpakke før matpakke til barna - som har en far (og mor) som også er god nok) Endret 12. februar av pålandjorda 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. februar #9967 Del Skrevet 12. februar Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 13. februar #9968 Del Skrevet 13. februar Harehopp33 skrev (På 12.2.2025 den 7.18): Im late to the game skjønner jeg. Men er H venninne med Iselin G? Ref story.. Ekspander Ja, eller dvs… H er «venn» med halve influencer-Norge, og skulle dessuten ha KG opp til seg på fredag. Men i dag sa KG at på fredag skal hun rydde huset. Hva har skjedd? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 13. februar #9969 Del Skrevet 13. februar Er hun på vei for å feire Valentines med den nye bestevennen Hedda? Orker ikke å gi henne klikk. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 13. februar #9970 Del Skrevet 13. februar Xmasclovn skrev (På 13.2.2025 den 19.31): Er hun på vei for å feire Valentines med den nye bestevennen Hedda? Orker ikke å gi henne klikk. Ekspander Ikke noe som tydet på det tidligere i kveld… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 13. februar #9971 Del Skrevet 13. februar Klump skrev (På 13.2.2025 den 21.48): Ikke noe som tydet på det tidligere i kveld… Ekspander Spennende. Får spørre henne i morgen hvorfor det ikke ble noe av😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 14. februar #9972 Del Skrevet 14. februar Trist om KG på så kort tid har dumpet H. Hun har vel melket historien det hun kan og nå gått videre med egne ting. Håper H ikke føler seg sviktet og at de faktisk har et godt forhold på tross av dette. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 14. februar #9973 Del Skrevet 14. februar Tror H er skuffet. Ref. Gårsdagens story på Insta. Ingen nære venner, snakker hun om. Trist 😔. 19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 14. februar #9974 Del Skrevet 14. februar Snublefot62 skrev (På 14.2.2025 den 6.02): Trist om KG på så kort tid har dumpet H. Hun har vel melket historien det hun kan og nå gått videre med egne ting. Håper H ikke føler seg sviktet og at de faktisk har et godt forhold på tross av dette. Ekspander Kristin fikk noe å prate om og tjene penger på i flere dager. Det var massiv interesse og klikk, så hun tjente nok ekstra godt. Hedda er et lukket kapittel, og får klare seg selv. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 14. februar #9975 Del Skrevet 14. februar pålandjorda skrev (På 14.2.2025 den 6.38): Tror H er skuffet. Ref. Gårsdagens story på Insta. Ingen nære venner, snakker hun om. Trist 😔. Ekspander Nå har jeg bare lest litt om den saken så jeg tar forbehold om at det er noe jeg ikke har fått med meg, men jeg tenker ut fra det jeg har sett om H (grusomt det hun har opplevd, helt forjæv… at noen skal oppleve sånt) og det jeg har sett av KG de siste årene så tenker jeg at det kanskje er like ok. Det virker som om KG har mer enn nok med seg selv, og at H trenger en helt annen støtte og hjelp enn hun kan gi henne. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 14. februar #9976 Del Skrevet 14. februar Jobbermedbarn skrev (På 14.2.2025 den 12.06): Nå har jeg bare lest litt om den saken så jeg tar forbehold om at det er noe jeg ikke har fått med meg, men jeg tenker ut fra det jeg har sett om H (grusomt det hun har opplevd, helt forjæv… at noen skal oppleve sånt) og det jeg har sett av KG de siste årene så tenker jeg at det kanskje er like ok. Det virker som om KG har mer enn nok med seg selv, og at H trenger en helt annen støtte og hjelp enn hun kan gi henne. Ekspander Det er jeg helt enig med deg i. KG er langt fra noen sjelevenn/ coach eller annet for noen. Det juleselskapet hun arrangerer er så falskt at jeg håper hun er avslørt når det kommer til å utnytte sårbare sjeler. Føler med Hedda ❤️ 24 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meredith Skrevet 14. februar #9977 Del Skrevet 14. februar (endret) Ja, tenker det samme. Samtidig er det forstyrrende kalkulerende og på ingen måte etisk forsvarlig å i det hele tatt innlede et "vennskap" med en jente som åpenbart har blitt sviktet på det groveste tidligere.. for publisitet, klikk og oppmerksomhet 😔 Endret 14. februar av Meredith 13 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet 14. februar #9978 Del Skrevet 14. februar Ok. Der fikk H og de andre rundt julemiddagen den i fleisen. Offerrolle/ offermentalitet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 14. februar #9979 Del Skrevet 14. februar Meredith skrev (På 14.2.2025 den 13.19): Ja, tenker det samme. Samtidig er det forstyrrende kalkulerende og på ingen måte etisk forsvarlig å i det hele tatt innlede et "vennskap" med en jente som åpenbart har blitt sviktet på det groveste tidligere.. for publisitet, klikk og oppmerksomhet 😔 Ekspander Griefsploitation. De eier ikke skam. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 14. februar #9980 Del Skrevet 14. februar Frk Gjelsvik har tatt inn hotell i Kristiansand så ingen skam for å droppe den nye venninna lenger 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå