Gå til innhold

Kristin Gjelsvik

Bustefisk

Anbefalte innlegg

Sansa20 skrev (På 11.2.2025 den 22.12):

Å drive en egen  nettbutikk er faktisk en skikkelig Jobb 

Ekspander  

Ser veldig skikkelig ut den jobben hennes ja, når hun har tid til lange rants med kaffe i hånden (pluss utallige rants uten kaffe) hver eneste dag, lange snapper om alle mulige tema, ommøblering og grundig husvask, skjønnhetsbehandlinger ++ 

Tviler ikke på at det finnes mennesker med nettbutikk som faktisk jobber hardt. Kristin ser ikke ut til å befinne seg i den kategorien. 

• Liker 24
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sansa20 skrev (På 11.2.2025 den 22.12):

Å drive en egen  nettbutikk er faktisk en skikkelig Jobb 

Ekspander  

Tjah.

Alle kan starte opp en nettbutikk og selge varer. Betyr ikke at det er «en skikkelig jobb» eller mye jobb av den grunn.

Det er jo ikke akkurat sånn at det ser ut til at nettbutikken går så veldig godt akkurat.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg007 skrev (På 11.2.2025 den 20.11):

Noen som har updates på «vennskapet» hennes med H, forresten? Forsvant det like fort som det oppsto?

Ekspander  

Etter en kjapp titt på IG ser det ut som det er ca en måned siden Kristin kommenterte og/eller likte noen av hennes poster.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 12.2.2025 den 7.11):

Etter en kjapp titt på IG ser det ut som det er ca en måned siden Kristin kommenterte og/eller likte noen av hennes poster.

Ekspander  

Im late to the game skjønner jeg. Men er H venninne med Iselin G? Ref story..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG 

Husk å ta på egen oksygenmaske før du skal redde alle andre.

(Prøv å fokuser på egen matpakke før matpakke til barna - som har en far (og mor) som også er god nok)

Endret av pålandjorda
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harehopp33 skrev (På 12.2.2025 den 7.18):

Im late to the game skjønner jeg. Men er H venninne med Iselin G? Ref story..

Ekspander  

Ja, eller dvs… H er «venn» med halve influencer-Norge, og skulle dessuten ha KG opp til seg på fredag. Men i dag sa KG at på fredag skal hun rydde huset. Hva har skjedd?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun på vei for å feire Valentines med den nye bestevennen Hedda? Orker ikke å gi henne klikk.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 13.2.2025 den 19.31):

Er hun på vei for å feire Valentines med den nye bestevennen Hedda? Orker ikke å gi henne klikk.

Ekspander  

Ikke noe som tydet på det tidligere i kveld…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (På 13.2.2025 den 21.48):

Ikke noe som tydet på det tidligere i kveld…

Ekspander  

Spennende. Får spørre henne i morgen hvorfor det ikke ble noe av😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist om KG på så kort tid har dumpet H. Hun har vel melket historien det hun kan og nå gått videre med egne ting. Håper H ikke føler seg sviktet og at de faktisk har et godt forhold på tross av dette.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror H er skuffet.

Ref. Gårsdagens story på Insta. Ingen nære venner, snakker hun om. Trist 😔.

• Liker 19
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snublefot62 skrev (På 14.2.2025 den 6.02):

Trist om KG på så kort tid har dumpet H. Hun har vel melket historien det hun kan og nå gått videre med egne ting. Håper H ikke føler seg sviktet og at de faktisk har et godt forhold på tross av dette.

Ekspander  

Kristin fikk noe å prate om og tjene penger på i flere dager. Det var massiv interesse og klikk, så hun tjente nok ekstra godt. Hedda er et lukket kapittel, og får klare seg selv.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (På 14.2.2025 den 6.38):

Tror H er skuffet.

Ref. Gårsdagens story på Insta. Ingen nære venner, snakker hun om. Trist 😔.

Ekspander  

Nå har jeg bare lest litt om den saken så jeg tar forbehold om at det er noe jeg ikke har fått med meg, men jeg tenker ut fra det jeg har sett om H (grusomt det hun har opplevd, helt forjæv… at noen skal oppleve sånt) og det jeg har sett av KG de siste årene så tenker jeg at det kanskje er like ok. Det virker som om KG har mer enn nok med seg selv, og at H trenger en helt annen støtte og hjelp enn hun kan gi henne. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (På 14.2.2025 den 12.06):

Nå har jeg bare lest litt om den saken så jeg tar forbehold om at det er noe jeg ikke har fått med meg, men jeg tenker ut fra det jeg har sett om H (grusomt det hun har opplevd, helt forjæv… at noen skal oppleve sånt) og det jeg har sett av KG de siste årene så tenker jeg at det kanskje er like ok. Det virker som om KG har mer enn nok med seg selv, og at H trenger en helt annen støtte og hjelp enn hun kan gi henne. 

Ekspander  

Det er jeg helt enig med deg i. KG er langt fra noen sjelevenn/ coach eller annet for noen.

Det juleselskapet hun arrangerer er så falskt at jeg håper hun er avslørt når det kommer til å utnytte sårbare sjeler.

Føler med Hedda ❤️

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenker det samme.

Samtidig er det forstyrrende kalkulerende og på ingen måte etisk forsvarlig å i det hele tatt innlede et "vennskap" med en jente som åpenbart har blitt sviktet på det groveste tidligere.. for publisitet, klikk og oppmerksomhet 😔

Endret av Meredith
  • Liker 13
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Der fikk H og de andre rundt julemiddagen den i fleisen. Offerrolle/ offermentalitet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meredith skrev (På 14.2.2025 den 13.19):

Ja, tenker det samme.

Samtidig er det forstyrrende kalkulerende og på ingen måte etisk forsvarlig å i det hele tatt innlede et "vennskap" med en jente som åpenbart har blitt sviktet på det groveste tidligere.. for publisitet, klikk og oppmerksomhet 😔

Ekspander  

Griefsploitation. De eier ikke skam.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk Gjelsvik har tatt inn hotell i Kristiansand så ingen skam for å droppe den nye venninna lenger

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...