Dottie Skrevet 26. juni 2022 #2001 Del Skrevet 26. juni 2022 Ser svigermoren sier at de tre har reist til Danmark, og Legoland, men i følge Instagram, er Kristin på The Hub og en eller annen bar i Oslo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojoslanker Skrevet 26. juni 2022 #2002 Del Skrevet 26. juni 2022 Dottie skrev (17 minutter siden): Ser svigermoren sier at de tre har reist til Danmark, og Legoland, men i følge Instagram, er Kristin på The Hub og en eller annen bar i Oslo. Det er vel fra helgen det hun har lagt ut. Hvorfor betvile at de er reist? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 26. juni 2022 #2003 Del Skrevet 26. juni 2022 Jojoslanker skrev (1 minutt siden): Det er vel fra helgen det hun har lagt ut. Hvorfor betvile at de er reist? Betviler ikke, men det kunne se slik ut på Instagram… kom først over hennes story, så svigermoren sin - tenkte ikke at det kunne være fra helgen, så beklager det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 26. juni 2022 #2004 Del Skrevet 26. juni 2022 De skjermer vel sønnen mest mulig uansett så muligens derfor de ikke deler så mye av det 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 27. juni 2022 #2005 Del Skrevet 27. juni 2022 Kristin oppretter spleis for foreldre/familier som ikke har råd til å reise på ferie…..for så å reise på sponset tur til Danmark med egen familie. Det er så satans dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 27. juni 2022 #2006 Del Skrevet 27. juni 2022 lillehammeren skrev (45 minutter siden): Kristin oppretter spleis for foreldre/familier som ikke har råd til å reise på ferie…..for så å reise på sponset tur til Danmark med egen familie. Det er så satans dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. Hvor er dobbeltmoralen? 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 27. juni 2022 #2007 Del Skrevet 27. juni 2022 Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 27. juni 2022 #2008 Del Skrevet 27. juni 2022 Tough cookie skrev (På 25.6.2022 den 5.26): 5-6 kilo er mye på den fra før av slanke kroppe Hun både hadde og har en alminnelig kropp som ser ut til å være helt innenfor normal BMI. Dette er virkelig en ikke-sak for alle andre enn enkelte brukere på kvinneguiden som ikke klarer å la være å male fanden på veggen uansett hvor liten saken er. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 27. juni 2022 #2009 Del Skrevet 27. juni 2022 lillehammeren skrev (24 minutter siden): Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. Det er ikke sånn sponsing fungerer. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 27. juni 2022 #2010 Del Skrevet 27. juni 2022 lillehammeren skrev (42 minutter siden): Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. Hun har en del samarbeid med ulike bedrifter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 27. juni 2022 #2011 Del Skrevet 27. juni 2022 lillehammeren skrev (1 time siden): Kristin oppretter spleis for foreldre/familier som ikke har råd til å reise på ferie…..for så å reise på sponset tur til Danmark med egen familie. Det er så satans dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. Helt enig! Dette kunne de f meg betalt for selv. Gitt turen til en annen familie kanskje som hun synes det er så hjerteskjærende at ikke kommer seg på tur.. herregud, er det mulig.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 27. juni 2022 #2012 Del Skrevet 27. juni 2022 Miss perfect skrev (10 minutter siden): Helt enig! Dette kunne de f meg betalt for selv. Gitt turen til en annen familie kanskje som hun synes det er så hjerteskjærende at ikke kommer seg på tur.. herregud, er det mulig.. Men altså, tror dere hun bare kunne gitt en sponset tur videre!? Det er jo selvfølgelig ikke sånn sponsing fungerer... 37 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 27. juni 2022 #2013 Del Skrevet 27. juni 2022 sirenas skrev (Akkurat nå): Men altså, tror dere hun bare kunne gitt en sponset tur videre!? Det er jo selvfølgelig ikke sånn sponsing fungerer... Nei, men du skjønner vel poenget? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 27. juni 2022 #2014 Del Skrevet 27. juni 2022 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Nei, men du skjønner vel poenget? Kan da være hun har donert til noen som skal på tur for alt du vet? Skal hun la være å reise på ferie fordi andre IKKE har råd??? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 27. juni 2022 #2015 Del Skrevet 27. juni 2022 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Nei, men du skjønner vel poenget? Nei, jeg skjønner ærlig talt ikke poenget. For premisset for kritikken din er helt bak mål 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 27. juni 2022 #2016 Del Skrevet 27. juni 2022 lillehammeren skrev (59 minutter siden): Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. Tja, hun har garantert råd til å betale for egen ferie, men det hun gjør nå er reklame for både flyselskap og reisemål, det er jo jobben hennes. Og så aner vi virkelig ikke hvor mye hun har bidratt med selv i den spleisen. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 27. juni 2022 #2017 Del Skrevet 27. juni 2022 Criador skrev (51 minutter siden): Kan da være hun har donert til noen som skal på tur for alt du vet? Skal hun la være å reise på ferie fordi andre IKKE har råd??? Har jeg sagt hun ikke skal reise på ferie?? Jeg mener hun kan betale for det selv! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 27. juni 2022 #2018 Del Skrevet 27. juni 2022 sirenas skrev (51 minutter siden): Nei, jeg skjønner ærlig talt ikke poenget. For premisset for kritikken din er helt bak mål Okeeey 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 28. juni 2022 #2019 Del Skrevet 28. juni 2022 lillehammeren skrev (8 timer siden): Kristin oppretter spleis for foreldre/familier som ikke har råd til å reise på ferie…..for så å reise på sponset tur til Danmark med egen familie. Det er så satans dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. Det er dobbelmoralsk at hun gjør jobben sin? Skal man slutte å tjene penger fordi andre er fattige? lillehammeren skrev (7 timer siden): Hun har råd til å betale for sin egen ferie. Tenk om hun hadde donert denne turen til noen av de «stakkars familiene» istedenfor. Tror du oppdragsgiver er villig til å spandere tur på en ukjent familie? Skjønner du ikke helt hvordan spons fungerer? Miss perfect skrev (6 timer siden): Helt enig! Dette kunne de f meg betalt for selv. Gitt turen til en annen familie kanskje som hun synes det er så hjerteskjærende at ikke kommer seg på tur.. herregud, er det mulig.. Se over. Miss perfect skrev (5 timer siden): Har jeg sagt hun ikke skal reise på ferie?? Jeg mener hun kan betale for det selv! Blir andre mindre fattige av at hun betaler for turen sin? At hun går glipp av inntekt? 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 28. juni 2022 #2020 Del Skrevet 28. juni 2022 Miss perfect skrev (10 timer siden): Helt enig! Dette kunne de f meg betalt for selv. Gitt turen til en annen familie kanskje som hun synes det er så hjerteskjærende at ikke kommer seg på tur.. herregud, er det mulig.. Er ikke slik samarbeid fungere. Når hun får spons kan hun ikke gi det videre . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå