Sursøtsaus Skrevet 17. februar 2021 #1801 Del Skrevet 17. februar 2021 deedee_ skrev (3 minutter siden): Jeg reagerte på transfobiske kommentarer i den podden jeg og. Jeg la igjen en sint melding på DM på snikk snakk sin instagram, men fikk aldri noe svar - noe jeg synes var synd. Jeg sluttet å høre på podcasten etter det. Belinda virker av og til veldig uopplyst, men samtidig bastant - noe som er en uheldig kombinasjon av trekk. Jeg sluttet også å høre etter at jeg hørte det. Skrudde til og med av episoden fordi jeg ikke orket å høre på det. Det kan hende siden hun kommer fra bibelbeltet at hun fortsatt holder på noen konservative holdninger, men det er virkelig ikke noen unnskyldning når man uttaler seg så stygt mot en veldig utsatt og undertrygt gruppe. Get educated, sier jeg da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 17. februar 2021 #1802 Del Skrevet 17. februar 2021 @Sursøtsaus Opplever at det du skriver føyer seg inn problematikken rundt SoMe som uregulert. Hvem som helst kan uttale hva som helst. Det er jo ytringsfrihet i sin reneste form, men skadepotensialet for dem som lytter er jo likevel tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym00000000 Skrevet 27. februar 2021 #1803 Del Skrevet 27. februar 2021 Hvilken episode var det, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 1. mars 2021 #1804 Del Skrevet 1. mars 2021 MaleficentAurora skrev (På 9.2.2021 den 15.32): Det er en ting å rette og komme med riktig informasjon som du gjør nå med at jeg skrev feil ift Kristin.. Når jeg mener å holde seg oppdatert så er det i at man leser seg opp før man går inn i en tråd å legger fra seg meninger om saken.. Vedkommende det gjaldt gadd ikke å lese seg opp på Dennis jobb historikk.. Det er forskjell å ta feil og ikke gidde, men likevel skal ytre sine meninger. For meg så pirket du ikke når jeg tok feil🙂 Hvem i all verden gidder å lese seg på "jobb historikken" til en person? Man lager seg opp en mening basert på det man ser og leser, og så deler man den på et forum. Man leter ikke opp leksikon om bipersonene i livet før man lager seg opp en mening, det tror jeg du også vet 😉 Og jeg syns for øvrig sammenligningen er ypperlig. Du gadd ikke lese deg opp på bedriften til Kristin, som for øvrig bortimot alle har fått med seg at gikk konkurs og ikke noe lagt ned. Se på deg selv før du snur en hel tråd til å handle om èn bruker, da, kanskje. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 12. april 2021 #1805 Del Skrevet 12. april 2021 Tommel opp for Kristin som snakker om farene ved eksponering av barn på nett! https://www.instagram.com/tv/CNiOh5lBjGZ/?igshid=qq8tc7eswbyr 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. april 2021 #1806 Del Skrevet 12. april 2021 stolsokk skrev (1 time siden): Tommel opp for Kristin som snakker om farene ved eksponering av barn på nett! https://www.instagram.com/tv/CNiOh5lBjGZ/?igshid=qq8tc7eswbyr Også om filterbruk på barn. To viktige temaer hun har tatt som foreldre ignorere hver eneste dag. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 12. april 2021 #1807 Del Skrevet 12. april 2021 Bra jobba Kristin. Hun er en viktig stemme for influencer barn som faktisk blir utnytta. Håper hun får bred media dekning Blir nok noen snurtne mammaer der ute regner jeg med. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. april 2021 #1808 Del Skrevet 12. april 2021 MiominMio skrev (2 timer siden): Bra jobba Kristin. Hun er en viktig stemme for influencer barn som faktisk blir utnytta. Håper hun får bred media dekning Blir nok noen snurtne mammaer der ute regner jeg med. Oh, yes. Bare å vente på grine- video på verstingkontoene nå. Kristin er skikkelig tøff som snakker om disse tingene. Man blir ikke superpoppis i bransjen når man snakker om kroppspress, farlige forbilder og hvor lite smart og lurt det er å eksponere ungene sine. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 12. april 2021 #1809 Del Skrevet 12. april 2021 Knall bra innlegg. Reflektert over egne valg også. Mer av dette👏🏼 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pwy90 Skrevet 12. april 2021 #1810 Del Skrevet 12. april 2021 Veldig bra at eksponering av barn-debatten er i gang igjen. Og hun har jo absolutt møtt seg selv i døren, hun har jo gjort totalt sett endel av det - selv om det kanskje ikke handler så mye om bilder av selve ansiktet på barnet. Eksponering er mye mer enn bilder. Feks har hun delt MYE i podcasten sin om barnet og familielivet... Dette er også eksponering og utlevering av personlig informasjon. Så ja. Men virker som hun har innsett det😊 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 16. april 2021 #1811 Del Skrevet 16. april 2021 Et viktig tema som gjerne kan taes i en debatt . Men samtidig er det viktig å ikke bli for hysteriske også. Noen velger å dele bilde av sine og dele familielivet og det må være okei . Eventuelt ta bort ansiktet men dele bilder der det er naturlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 19. august 2021 #1812 Del Skrevet 19. august 2021 Er hun gravid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 19. august 2021 #1813 Del Skrevet 19. august 2021 Plexus skrev (1 time siden): Er hun gravid? Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 19. august 2021 #1814 Del Skrevet 19. august 2021 Jolanda skrev (10 timer siden): Hvorfor tror du det? Hun skjuler magen på alle seneste bilder hun har lagt ut. Poserer likt som da hun skjulte det v første svangerskap. Får en fornemmelse av det🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 20. august 2021 #1815 Del Skrevet 20. august 2021 stolsokk skrev (På 12.4.2021 den 6.45): Tommel opp for Kristin som snakker om farene ved eksponering av barn på nett! https://www.instagram.com/tv/CNiOh5lBjGZ/?igshid=qq8tc7eswbyr Ikke bare foreldre som gjør det dessverre. Mange på anonyme forum utleverer andre sine barn. Den kanalen burde utryddes. Men helt eng eksponering av barn, noe det bør være mer fokus på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 20. august 2021 #1816 Del Skrevet 20. august 2021 Goooo Kristin!👊🏻✨ den dama er RÅ, trengs flere som henne i en bransje som er for å si det rett ut, på vei til å bli helt fucka. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 20. august 2021 #1817 Del Skrevet 20. august 2021 Kristin har helt rett. Hun er rå og hun er et stort forbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 21. august 2021 #1818 Del Skrevet 21. august 2021 Hva slags innspilling er hun på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 22. august 2021 #1819 Del Skrevet 22. august 2021 Maydis8 skrev (På 21.8.2021 den 10.48): Hva slags innspilling er hun på? Noe med flere bloggere / kjendiser Kommer på tv snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knokkel Skrevet 23. august 2021 #1820 Del Skrevet 23. august 2021 Kristin og Dennis er et par jeg virkelig ikke kan like. Og vi vet da nok om barnet deres også via farmorens snap og insta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå