Gå til innhold

Kristin Gjelsvik


Bustefisk

Anbefalte innlegg

1 time siden, kanonballen skrev:

Liker podcasten Snikksnakk, de virker så oppriktige. I tillegg snakker de om ting som kan ha positiv påvirkning på folk.

Enig 😍❤ Var på lanseringen deres , livepod , var så gøy 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Denne skulle vært postet i bloggerbarntråden, CBE, VP, og spesielt i ABD tråden. Funky med flere.

Det er bare synd ingen av forsvarerne til disse bloggerne har noe saklig svar å komme med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Digget første episodene, men.. skal det bare handle om «å bli et bedre menneske» «ha orden i livet» bladibla? Kjeder meg med Belindas lange monologer om hvordan hun har funnet nøkkelen til lykke og sinnsro. Og Kristin som heier fra sidelinjen «jaaa, jeg skal bli som deg!» 

Skal det bli en selvhjelpspodcast? Savner det litt mer lekende og morsomme. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Svevendemeg skrev:

Digget første episodene, men.. skal det bare handle om «å bli et bedre menneske» «ha orden i livet» bladibla? Kjeder meg med Belindas lange monologer om hvordan hun har funnet nøkkelen til lykke og sinnsro. Og Kristin som heier fra sidelinjen «jaaa, jeg skal bli som deg!» 

Skal det bli en selvhjelpspodcast? Savner det litt mer lekende og morsomme. 

Belindas enetaler var grunnen til at jeg gikk lei av den forrige podkasten hun medvirket i (med Kristina Andersen). Men de er enkle å spole seg gjennom, da 🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kristin er en slik person som gjerne vil holde seg relevant i media, men som samtidig vet at hun ikke er det grann interessant. Derfor gyver hun løs på mennesker som Sophie Elise, Isabel Raad og Anna Rasmussen i håp om at de skal ta baitet, og at media skal slå stort opp om at "nå er det bloggkrig mellom Kristin og_". Hun forsvarer sine handlinger med at hun vil sette fokus på at man er bra nok som man er osv, og folk biter på - og forsvarer oppførselen hennes, som faktisk ikke er annet enn ren latterliggjøring og håning av andre mennesker. 

 

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, allenavneropptatt skrev:

Kristin er en slik person som gjerne vil holde seg relevant i media, men som samtidig vet at hun ikke er det grann interessant. Derfor gyver hun løs på mennesker som Sophie Elise, Isabel Raad og Anna Rasmussen i håp om at de skal ta baitet, og at media skal slå stort opp om at "nå er det bloggkrig mellom Kristin og_". Hun forsvarer sine handlinger med at hun vil sette fokus på at man er bra nok som man er osv, og folk biter på - og forsvarer oppførselen hennes, som faktisk ikke er annet enn ren latterliggjøring og håning av andre mennesker. 

 

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Du har nok misforstått hele greia . Er mange som støtter seg mot Kristin 😀👍🤚

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 23.40, allenavneropptatt skrev:

Kristin er en slik person som gjerne vil holde seg relevant i media, men som samtidig vet at hun ikke er det grann interessant. Derfor gyver hun løs på mennesker som Sophie Elise, Isabel Raad og Anna Rasmussen i håp om at de skal ta baitet, og at media skal slå stort opp om at "nå er det bloggkrig mellom Kristin og_". Hun forsvarer sine handlinger med at hun vil sette fokus på at man er bra nok som man er osv, og folk biter på - og forsvarer oppførselen hennes, som faktisk ikke er annet enn ren latterliggjøring og håning av andre mennesker. 

 

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Helt uenig. Opplever henne som en oppegående dame, overhodet ikke en pådriver av  hverken" latterliggjøring" eller "håning". Jeg ser på henne som saklig og ryddig. Hun er en dame med bein i nesa som gidder bry seg når hun mener noe er urettferdig og "totalt galskap". Hun bruker sin plattform til å si ifra, stiller opp for å komme med sine meninger i debatter og jeg synes faktisk hun gjør det aldeles strålende. Kul dame med beina på jorda.

Endret av XbellaX
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, XbellaX skrev:

Helt uenig. Opplever henne som en oppegående dame, overhodet ikke en pådriver av  hverken" latterliggjøring" eller "håning". Jeg ser på henne som saklig og ryddig. Hun er en dame med bein i nesa som gidder bry seg når hun mener noe er urettferdig og "totalt galskap". Hun bruker sin plattform til å si ifra, stiller opp for å komme med sine meninger i debatter og jeg synes faktisk hun gjør det aldeles strålende. Kul dame med beina på jorda.

Enig. Det er jo lenge siden hun har gyvet løs på Sophie Elise, Isabel Raad og Anna Rasmussen? Sist jeg husker var Sophie Elise for et halvt år siden og Isabel for over et år siden. Anna husker jeg ikke når. Jeg liker hun ikke er redd for å si meningen sin og kan gi folk som Sophie Elise kritikk. 

Endret av smalls
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kristin er dobbeltmoralsk. I en podcast ble det sagt at hun hadde smakt på ribbe «bare for å se om hun fortsatt likte det» javel, men da får hun slutte å kalle seg vegetarianer for de spiser ikke kjøtt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AntiBullshit skrev:

jaha, høres ut som du er utsendt av vegetar-politiet. Det har vel ingenting å si om hun velger å smake på kjøtt for å se om hun synes det smaker annerledes etter å ha spist vegetarmat over lang tid. Blir som om du skal kreve at en homofil mann ikke kan kalle seg homofil dersom han er nyskjerrig på ei dame og velger å kysse henne for å se hvordan det føles. Med andre ord: trekk inn klørne.

Det er jeg! 👍🏻 Jo, hun kan spise plantebasert og kjøtt, men hun har kalt seg både det ene og det andre og det blir feil å si «jeg er vegetarianer» når det tydeligvis ikke stemmer, vegetarianere spiser ikke kjøtt. KlørJeg kommer med fakta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WhiteSwan skrev:

Kristin er dobbeltmoralsk. I en podcast ble det sagt at hun hadde smakt på ribbe «bare for å se om hun fortsatt likte det» javel, men da får hun slutte å kalle seg vegetarianer for de spiser ikke kjøtt. 

Dobbeltmoralsk ?  fordi at hun smaker en liten bit  betyr ikke at hun ikke motstår kjøtt i det daglige ..  Hun er absolutt ikke dobbeltmoralsk..   Hvilken podcast  forresten ? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.11.2019 den 21.41, solietta skrev:

Dobbeltmoralsk ?  fordi at hun smaker en liten bit  betyr ikke at hun ikke motstår kjøtt i det daglige ..  Hun er absolutt ikke dobbeltmoralsk..   Hvilken podcast  forresten ? 

Sikkert snikk-snakk-podden med Kristin og Belinda ☺️ 
enig med deg. Dessuten har hun sagt at hun ikke liker merkelappene veganer og vegetarianer osv, fordi da kommer sånne folk som den over her og skal «ta de» med engang de gjør noe utenfor boksen. Kristin prøver så godt hun kan å leve vegansk. Og jeg vil si hun gjør en god innsats. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor inspirasjon og jeg liker veldig godt hun går imot andre influensere og sier sin ærlige mening. Kristin gjør virkelig en forskjell og når ut til mange. Ikke rart denne youtube videoen ble årets mest populære i Norge.:klappe:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hørt episodene til snikk-snakk! Digger både Kristin og Belinda som personer. Men opplever at de er litt dobbeltmoralske i mye av det de sier. Tror ikke de gjør det med vilje men er så mye motsetninger fra en episode til neste.  Det er liksom ikke noe rød tråd mellom podcastene. Eks: Den ene episoden (fra oktober) snakker de om når man kan begynne å pynte til jul, og at de nesten ikke kan vente osv osv.. Nå i desember podcasten har ingen av de pyntet og syntes det er så mye PRESS ang julepyntinga. Altså!! 🤪 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smørblomst87 skrev:

Jeg har hørt episodene til snikk-snakk! Digger både Kristin og Belinda som personer. Men opplever at de er litt dobbeltmoralske i mye av det de sier. Tror ikke de gjør det med vilje men er så mye motsetninger fra en episode til neste.  Det er liksom ikke noe rød tråd mellom podcastene. Eks: Den ene episoden (fra oktober) snakker de om når man kan begynne å pynte til jul, og at de nesten ikke kan vente osv osv.. Nå i desember podcasten har ingen av de pyntet og syntes det er så mye PRESS ang julepyntinga. Altså!! 🤪 

Dobbeltmoralsk ?   det kan oppstå  som til alle  uforutsette  ting i livet.   Hvis du har hørt siste episoden så har du fått høre grunnen :) 

Endret av solietta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, solietta skrev:

Dobbeltmoralsk ?   det kan oppstå  som til alle  uforutsette  ting i livet.   Hvis du har hørt siste episoden så har du fått høre grunnen :) 

Jo jeg ser den selvfølgelig. Det kan skje med alle. Ønsker de alt det beste på personlig plan. Føler bare med å snakke om julepynting allerede i oktober lager man et press, for så å selv føle seg presset = dobbeltmoralsk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...