Gå til innhold

Operasjon mørkemann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den på kino? Likte ungene den, og hvor gamle er de? Lurer på å ta med 7-åringen, men er han for ung? Er den veldig skummel?

Anonymkode: 94895...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillesøster på 7 turte ikke å se den:fnise: Men 7-åringer er veldig forskjellige, så spørs hva han synes er skummelt til vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den med datteren min på 12 år. Hun synes den var litt skummel. 

Anonymkode: 5f566...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett den på kino? Likte ungene den, og hvor gamle er de? Lurer på å ta med 7-åringen, men er han for ung? Er den veldig skummel?

Anonymkode: 94895...f3b

Min 7-åring (andre klasse) har lest boken på sengen. Han syntes ikke den var noe særlig og har ikke lyst til å se filmen. :P Jeg har fått referert fra andre foreldre at den er litt skummel, men ikke noe særlig. 

Anonymkode: 0296a...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min på 9 år sier at det burde gå fint.

Anonymkode: 6e713...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 åringen syns den var veldig spennende, men hadde den fordelen at storesøsknene hadde lest boken og kunne fortelle henne at det ender bra. Søsknene på 8 og 10 syntes filmen var spennende og kjempebra. De håpet på at det kommer flere filmer

Er du i tvil så leser dere boken før dere ser filmen. Du får lånt boken på biblioteket. 

Anonymkode: 1493c...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filmen har 6 årsgrense, den er ikke skummel, en 3 åring kunne sett den, men ville nok ikke forståt så mye.

Anonymkode: dd379...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Filmen har 6 årsgrense, den er ikke skummel, en 3 åring kunne sett den, men ville nok ikke forståt så mye.

Anonymkode: dd379...387

Filmen har 9 års grense, ikke 6. Jeg ville ikke tatt med en 3 åring på denne. 

Anonymkode: 3e88f...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat

Så den med søstera mi på 10 idag, og hun syntes den var kjempe skummel. Hun klamret seg fast til meg. Hadde ikke tatt med noen som var under denne alderen, men det kommer selvsagt an på barnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...