Gå til innhold

Hvilken vogn til en på 2,5?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ungen vår er på vei til å vokse seg ut av vår Bugaboo Buffalo. Hvilken vogn bruker dere? Synes det er praktisk med vogn på tur. 

Anonymkode: cf8f1...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I den alderen ville jeg ikke investert hverken tid, tanke eller penger på noe annet enn en billig, brukt paraplytrille som tåler barnets vekt. 

Jeg har tre barn, siste er under 2 år, så jeg har vært borti små barn som er trøtte i beina og lei av å gå, samt barn som vil opp i småsøskens vogn. Men etter tre år har ingen hatt behov for vogn hos oss, vi har justert med hvil og evt handlevogn eller bæremeis i passende anledninger som storhandel eller handelsmesser og kulturliv. 

En City mini jogger tåler endel og er lett å manøvrere og brukes til nesten 2-åringen nå, og fireåringen passer i den også. Gjennomsnittlig unge. De er ikke så dyre brukt. 

Anonymkode: 1fecc...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Han kan ikke gå enda, men jeg håper han skal greie det på sikt. Men jeg tenker i alle fall at pris ikke har betydning. Men takk, da skal jeg sjekke den. Kom gjerne med andre tips :) 

Anonymkode: cf8f1...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain buggy! 🙌 arvet en til eldste da han var to, har nå brukt samme vogn til han fra han var to til fire, og bruker den nå til nr 2 som er litt over ett. Den er kjempelett å manøvrere på alle underlag, og tar liten plass i bagasjerommet på bilen. De selges billig på Finn, så burde være greit å få tak i. Hvis du finner en som har den insektnettingen med, ville jeg prioritert den, for den gjør vogna litt lunere. Jeg har brukt nettingen uansett vær pga at den gir ungen litt mer beskyttelse mot vær og vind.

Anonymkode: d01ab...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mountain buggy! 🙌 arvet en til eldste da han var to, har nå brukt samme vogn til han fra han var to til fire, og bruker den nå til nr 2 som er litt over ett. Den er kjempelett å manøvrere på alle underlag, og tar liten plass i bagasjerommet på bilen. De selges billig på Finn, så burde være greit å få tak i. Hvis du finner en som har den insektnettingen med, ville jeg prioritert den, for den gjør vogna litt lunere. Jeg har brukt nettingen uansett vær pga at den gir ungen litt mer beskyttelse mot vær og vind.

Anonymkode: d01ab...159

Tusen takk for tips! ❤️

Anonymkode: cf8f1...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i Mountain buggy! Elsker vår😄

Anonymkode: 6cfee...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.3.2018 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Han kan ikke gå enda, men jeg håper han skal greie det på sikt. Men jeg tenker i alle fall at pris ikke har betydning. Men takk, da skal jeg sjekke den. Kom gjerne med andre tips :) 

Anonymkode: cf8f1...fc6

Hæ, 2,5 år og går ikke?

Anonymkode: 7768e...769

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i Mountain buggy! Elsker vår😄

Anonymkode: 6cfee...e86

 

12 timer siden, Bambi1995 skrev:

Bruker emmaljunga scooter 4s til min, elsker den!

 

2 timer siden, Minlillelykke skrev:

Babyjogger city mini gt. Elsker vogna

Tusen takk for tips alle sammen! <3

Anonymkode: cf8f1...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Babyjogger city premier! 4 åringen stjeler lille søsters vogn inni mellom og han sitter som en konge i den, fortsatt mye plass og gå på :) 

Anonymkode: 0cf4b...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kjøpt vogn, men det er basert på egen opplevelse. Jeg slet med at min ikke gadd gå så lenge vogna var med. Sluttet å ta med Babyjobber City Eliten da han var rundt 2.5 år. Har en BJ City Mini, men det brukte jeg aldri. Solgte vogna rett før han ble 3 år og har ikke savnet den.

Ser utfordringen med om han ikke går selv enda, så BJ City Mini er min anbefaling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Easywalker mosey! Ryggen/kalesje kan heves og passer til barn opptil 4 år. 

Den er også vendbar begge veier og smal og enkel å styre. Minus er at den ikke har luft hjul

Anonymkode: 78f1f...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei.
Eg sliter litt mtp på å finne vogn til den kommande. Eg har ein Ford Fiesta med lite bagasjerom. Altså, det er djupt, men ikkje så langt. Eg lurte på om det er nokon andre der ute med småbilar og evt kva vogn dåke har valgt? Evt om dåke kjenner til vogner med understell som går an å klappe godt sammen ikkje bare i høgden men i lengden, ala kinderkraft?

Tenkte at i verste fall så kan eg ta bagen inn i bilen, men vil jo helst ha understellet inn i bagasjerommet. Nokon erfaringar? Takk :)

Endret av EggeLiten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...