Gjest gjest 0 Skrevet 18. februar 2005 #21 Skrevet 18. februar 2005 Ali er en av mine favoritter! Synes stemmen hans er så utrolig behagelig! :-) Jeg synes forøvrig det er bra at dommerne prøver å påvirke stemmerne litt jeg med tanke på at størsteparten av de som gidder å stemme er "fjortiser" med kontantkort... Dessuten så har dommerne litt peiling på hvem som kan egne seg som superstjerner... Pam
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #22 Skrevet 19. februar 2005 Jeg ble veldig skuffet over at charlotte ikke gikk videre. Jeg likte stemmen hennes kjempegodt. synd at hun havnet i en gruppe med så mange gode.
nat26 Skrevet 19. februar 2005 #23 Skrevet 19. februar 2005 Ali er en av mine favoritter! Synes stemmen hans er så utrolig behagelig! :-) Enig,glad han gikk videre jeg
Junebug Skrevet 19. februar 2005 #24 Skrevet 19. februar 2005 Jeg er veldig glad for at Alejandro gikk videre. Han og Jorun er mine favoritter så langt. Jeg har hørt ham synge bedre i Idol, men bra at han fikk sjansen til å komme videre likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå