Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det forundrer meg at det til stadighet er slik at når jeg synes noen er flinke så gir dommerne pepper. Synes jeg derimot at noen ikke er spesielt bra så mener dommerne at personen er fantastisk :klø: Er det bare jeg som har det slik eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk vært ganske enig med dommerne denne gang..

Skrevet

I dag var de iallefall så fulle av påvirkningsinteresse at det var kvalmt å se på.

Skrevet

Helt enig, Tex. Det virket som om de hadde bestemt seg på forhånd hvem de ville skulle gå videre. Sterkt felt denne gangen, men selv om de fleste fikk skryt, var superlativene forbeholdt noen ganske få.

Men jeg er stort sett enig med dommerene i hvem som klarer seg bra og hvem som sliter seg gjennom sangen.

Gjest Catwoman
Skrevet
Det forundrer meg at det til stadighet er slik at når jeg synes noen er flinke så gir dommerne pepper. Synes jeg derimot at noen ikke er spesielt bra så mener dommerne at personen er fantastisk :klø: Er det bare jeg som har det slik eller??

Du er ikke alene om det nei. Ofte er jeg veldig enig med dommerne, men noen gang sitter jeg bare igjen med HÆ?? :klø:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Dommerene virker kjøpt og betalt langveisfra..

Gjest Primula
Skrevet

Jeg synes dommerne gjør alt de kan for å påvirke oss til å stemme på deres favoritter.. Synes ikke alejandro var så fantastisk bra idag, men du verden så masse skryt han fikk.

Skrevet

jeg er helt enig i at det virker som om dommerne prøver å påvirke avstemingen. Skal bli spennende å se hvem som går videre.

Skrevet

Men sa de indirekte til hun ene blonde at hun sang best, men ikke kom til å gå videre fordi hun var for stygg? Jeg tolka det sånn, og syntes det var skikkelig ufint.

Skrevet
Men sa de indirekte til hun ene blonde at hun sang best' date=' men ikke kom til å gå videre fordi hun var for stygg? Jeg tolka det sånn, og syntes det var skikkelig ufint.[/quote']

Helt enig det var det jeg tenkte også. Og dessuten er det vel litt drøyt å si til en av deltakerne i en konkurranse at dersom ikke folket vil ha deg skal jeg gi deg førstepremie uansett........ :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Men sa de indirekte til hun ene blonde at hun sang best' date=' men ikke kom til å gå videre fordi hun var for stygg? Jeg tolka det sånn, og syntes det var skikkelig ufint.[/quote']

Hvis du tolka det sånn, så mener kanskje DU at hun var for stygg? Ole Evenrud kommenterte at hun ikke hadde hele pakka i forhold til det å være popstjerne-materiale. Det kom vel ingen kommentarer som kunne assosieres med at han mente hun var "for stygg"??

Skrevet

jeg viste det :-x Ikke for at jeg ikke synst de var bra de som vant, Men...Folket har latt seg påvirke av dommerne!

Skrevet

...og det vil si at det var Mari og Ali som gikk videre?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, Mari og Ali gikk videre.

Jeg var enig med dommerne i dag, jeg. Det er ikke alltid jeg er det, men det var jeg i dag.

Skrevet

Det var flere i fjor også som sang surt i finalen, men som fikk skryt av dommerne. :roll:

Mari sang ikke bedre enn f.eks Patrick gjorde. Men jeg synes personlig at Alejandro har en utrolig nydelig stemme, en stemme jeg gjerne hører en hel plate med.

Jeg synes Lasse hadde en fin stemme også, og akkurat i kveld sang han ikke dårligere enn Mari. Men dommerne var jo så skuffet, så.

Å sende noen videre fordi de er "artist" selv om de ikke kan synge, blir for dumt. Kurt Nilsen måtte tåle masse kritikk fordi han ikke var "artist", men han ble likevel stemt videre pga stemmen sin. Kjartan synger dårligere enn Margaret gjør, men show'er mer på scenen.

Men nå var det vel bare et + for karrieren hennes at hun slapp idol-stempelet og fikk bruke mer enn et par uker på å spille inn en cd. :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet
I dag var de iallefall så fulle av påvirkningsinteresse at det var kvalmt å se på.

DEt er jeg ikke enig i. Jeg tror at liksom meg så ble de imponert over Mari å måten hun showet på på scenen, å at Ali trollbandt dem på nytt! :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Det var flere i fjor også som sang surt i finalen, men som fikk skryt av dommerne. :roll:

Ja, og i forfjor sang David falskt helt fram til det nest-siste programmet da han omsider røk ut. Mye skryt fikk han hele tiden. Han var jo litt morsom og kul. Men han var nokså tonedøv. Så i denne konkurransen er det en hel del annet enn bare sangstemme som teller.

Gjest Valhalla
Skrevet

Æsj visste jeg skulle satset penger på Alejandro, men det var så dårlig odds :-x

Gjest Lillen_
Skrevet

Liker IKKE Alejandro jeg. Falsk beskjedenhet.. Og jeg har nesten ikke hørt ham synge annet enn den samme sangen han fremførte ikveld. Fin låt, men hadde vært ok å hørt ham synge noe annet. Stemmen hans kler veldig godt den låta, men nå i disse utvelgelsesrundene synes jeg at deltagerene burde vise litt andre nyanser av seg selv enn det vi så på audition.. Han safa veldig.. De andre var jo vågale i låt-valg og overrasket dommerene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...