Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Klink skrev:

Det heter ikke hvem bil/sjokolade/sminke osv liker du best! Det heter HVILKEN!!!. JEG DRITER I OM DU HAR EN DIALEKT ELLER ER SVENSK ELLER ARABISK ELLER HVA FAEN. DET HETER HVILKEN!! OG DET HETER KJØTTKAKER IKKE SKJØTTKAKER. LÆR FORSKJELLEN 

Det er til å bli sprø av. Kjenner en som skriver får, når det heter for. Skjøttkake, skjole og hvem sykkel/bil osv, jeg kan holde det gående. Det svir i øynene...

Anonymkode: e06be...38f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kva for ein bil*

Rett skal vere rett.

Anonymkode: 5e852...8b0

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du förstår vad jag menar om jag skriver vilken? Dessutom är det oartigt att skrika så som du gör.

Anonymkode: 8684d...210

Er du Qwerty? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor så mange gidder å svare i de Hvem-trådene, bare for å klage og sutre over at folk bruker HVEM isteden for HVILKEN.

Skjønner dere virkelig ikke at det er nettopp slik respons som ønskes av de køddene som oppretter alle disse dumme Hvem-trådene? Hva med å heller la være å svare i de tåpelige  trådene om hvem / hvilken, og la de trådene dø ut da? Dersom folk fortsetter å svare i de trådene, så kommer det til å stadig poppe frem nye lignende tråder med helt feil spørreord...  

:murvegg:

Anonymkode: b5220...182

Skrevet

Det beste er å ikke bry seg, men jeg kan forstå at du blir irritert TS. Jeg tror at en god del av dem som bruker feil spørreord gjør det med vilje. Forøvrig er det ganske vanlig å si "hvem bil" her jeg bor. Det betyr ikke at det er riktig å gjøre det skriftlig, men det er vanlig i noen dialekter på Østlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...