Xmasclovn Skrevet 1. april 2018 #61 Skrevet 1. april 2018 3 timer siden, visp skrev: Haha! At det går an å tro man er så uimotståelig at man blir tafset på under en fødsel. Herregud Ja det var helt forferdelig, noen mannfolk klarer bare ikke å kontrollere seg!
visp Skrevet 1. april 2018 #62 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, Xmasclovn skrev: Ja det var helt forferdelig, noen mannfolk klarer bare ikke å kontrollere seg! Du er ironisk, ikke sant??
Ardwinna Skrevet 1. april 2018 #63 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, Xmasclovn skrev: Hvordan vet du så detaljert om dette overgrepet jeg ble utsatt for??? Er du legen? 🙄
Xmasclovn Skrevet 1. april 2018 #64 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, visp skrev: Du er ironisk, ikke sant?? Ja og det har jeg vært hele veien i denne trolletråden. Visste ikke at det var så vanskelig å forstå.
visp Skrevet 1. april 2018 #65 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, Xmasclovn skrev: Ja og det har jeg vært hele veien i denne trolletråden. Visste ikke at det var så vanskelig å forstå. Sorry Leste ikke hele tråden. Enda godt!
billigemeg Skrevet 1. april 2018 #66 Skrevet 1. april 2018 Hvem har ikke vært med på ons som ikke føltes så lurt om morgenen? Å bli befølt er ikke ei voldtekt. Da ble jeg voldtatt cirka 10 ganger i går når jeg var ute. Flere som voldtok rumpa mi, to skrittet mitt og en puppene mine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå