Xmasclovn Skrevet 31. mars 2018 #41 Skrevet 31. mars 2018 53 minutter siden, GiftMann38 skrev: At dette i det hele tatt er en diskusjon er direkte skremmende. Har våknet opp med penis i en ONS sin munn selv, ville aldri vurdert det som et overgrep selv om jeg ikke syntes det var veldig stas. Nå er ikke jeg ei kynisk hore heller, så kanskje det gjør at jeg tenker på dette på en litt annen måte enn Ts. Fy flate, tenk så rik du kunne ha blitt på denne opplevelsen dersom du var et skitent og kynisk golddiggende ludder som ts venninne. Ja ja, du gikk glipp av cash men med moralen intakt...
isw Skrevet 31. mars 2018 #42 Skrevet 31. mars 2018 Sukk.. Snart blir vel golddiggernes neste inntektskilde å true med å saksøke de mennene som er så dumme å sove sammen med de. Eneste "overgrepet" som har skjedd her er at mannen tok på henne neste morgen, hvilket vel er innafor når man frivillig har sovet sammen. Han respekterte et nei. Ingen voldtekt, ingen overgrep, intet case. 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #43 Skrevet 31. mars 2018 Skjedde dette på bussen? Anonymkode: 1d582...146
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #45 Skrevet 31. mars 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg blir UTROLIG skuffet over mine medsøstre! ALL uønsket seksuell oppmerksomhet er overgrep, basta! Han tok på kjønnet hennes mens hun sov, det er FULLSTENDIG uakseptabelt og et KLOKKEKLART overgrep. Det er tydelig at vi feminister har en lang vei i å ikke bare få endret mentaliteten på mennene i dette landet, men også kvinnene. Denne tråden beviser hvor hjernevasket fortsatt mange kvinner er av patriarkatet. Anonymkode: 9ca5a...7c0 Jeg blir utolig skuffet over "medsøstre" som deg som ikke gjør annet enn å ødelegge mellom kjønnene. Hvordan foregår sex i ditt liv? Man gjør muntlig avtale først om hva som er greit og så kan man begynne å ta på hverandre? Anonymkode: 89c30...6b1 3
visp Skrevet 31. mars 2018 #46 Skrevet 31. mars 2018 På 30.3.2018 den 13.27, AnonymBruker skrev: Gitt denne situasjonen: Man ender opp til sengs etter en fuktig kveld på byen. Har sex, og sovner naken i samme seng. Du våkner av at han driver og tafser deg på kjønnet. Du slår hånda hans vekk, og han drar. I følge min venninne er dette soleklar sovevoldtekt, og straffbart med minst 3 års fengsel. Dessuten vil man også kunne få 150.000,- i erstatning. Er litt usikker på om dette er et overgrep eller ikke, siden man sovnet frivillig i samme seng... Anonymkode: dcea6...511 Hadde ikke ventet annet enn tafsing i den situasjonen. Er det pengene som lokker? 1
SlemUlv Skrevet 31. mars 2018 #47 Skrevet 31. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir UTROLIG skuffet over mine medsøstre! ALL uønsket seksuell oppmerksomhet er overgrep, basta! Han tok på kjønnet hennes mens hun sov, det er FULLSTENDIG uakseptabelt og et KLOKKEKLART overgrep. Det er tydelig at vi feminister har en lang vei i å ikke bare få endret mentaliteten på mennene i dette landet, men også kvinnene. Denne tråden beviser hvor hjernevasket fortsatt mange kvinner er av patriarkatet. Anonymkode: 9ca5a...7c0 Det er tydelig, at vi feminister, har lang vei igjen, på å endre tilbake hva overgrep betyr. Hun sa nei, han gav seg = ikke overgrep. 4
DominantHr Skrevet 31. mars 2018 #48 Skrevet 31. mars 2018 Denne venninnen din bør mentalsjekkes. Dette har ingen ting med overgrep å gjøre. Dette er hva vi kalte for fyllerør. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #49 Skrevet 1. april 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et overgrep ja, men du kan ikke regne med at hverken han får noe dom eller du får noe erstatning, for 8 av 10 voldtektsanmeldelser blir henlagt etter manglende bevis. Og det er heller ikke alle der det blir dom, som får noe erstatning i det hele tatt selvom personen blir dømt. Anonymkode: de2f9...bbf Er i k k e overgrep nei!!!!!!!! Anonymkode: 16d71...593 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #50 Skrevet 1. april 2018 5 timer siden, SlemUlv skrev: Det er tydelig, at vi feminister, har lang vei igjen, på å endre tilbake hva overgrep betyr. Hun sa nei, han gav seg = ikke overgrep. Jo,han ga seg Anonymkode: 16d71...593
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #51 Skrevet 1. april 2018 5 timer siden, SlemUlv skrev: Det er tydelig, at vi feminister, har lang vei igjen, på å endre tilbake hva overgrep betyr. Hun sa nei, han gav seg = ikke overgrep. Tror feministene er mer hjernevasket,dere børr holde dere unna menn da.!!hilsen kvinne. Anonymkode: 16d71...593
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #52 Skrevet 1. april 2018 Ærlig talt TS, men trenger du virkelig å spørre her på KG hvorvidt du er misbrukt eller ikke? Dere var fulle, hadde sex og sov nakne sammen. Du våkner av at han beføler deg og du slår vekk hånden hans, hvorpå han drar sin vei. Greit nok at det ikke var sjarmerende måte å vekke deg på, men opplevde du det seriøst som et overgrep? Det er kun du som kan besvare det enkle spørsmålet om han forgrep seg eller ikke! Anonymkode: bcc58...57e 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #53 Skrevet 1. april 2018 Leser ikke noe annet av dette her enn en mann som tok seg litt for mye til rette med en fremmed kvinne og ble hardt avvist som konsekvens av det. Ser ingenting straffbart her. Anonymkode: d78ac...71f 1
SlemUlv Skrevet 1. april 2018 #54 Skrevet 1. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror feministene er mer hjernevasket,dere børr holde dere unna menn da.!!hilsen kvinne. Anonymkode: 16d71...593 Hva er der du leser? Hvorfor må jeg holde meg unna menn? Fordi jeg mener at dette IKKE er et overgrep? 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo,han ga seg Anonymkode: 16d71...593 Ja, var det jeg skrev.... 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #55 Skrevet 1. april 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir UTROLIG skuffet over mine medsøstre! ALL uønsket seksuell oppmerksomhet er overgrep, basta! Han tok på kjønnet hennes mens hun sov, det er FULLSTENDIG uakseptabelt og et KLOKKEKLART overgrep. Det er tydelig at vi feminister har en lang vei i å ikke bare få endret mentaliteten på mennene i dette landet, men også kvinnene. Denne tråden beviser hvor hjernevasket fortsatt mange kvinner er av patriarkatet. Anonymkode: 9ca5a...7c0 Isåfall er alle jentene jeg har ligget med overgripere. De har tafset, runket og sugd meg når jeg sov. Er det mulig.. Anonymkode: e7b53...17f 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #56 Skrevet 1. april 2018 3 timer siden, SlemUlv skrev: Hva er der du leser? Hvorfor må jeg holde meg unna menn? Fordi jeg mener at dette IKKE er et overgrep? Ja, var det jeg skrev.... Beklager, leste feil 💜 Anonymkode: 16d71...593
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #57 Skrevet 1. april 2018 Hvor gamle er dere? 19? Dere lå jo frivillig sammen så nei. Du kommer ingen vei for lettjente penger her nei. Anonymkode: 1492d...883 3
Ardwinna Skrevet 1. april 2018 #58 Skrevet 1. april 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir UTROLIG skuffet over mine medsøstre! ALL uønsket seksuell oppmerksomhet er overgrep, basta! Han tok på kjønnet hennes mens hun sov, det er FULLSTENDIG uakseptabelt og et KLOKKEKLART overgrep. Det er tydelig at vi feminister har en lang vei i å ikke bare få endret mentaliteten på mennene i dette landet, men også kvinnene. Denne tråden beviser hvor hjernevasket fortsatt mange kvinner er av patriarkatet. Anonymkode: 9ca5a...7c0 Og tilfeldigvis skriver du under AB, bruker capslock og trekker frem "vi feminister". Jeg tør vedde på at du lyver så det renner av deg og verken er feminist eller kvinne. 19 timer siden, Xmasclovn skrev: Enig med deg! Jeg har også blitt utsatt for et overgrep som ikke ble tatt på alvor, det er sårt når sånt skjer. En mannlig lege brukte unormalt lang tid og ble veldig grafsende der nede når jeg skulle føde😢 Jada, og så har vi den historien om den stakkars dama som opplevde at den mannlige legen dyttet babyen inn og ut mens han stønnet... Helt seriøst altså... 4
visp Skrevet 1. april 2018 #59 Skrevet 1. april 2018 15 minutter siden, Ardwinna skrev: Og tilfeldigvis skriver du under AB, bruker capslock og trekker frem "vi feminister". Jeg tør vedde på at du lyver så det renner av deg og verken er feminist eller kvinne. Jada, og så har vi den historien om den stakkars dama som opplevde at den mannlige legen dyttet babyen inn og ut mens han stønnet... Helt seriøst altså... Haha! At det går an å tro man er så uimotståelig at man blir tafset på under en fødsel. Herregud 2
Xmasclovn Skrevet 1. april 2018 #60 Skrevet 1. april 2018 4 timer siden, Ardwinna skrev: Og tilfeldigvis skriver du under AB, bruker capslock og trekker frem "vi feminister". Jeg tør vedde på at du lyver så det renner av deg og verken er feminist eller kvinne. Jada, og så har vi den historien om den stakkars dama som opplevde at den mannlige legen dyttet babyen inn og ut mens han stønnet... Helt seriøst altså... Hvordan vet du så detaljert om dette overgrepet jeg ble utsatt for??? Er du legen? 🙄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå