Gå til innhold

Er dette et seksuelt overgrep?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som din venninne har gløttet såvidt i en lovsamling i rettslæretimene på videregående og tror hun vet noe. De som uttaler seg så bastant som det der, med "soleklar sovevoldtekt" basert på den gjengivelsen din, har ikke snøring. At dere sovnet frivillig og nakne i samme seng utelukker selvfølgelig ikke at man kan voldta, men det gjør ikke dette til noen voldtekt.

Anonymkode: 6e368...f14

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et overgrep ja, men du kan ikke regne med at hverken han får noe dom eller du får noe erstatning, for 8 av 10 voldtektsanmeldelser blir henlagt etter manglende bevis. Og det er heller ikke alle der det blir dom, som får noe erstatning i det hele tatt selvom personen blir dømt.

Anonymkode: de2f9...bbf

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Xmasclovn skrev:

Ja hvis det forløp nøyaktig sånn venninna di har beskrevet det så har hun faktisk voldtatt den stakkars karen og bør bures inne, helst forvaringsdom.

Hvordan har hun voldtatt han på noe måte, eller vært i nærheten av det, når det var han som foregrep seg på henne mens hun sov?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har hun voldtatt han på noe måte, eller vært i nærheten av det, når det var han som foregrep seg på henne mens hun sov?

Hun har utbyttet en stakkars full kar hjem og voldtatt han for så å prøve å legge sylda over på han. Skitne ludder er hun!

• Liker 2
Skrevet

Det er et overgrep ja, men du kan ikke regne med at hverken han får noe dom eller du får noe erstatning, for 8 av 10 voldtektsanmeldelser blir henlagt etter manglende bevis. Og det er heller ikke alle der det blir dom, som får noe erstatning i det hele tatt selvom personen blir dømt.

Å herregud, slutt nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Xmasclovn said:

Hun har utbyttet en stakkars full kar hjem og voldtatt han for så å prøve å legge sylda over på han. Skitne ludder er hun!

:klo:

Anonymkode: 556cc...a8a

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Tenker også det samme, det var hos henne det skjedde, så det er strengt tatt hun som har utnyttet han. 

Anonymkode: 659df...cf6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2018 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Enig dette er troll eller folk har INGEN aning om hva voldtekt går ut på. De har hatt sex og sover naken sammen. Våknet sikkert kåt om natten og ville kose litt mere med henne. Han stoppet også når hun tok bort hånda. Tipper hun ble snurt fordi han dro, etter å blitt avvist for sex. Var nok kun pga sexen han møtte henne..

Anonymkode: e7b53...17f

På 30.3.2018 den 13.47, Xmasclovn skrev:

Enig. Dette er en skrulle på jakt etter lettjente penger. At livet til en kar ødelegges gir hun faen i.

Dere virker ikke helt rett skrudd sammen. 

Anonymkode: 8e198...734

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker også det samme, det var hos henne det skjedde, så det er strengt tatt hun som har utnyttet han. 

Anonymkode: 659df...cf6

Endelig en som skjønner noe!

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: 556cc...a8a

Klør du i hodebunnen? Er det det du mener? Kan være eksem, eller noe så enkelt som flass. Prøv å vaske håret med Head&Shoulder i en uke, kan hjelpe på.

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere virker ikke helt rett skrudd sammen. 

Er du «venninna» til ts?

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet

At dette i det hele tatt er en diskusjon er direkte skremmende. Har våknet opp med penis i en ONS sin munn selv, ville aldri vurdert det som et overgrep selv om jeg ikke syntes det var veldig stas.

Nå er ikke jeg ei kynisk hore heller, så kanskje det gjør at jeg tenker på dette på en litt annen måte enn Ts.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Xmasclovn skrev:

Er du «venninna» til ts?

Nei. Kan det være eneste grunn til at jeg syns du er drøy? Neppe. 

• Liker 1
Skrevet
På 30/03/2018 den 13.27, AnonymBruker skrev:

Gitt denne situasjonen:

Man ender opp til sengs etter en fuktig kveld på byen. Har sex, og sovner naken i samme seng. Du våkner av at han driver og tafser deg på kjønnet. Du slår hånda hans vekk, og han drar.

I følge min venninne er dette soleklar sovevoldtekt, og straffbart med minst 3 års fengsel. Dessuten vil man også kunne få 150.000,- i erstatning.

Er litt usikker på om dette er et overgrep eller ikke, siden man sovnet frivillig i samme seng...

Anonymkode: dcea6...511

Å sove med noen frivillig i en seng gir ikke vedkommende frikort til å ta seg til rette. Straffen kommer an på om det har vært penetrasjon inni bildet. Og det er skjerpende dersom personen ikke slutter når den andre våkner. Et seksuelt overgrep kan omfatte mye, men for at det skal kalles voldtekt, må det være enten oral, anal eller vaginal penetrasjon inni bildet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si nei til at dette er overgrep. Dere hadde sex, sovnet, og da du våknet/han våknet sjekket han stemninga en en runde til. Du slo vekk hånda- et soleklart nei, og han stakk fordi han skjønte at det ikke ble noe mer.  Normal seksuell omgang spør du meg...

Anonymkode: 67d49...60b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir UTROLIG skuffet over mine medsøstre! ALL uønsket seksuell oppmerksomhet er overgrep, basta! Han tok på kjønnet hennes mens hun sov, det er FULLSTENDIG uakseptabelt og et KLOKKEKLART overgrep.

Det er tydelig at vi feminister har en lang vei i å ikke bare få endret mentaliteten på mennene i dette landet, men også kvinnene. Denne tråden beviser hvor hjernevasket fortsatt mange kvinner er av patriarkatet.

Anonymkode: 9ca5a...7c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg blir UTROLIG skuffet over mine medsøstre! ALL uønsket seksuell oppmerksomhet er overgrep, basta! Han tok på kjønnet hennes mens hun sov, det er FULLSTENDIG uakseptabelt og et KLOKKEKLART overgrep.

Det er tydelig at vi feminister har en lang vei i å ikke bare få endret mentaliteten på mennene i dette landet, men også kvinnene. Denne tråden beviser hvor hjernevasket fortsatt mange kvinner er av patriarkatet.

Og takk for at du nok en gang vist hvor skrudde feminister er :)

Anonymkode: 09335...2a3

• Liker 8
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Kan det være eneste grunn til at jeg syns du er drøy? Neppe. 

Ja

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg! Jeg har også blitt utsatt for et overgrep som ikke ble tatt på alvor, det er sårt når sånt skjer. En mannlig lege brukte unormalt lang tid og ble veldig grafsende der nede når jeg skulle føde😢

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og takk for at du nok en gang vist hvor skrudde feminister er :)

Anonymkode: 09335...2a3

Helt sykt, snart er skillet mellom feminisme og paranoia helt hvisket ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...