Gå til innhold

Fruktfest får en liten til!


Gjest fruktfest

Anbefalte innlegg

Gjest fruktfest

Nå har jeg lest såpass mange gravid dagbøker her at det fristet å lage en selv, haha!

Kort fortalt om meg: Jeg er «Fruktfest» og er 21 år, og har vært sammen med han som fra og med i fjor er mannen min, i snart seks år. Vi fikk vårt første barn da vi var 19 og 20 (vi er født samme år, men han er et halvt år eldre) og nå ønsket vi altså å få et barn til, som sannsynligvis blir vårt siste. Både med første barnet og denne gangen fikk vi det til på første forsøk, så vi er virkelig heldig!

I dag er jeg 16+4 og om to uker er det tid for OUL (ordinær ultralyd)! Med første hadde vi allerede hatt en del UL før den ordinære, mens denne gangen har vi kun hatt én da jeg var 11+2 for å se at ting var som det skulle og at det var liv inni der. Vi ser veldig frem til å se vår lille baby snart igjen♥

Endret av fruktfest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fruktfest

17+0 og 164 dager til termin! Synes ukene flyr forbi, men tiden har i grunnen generelt flydd etter at vi fikk første barnet vårt, hehe.

Neste uke er det tid for OUL(😄😄) og vi krysser fingrene alt vi kan for at alt ser bra ut der og, og at vi får vite kjønnet til babyen. Gleder meg sånn til å få vite mer om babyen, begynne å finne navn til han/henne og handle inn litt klær i en spesiell farge❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest fruktfest

Har ikke fått skrevet noe særlig her, har vært opptatt med flytting siden torsdag. En fordel å være gravid når man skal flytte - man slipper å bære så mye, da spesielt tunge ting🙊

18+1 i dag og jeg kommer ikke helt over hvor fort ukene flyr! Den siste uken har det ikke vært noen tvil om at det er babyen jeg kjenner, og det er så innmari koselig med de små dultene. Nå begynner det virkelig å gå mer opp for meg at vi blir en familie på fire og den følelsen blir nok ikke akkurat mindre etter vi har fått vært på den ordinære ultralyden til fredag. Har hørt hjertelyden med doppler jevnlig og nå kjenner jeg jo bevegelsene fra lille og, så liv er det der inne. Ting så jo bra ut på tidlig ultralyd, så jeg krysser fingrene for at alt ser bra ut til fredag og, og at vi får vite om det er en liten gutt eller jente. Har foreløpig ikke kjøpt et eneste plagg til babyen fordi vi allerede har en del nøytralt etter datteren vår, så gleder meg til å enten handle inn blått eller mer rosa😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Gjest fruktfest

Er ikke så flink til å oppdatere her og er redd det skal bli veldig uinteressant, men samtidig så er det jo helt valgfritt å lese og🙊

Er 20+3 (måtte dobbeltsjekke i appen min, så det sier litt om hvor fort dagene flyr) og er halvveis! Den ordinære ultralyden gikk kjempe fint, alt så bra ut og vi fikk vite at vi ventet en jente til! Har allerede vært å hentet frem alle klærne som første hadde da hun var baby og sortert dem etter størrelse, så at det kommer en jente til som kan bruke mye av de fine klærne er både koselig og praktisk😊 Litt arvet og litt nytt blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...