Gå til innhold

Heidi Montag og Spencer


RaraAvis78

Anbefalte innlegg

Etter nye snapchat dumper jeg stadig ufrivillig innom snappen til Spencer og Heidi. Hva har skjedd med dem? Han har jo alltid vært sær, men nå framstår han som smågal, og Heidi helt nyfrelst. Søt unge i alle fall midt oppi all galskapen😜

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Etter nye snapchat dumper jeg stadig ufrivillig innom snappen til Spencer og Heidi. Hva har skjedd med dem? Han har jo alltid vært sær, men nå framstår han som smågal, og Heidi helt nyfrelst. Søt unge i alle fall midt oppi all galskapen😜

Han er manisk hele tiden, så han er garantert høy på noe annet en espresso. Synes synd på det barnet som har han som far. Kan ikke fatte at Heidi ikke har forlatt han for lenge siden

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Avocado

Samme her! Han Spencer har vært rimelig cray-cray i noen år nå, har lest flere steder på utenlandske kjendissider at han har brukt enorme pengesummer på krystaller... Heidi Montag fikk utført nesten ti plastikkirurgiske inngrep på samme dag for en del år siden (etter the hills). Hva de tjener pengene sine på nå vet jeg ikke. Tror de er med i alt de kan av realityserier. Tror de er rimelig bankerott etter et vanvittig pengeforbruk.. Barnet er supersøtt ja, og jeg håper og tror at Heidi er en omsorgsfull og god mamma. Hun bærer ham hvert fall masse i sjal og seler og virker som om de er en del ute i naturen. Men sier som @Miranda16 hun burde ha forlatt Spencer forlengst og jeg syns det er utrolig at hun valgte å få barn med et så ustabilt og merkelig menneske. For hun virker egentlig bare søt og snill... Han har vel alltid fremstått som arrogant og kald.

Endret av Avocado
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen utleverer de så til grader på snapchat 

De har sagt de har sløst opp hele formuen fra The Hills. Så vet ikke helt hva de lever av, men har vært med på den del reaility etter The Hills. Big Brother, Marrige Botcanp osv.

Spencer har alltid vært veldig spesiell. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Avocado skrev:

Samme her! Han Spencer har vært rimelig cray-cray i noen år nå, har lest flere steder på utenlandske kjendissider at han har brukt enorme pengesummer på krystaller... Heidi Montag fikk utført nesten ti plastikkirurgiske inngrep på samme dag for en del år siden (etter the hills). Hva de tjener pengene sine på nå vet jeg ikke. Tror de er med i alt de kan av realityserier. Tror de er rimelig bankerott etter et vanvittig pengeforbruk.. Barnet er supersøtt ja, og jeg håper og tror at Heidi er en omsorgsfull og god mamma. Hun bærer ham hvert fall masse i sjal og seler og virker som om de er en del ute i naturen. Men sier som @Miranda16 hun burde ha forlatt Spencer forlengst og jeg syns det er utrolig at hun valgte å få barn med et så ustabilt og merkelig menneske. For hun virker egentlig bare søt og snill... Han har vel alltid fremstått som arrogant og kald.

De svei av 10 mill$ som de hadde tjent på "The Hils" i løpet av bare noen få år og nå og flyttet inn på eiendommen deres. Vet ikke hvordan han finansierer dette dopet? Tror ikke de har tjent de store summene på de reality showene de har deltatt på

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Avocado skrev:

Samme her! Han Spencer har vært rimelig cray-cray i noen år nå, har lest flere steder på utenlandske kjendissider at han har brukt enorme pengesummer på krystaller... Heidi Montag fikk utført nesten ti plastikkirurgiske inngrep på samme dag for en del år siden (etter the hills). Hva de tjener pengene sine på nå vet jeg ikke. Tror de er med i alt de kan av realityserier. Tror de er rimelig bankerott etter et vanvittig pengeforbruk.. Barnet er supersøtt ja, og jeg håper og tror at Heidi er en omsorgsfull og god mamma. Hun bærer ham hvert fall masse i sjal og seler og virker som om de er en del ute i naturen. Men sier som @Miranda16 hun burde ha forlatt Spencer forlengst og jeg syns det er utrolig at hun valgte å få barn med et så ustabilt og merkelig menneske. For hun virker egentlig bare søt og snill... Han har vel alltid fremstått som arrogant og kald.

Ja han driver egen nettbutikk med salg av krystaller. En fyr som er så lidenskapelig opptatt av slikt burde framstått som mye mere "jordet". Ser ut som at Heidi har funnet tilbake til selv igjen, og ikke lenger er så opptatt av fasade. Men det er noe unaturlig halleluja over det hele....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spencer hadde noen flotte snaps i går tror jeg det var, at han mata kolibrier, det var veldig fine snaps 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, foreveralone skrev:

Spencer hadde noen flotte snaps i går tror jeg det var, at han mata kolibrier, det var veldig fine snaps 

Han mater kolibrier sånn 3-4 ganger om dagen på snap uken rundt. Det og vekselsvis drikke god kaffe 😉 Men enig med deg at fuglesnappene er nære og fine 👍😀

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, foreveralone skrev:

Spencer hadde noen flotte snaps i går tror jeg det var, at han mata kolibrier, det var veldig fine snaps 

Det legger de ut begge, nesten daglig. Gir vann til kolibrifugler. Fascinerende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Haribo skrev:

Gjør Spencer noe annet enn å mate kolibrier??

Selger krystaller. Er på høygir stort sett. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Haribo skrev:

Gjør Spencer noe annet enn å mate kolibrier??

Drikke kaffe😜

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, RaraAvis78 skrev:

Drikke kaffe😜

Mens fruen står i hagen med armene opp mot himmelen og ber 😆

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, jeg ble nysgjerrig og gikk innom for å sjekke ut... 

Eh :sprettoy: 

Så utrolig spesielt. Krystaller, kolibrier, espresso, Taylor swift med Look what you made me do, hvisking i mørket om gud eller noe (???). Også reagerte jeg litt på at de hadde med baby på konsert, og den der «british paparazzi» greia de drev med etterpå, herregud for et stress for det stakkars barnet... Spencer virker heeeelt skada

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heidi virker ålreit, men fatter ikke at hun har holdt ut med han i alle disse årene! Han var virkelig fæl da han var med i The Hills. Grøss!

Synes dokumentaren til de var interessant å se på. Tror den er fra 2013. De var i alle fall ærlig om at de hadde sløst opp alle pengene sine og måtte bo i strandhuset til foreldrene hans. Mye pengene gikk til å få Heidi til å bli popstjerne, men den karrieren floppa jo helt :fnise:

Men ser ut som det klikket for Spencer. Virker jo helt oppslukt i krystaller :blink:  For en rar fyr

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var med på et program som heter «wife swap», eller noe lignende for noen år siden. Heidi byttet mann, og flyttet inn til en familie som bodde langt inne i skogen. Hun virket veldig søt, men litt spesiell selvfølgelig.

Hun var så lei seg fordi Spencer ikke ville ha barn, for det var hennes største ønske. Fint for henne at hun endelig har fått det hun ønsket seg. Selv om typen er noe for seg selv 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Buddhahode skrev:

De var med på et program som heter «wife swap», eller noe lignende for noen år siden. Heidi byttet mann, og flyttet inn til en familie som bodde langt inne i skogen. Hun virket veldig søt, men litt spesiell selvfølgelig.

Hun var så lei seg fordi Spencer ikke ville ha barn, for det var hennes største ønske. Fint for henne at hun endelig har fått det hun ønsket seg. Selv om typen er noe for seg selv 🙊

Har sett det jeg og Han hadde ikke jobb, sov til langt på dag, pusset krystallene sine osv. Rar type. Heidi virker bare søt, men fatter ikke at hun orker å være sammen med Han! 12 jævla år!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...