Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei !

Er det noen som kan hjelpe meg?  Vi er to voksen som skal reise til Kreta  i juli og skal være der 1 uke. Har ingen oversikt hvor mye lommepenger trenger vi der. Kan noen hjelpe?? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om dere skal shoppe, spise alle måltider ute eller lage måltidene selv, festing, utflukter, solseng eller håndduk osv

Anonymkode: 53c75...37d

Skrevet

Ja vi skal spise ute, utflukter blir det også, men ikke så mye av festing ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Vi reiser alltid to og bruker ca 1000 kr dagen til mat, is og brus. Drikker ikke alkohol men er jo ca samme pris som for brus. Spiser alltid frokost i leiligheten, spiser lunsj og middag ute. 

Så 10000krfor ei uke inkludert solstoler og ekstra drinker på Strand er sikkert et greit utgangspunkt.

Anonymkode: d4985...d3e

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :) 

Ja , vi skal også spise frokost i leiligheten  og ellers blir det mat og noen drinker  ute. Må shoppe litt og ;) 

Gjest Senil
Skrevet

Ang shopping så er det ikke spesielt billig på turiststeder. Sjekket opp parfyme, sminker m.m og er kanskje 10kr billigere enn hjemme. Google alltid pris på varene hjemme før man handler merkevarer😀

Skrevet

Ok. Takk, da skal jeg være forsiktig med handling. Men vi  må se litt Kreta  og, så  kanskje kjøpe noen turer av reiseselskapet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte ca 4000kr på ei uke i Rethymnon, både mat, drikke, snacks, shopping(hamstrer Korres når jeg er i Hellas), solsenger. Ingen måltider inkl. på hotellet. Og jeg har godt kunne brukt mindre om det var målet å bruke minst mulig penger. 

Anonymkode: 063a7...386

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar  alle sammen :)  God påske ! :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Vi satte av 1000 kr pr. dag, men brukte ikke så mye. Et sted mellom 500 - 750. Da fikk vi frokost på hotellet. Vi telte ikke kroner når vi spiste og kjøpte drikke. Shopping ble det dårlig med for det var lite som fristet.

Anonymkode: 9c96c...220

Skrevet

Så det er går ca 7000 kr per uke for to personer, eller må man ha litt mere?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mye av shopping som frister der, vi bruker mer på opplevelser istedet. Leier bil og kjører til nye steder, det anbefales! 

Anonymkode: 68a5c...002

Skrevet

Og det satse vi på , mann  min blir første gang i Hellas så vi vil oppleve mest mulig av dette  stede. Har lyst å handle litt og, men ikke så veldig mye :)  1000 kr per dag høres ganske greit ut. ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...