Gå til innhold

press fra parntneren din??

Fremhevede innlegg

Gjest Libresse
Skrevet

Har du opplevd å bli presset til å gjøre noe seksuelt av partneren din som du egentlig ikke ville gjøre??

Har du opplevd og ikke tørre og si nei til sexforslag??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Analsex. Sukkk... hvorfor skal alle guttene mase om dette? Jeg har ikke det minste lyst, men jeg føler at jeg vil havne i kategorien "pyse" eller "dårlig i senga" hvis jeg ikke iallefall prøver. Gang etter gang. :-(

Ønsker meg tilbake til nittitallet da dette ikke var en issue i senga.

Gjest StaminaTor
Skrevet
Har du opplevd å bli presset til å gjøre noe seksuelt av partneren din som du egentlig ikke ville gjøre??

Har du opplevd og ikke tørre og si nei til sexforslag??

Jeg følte meg litt presset da dama ville ha analsex første gang. Hun hadde sikkert mast i en måneds tid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Selvsagt ikke, er da ikke sammen med noen som oppfører seg sånn?

Det er vel stort sett blant unge uerfarne dette er et problem eller?

Og nei, klart jeg sier nei om han foreslår noe jeg ikke vil.

Skrevet

Jeg blir ikke med på seksuelle handlinger jeg ikke har lyst til og respekterer selvfølgelig om det er noe partneren min ikke ønsker. Hva er vitsen med sex om den ene ikke trives?

Skrevet

Nei - selvfølgelig ikke - det er helt uaktuelt å bli presset til ting jeg selv ikke vil gjøre.

(og dere behøver ikke skrike så fælt)

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

Hvorfor roper dere?

Redd for ikke å få svar?

Skrevet

Svaksynt kanskje, men da ser de jo ikke svarene. Men nei, det har jeg ikke blitt eller gjort.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har flere ganger presset min kjære til å hyle mindre like før orgasmen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har flere ganger presset min kjære til å hyle mindre like før orgasmen.

Hehe...jeg hyler jeg også :tunge1: Kjæresten min synes det er deilig at jeg gjør det. Han vet i alle fall hvor han har meg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, ellers er det lett å ta feil i mørket.

Jeg tenker vel egentlig mer på at sønnen vår våkner, men pytt

:sjarmor:

Skrevet

ikke noe skjer ufrivillig her i gården, skulle gjerne hylt litt jeg også, men bor på hybel, vil ikke forstyrre naboene med mine elskovsskrik, ehemmm :sjarmor: .

Skrevet

Fatter ikke at du ikke har mer respekt for deg selv enn at du kan si nei hvis du ikke selv vil/gidder/orker.

Sex er en gjensidig nytelse.

Alt annet er avlyst.

Skrevet

Ja, jeg har det, men ikke så mye nå lenger...Nå hadde det ikke gått heller fordi..jeg kan si nei til det jeg ikke vil..Heldigvis har jeg sluppet unna masing om analsex.(ikke at jeg hadde gjort det da, men) Og jeg tro rstort sett har mine partnere vært ok ..sett bort fra noen da...heldigvis....

Gjest Anonymous
Skrevet

vil jeg ikke - gjør jeg det ikke. har noen ganger vært "luremus" fordi jeg ombestemte meg noe sent :wink: .. og hvis jeg for eksempel begynner å tenke på klesvask under sex, avbryter jeg hele greia. håper mannen min gjør det samme - kjedelig hvis han har sex med meg for å være snill, og bare er sånn passelig gira.

Skrevet

I dette forholdet, nei.

I et tidligere forhold da jeg var ung og naiv og ikke turte å si nei, så opplevde jeg nok dessverre det ja.

Nå er jeg blitt mer voksen (selv om jeg fortsatt er ung) og tør å si nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...