Anders26år Skrevet 27. februar 2005 #21 Skrevet 27. februar 2005 Fleste ONS skjer når man er fulle. Klarer ikke ha sex når jeg er full så jeg gidder ikke prøve selv om jeg får muligheten.
Gjest Fylla har skylda Skrevet 27. februar 2005 #22 Skrevet 27. februar 2005 For mange år siden møtte jeg den peneste flotteste mannen jeg har sett. Han var svart. Han ble med meg hjem. Jeg var ganske full. Da vi kom inn på soverommet var lyset av. Jeg begynte å le da jeg så bare tennene hans. Jeg slo på og av lyset noen ganger og holdt på å le meg ihjel. Jeg sa til han at jaggu er du så svart at jeg ser bare tenna dine når lyset er av. Jeg hadde mye moro. Fylla har skylda..
Cherubino Skrevet 27. februar 2005 #23 Skrevet 27. februar 2005 Et godt råd: Ta ikke med dere hjem eller bli med en kar som har høljet nedpå mer enn tre halvlitere. Dere vil ganske sikkert bli skuffet.
Gjest manhaters.com Skrevet 27. februar 2005 #24 Skrevet 27. februar 2005 Potensen til menn som drikker mer enn 3-4 halvlitere er elendig. Det er ille nok i seg selv at menn generelt er elendige i senga med smått utstyr. I tillegg blir de verre når de drikker.. Noen av dem kan sovne rett etterpå også snorker de noe fryktelig. Man vil bare rømme!! :-x Æsj, menn er noen svin.
Gjest Ærlig jente Skrevet 27. februar 2005 #25 Skrevet 27. februar 2005 Potensen til menn som drikker mer enn 3-4 halvlitere er elendig. Det er ille nok i seg selv at menn generelt er elendige i senga med smått utstyr. I tillegg blir de verre når de drikker.. Noen av dem kan sovne rett etterpå også snorker de noe fryktelig. Man vil bare rømme!! :-x Æsj, menn er noen svin. Helt enig. Er det noe rart at vi jenter i større og større grad foretrekker andre jenter fremfor menn? Menn er ut, vi trenger dem ikke lengre. Om ikke lenge kan vi få barn med andre jenter og til slutt er vi kvitt de ekle mannfolkene for alltid. Jeg kuttet ut mannfolk for lenge siden etter at jeg prøvde ei jente. Jeg har ingen planer om å gå tilbake....
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #27 Skrevet 28. februar 2005 HA!! Samboeren min kan ha sex i flere timer etter en fuktig tur på byen!! Bare så synd at ikke jeg gidder flere timer når jeg er full,har bare lyst og sove som regel
Gjest *Fiona* Skrevet 28. februar 2005 #28 Skrevet 28. februar 2005 Til deg med liten pikk ONS. Hvordan kan den være så liten at du ikke kjente den? Da må da du også være litt stor eller? Nå har jeg et visst sammenlikningsgrunnlag... og med mindre ALLE de andre jeg har vært sammen med har vært ufroholdsmessig DIGRE (statistikken taler imot her, altså...), så er det nok omvendt, GJEST... Noen mener man holder seg for god til å ta hva som helst... det er jo det dummeste jeg har hørt (vel, ikke helt, en dag på KG så hører du pinadø mye rart) for du vet ingenting om hvordan noen er i senga før du har prøvd dem, uansett hvor lenge du har kjent dem først... og det kan like gjerne være edru som i fylla. Jøss og jøss...
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #29 Skrevet 1. mars 2005 Liten pikk ONS. "Er han der? Er han stiv? Det høres ut som han har det digg, men det kan ikke stemme? Hvor er han nå? Hm, der var det noe, men var det HAM? Er han ute nå, eller inne? Han jukker opp og ned oppå meg, men hvordan skal jeg spørre om dette liksom - "er du der?" nei det kan fort bli feil... hm, teller kvisthull i taket. Ah, endelig gikk det for ham (men HVORDAN??) sånn, da kan jeg tørke svetten som har silt ned over meg og snu meg over og late som jeg er svimeslått tilfredsstilt, og imorgen kler jeg på meg lynfort og stikker." Høres ut som samme fyren som jeg opplevde en gang det. Kanskje det er det til og med. Prøvde å suge ham først, men den var jo så liten at jeg ikke kunne holde rundt den og ha den i munnen samtidig. Nei, da måtte jeg gi opp det. Etterpå kjente jeg ingenting, men han synes tydeligvis det var godt da. Ikke skjønner jeg hvordan han klarte å komme, men men.... :-?
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #30 Skrevet 1. mars 2005 Har en heller morsom en fra min svært tidlige seksuelle historie, var veldig ung, veldig søt og veldig naiv. (men litt smartere enn jeg lata som, og det har vel hengt ved meg siden...) Byens kjekkeste gutt sjekket meg opp på et utested og spurte om jeg ville være med ham hjem og se på frimerkesamlinga hans. Det ville jeg gjerne, jeg sa at jeg var svært opptatt av frimerker. Vi gikk hjem til ham, og etter litt småklining gikk han inn på soverommet for å hente frimerkesamlinga, sa han. Han kom ut naken, og jeg sa "hvor er frimerkene?" han sa, " det er jo bare sånn man sier, da!" Jeg sa, "Åh, hvis du ikke har frimerker går jeg." og det gjorde jeg
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #31 Skrevet 1. mars 2005 Har en heller morsom en fra min svært tidlige seksuelle historie, var veldig ung, veldig søt og veldig naiv. (men litt smartere enn jeg lata som, og det har vel hengt ved meg siden...) Byens kjekkeste gutt sjekket meg opp på et utested og spurte om jeg ville være med ham hjem og se på frimerkesamlinga hans. Det ville jeg gjerne, jeg sa at jeg var svært opptatt av frimerker. Vi gikk hjem til ham, og etter litt småklining gikk han inn på soverommet for å hente frimerkesamlinga, sa han. Han kom ut naken, og jeg sa "hvor er frimerkene?" han sa, " det er jo bare sånn man sier, da!" Jeg sa, "Åh, hvis du ikke har frimerker går jeg." og det gjorde jeg Merkelig fyr du fant! Men det finnes merkelige damer også. Jeg var i samme situasjon etter en tilsvarende prosess, men da jeg kom ut fra soverommet med et av frimerkealbumene mine (postfriske skillingsmerker, mener jeg å huske) begynte hun bare å le - så jeg kastet henne ut.
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #32 Skrevet 1. mars 2005 :o Trøfflus! Også postfriske skillingsmerker da, jeg blir jo blank i øya og får nesten tårer i trusa bare av å tenke på det! Hvor var jeg da du fant kvinna i ditt liv? Har en følelse av at hadde jeg vært der, ville det blitt meg Sukker!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #33 Skrevet 1. mars 2005 :o Trøfflus! Også postfriske skillingsmerker da, jeg blir jo blank i øya og får nesten tårer i trusa bare av å tenke på det! Hvor var jeg da du fant kvinna i ditt liv? Har en følelse av at hadde jeg vært der, ville det blitt meg Sukker! Jeg fant henne på en ONS 24/7, altså onsdag 24. juli. Vet dessverre ikke hvor du var.
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #34 Skrevet 1. mars 2005 :o Jammen? Den velkjente frimerke ONSdagen i juli? Men det er jo meg! Det betyr jo at vi, eller, vent nå litt... hm.. *glammy tar sitt blonde selv en tur i tenkeboksen...*
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #35 Skrevet 1. mars 2005 fitale...fate...filateli kan føre til så mangt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå