AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Lurer på om andre har opplevd lignende.. Etter jeg passerte 30 så har jeg nesten blitt en nerd. Aldri før har jeg vært så interessert i å lære nye ting eller å tilegne meg ny kunnskap som nå. Det er som jeg er blitt et helt annet menneske. Jeg har en OK utdannelse men hadde jeg følt det slik som dette tidlig i 20-årene så hadde jeg nok studert meg halvt ihjel. Late bloomer? Livskrise? Akutt modenhet? Anonymkode: 4be91...29d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Kalles å bli voksen å innse hva som betyr noe i livet. Som ikke er festing hvertfall. Flott å bruke tiden vi har her på å tillære seg ny kunnskap og lære nye ting. Anonymkode: 91bfa...16d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 Har blitt 30 nylig selv og prøver å lære meg ting. For min del handler det både om at det er mye interessant å lære, men også at jeg kanskje sent forstod at kunnskap og ferdigheter ikke er medfødt, men noe man kan lære seg til. Akkurat nå holder jeg på å lære meg engelsk. Har alltid hatt dårlig selvtillit når det kommer til engelsk og nå prøver jeg å gjøre noe med det. Anonymkode: 94aef...7ae
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #4 Skrevet 29. mars 2018 Hehe, jeg er flink skriftlig men ikke like flink muntlig. Snakker det for lite Anonymkode: 4be91...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå