Gå til innhold

Blir irritert bare av å være i samme rom som han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså. Dette høres rart ut. Men jeg og min eldre bror er og har alltid vært sååå forskjellige. På alle områder. Og han er litt sær, kan man si. Og lager litt lyder her og der, og man merker godt når han er hjemme. Det er så teit, men jeg blir nesten irritert bare av å være i samme rom som han. Og vi snakker ikke sammen, og hvis vi gjør det blir det stort sett bare dumt. Noen andre som ikke har så godt forhold til søsken? Hvordan gjør dere best mulig utav det? 

Anonymkode: 781c5...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvor gammel dere er, men er dere voksne så må dere bare finne noe dere faktisk har til felles. Trenger ikke være noe stort. Ellers så bruker det å bli lettere når begge har flyttet hjemmefra og etterhvert får barn

Anonymkode: 6501c...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det er du som sitter med problemet angående dette og at det er kun du som irriterer deg. Kanskje du burde spørre deg hvorfor du har mindre tålmodighet med han enn andre? 

Anonymkode: 04901...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående dette med "lyder" kjenner jeg meg enig. Faren min snorker som bare faen, driver alltid å grynter og huffer seg og jeg blir og veldig irritert. Er jo selvfølgelig glad i han men det påvirker forholdet. Tror muligens jeg har misofoni, da jeg var på randen av å begå vold en gang snorkinga var på det verste (ja hører det gjennom veggene). 

Anonymkode: ce8e4...db4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...