AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Hei! I sommerferien skal jeg på hotell i Roma med de to døtrene mine, en på 11 og en på 14. Vi vil gjerne bo et sted nært sentrum uten ekstra kostnader for buss osv. Så jeg lurer på om noen av dere har vært i Roma og har noen hotell å anbefale? Evt. med gratis frokost og gratis wifi! Jeg har sjekket mye på nettet, men problemet er at vi vil helst ha et litt moderne et til en rimelig pris, de gamle rommene er litt triste og jeg foretrekker noe lyst og åpent! :D Takk for alle svar! Anonymkode: 02453...460
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Det er lett å finne billige hotell i Roma, men ikke moderne og fine OG rimelige. Sjekk hostels.com. Litt enklere enn hotell, men her kan du kanskje finne noe som er litt nyere og til en grei pris. Dere skal vel uansett ikke være så mye på hotellet? Anonymkode: 9e934...6ee 1
Christiane_W Skrevet 29. mars 2018 #3 Skrevet 29. mars 2018 (endret) Jeg bodde på Hotel Nord Nuova da jeg var i Roma i 2015. Det ligger rett ved hovedstasjonen, Termini. Området er fullt av hoteller og turistfeller, men både sightseeingbusser og ordinære busser har avgang rett i nærheten av hotellet, samt metroen. Det er også fullt mulig å gå til flere severdigheter, bl.a. Colosseum og Piazza Venezia om man er normalt sprek til beins. http://www.hotelnordnuovaroma.it/en/ Det er ikke et moderne hotell, men til å være et 3-stjerners hotell synes jeg det var veldig bra. Veldig rent og generelt godt vedlikeholdt, så både rom og fellesarealer fremstod som ganske fresht, til tross for litt utdatert stil. Jeg betalte ca 3000 kr for fire netter om jeg husker rett. Takterrassen er kanskje det beste med det hotellet. De serverer enkel mat, samt at det er bar der. Fint sted for en spritz før man går ut for å spise middag. Her er et lite glimt fra den: Endret 29. mars 2018 av Christiane_W 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå