Gå til innhold

Photoshop


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg får ikke photoshop til å funke. Jeg har hatt photoshop på denne dataen før så skjønner ikke at det skal være et problem. Fikk opp en melding da jeg prøvde å laste den ned: 



Denne datamaskinen oppfyller ikke systemkravene for Photoshop CC. Se systemkravene i hjelpedokumentasjonen for en fullstendig liste over maskinvare- og programvarekravene for Photoshop CC.

Får jeg gjort noe med det?

Anonymkode: d172f...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har sikkert hatt en eldre versjon av photoshop som ikke krevde en så kraftig datamaskin. I følge feilmeldingen, så trenger du en bedre datamaskin, men det er umulig å vite når du ikke kommer med noe informasjon.

Anonymkode: 3d4d0...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du ikke har nok prosessorkraft/minne(ram) til å kjøre Photoshop CC. Tidligere versjoner av Photoshop krevde mindre resursser. Hvis du ikke skal drive med retusjering eller lag(layers) finnes det programmer som krever mindre datakraft. Photoshop og Lightroom krever ikke noe særlig mindre enn en i5 prosessor og 8 GB ram for å kunne kjøre greit. Min erfaring er at Corel After Shot Pro 3 (likner på Lightroom) og Gimp (likner på Photoshop og er gratis) krever mindre resursser. Hvis du må bruke Photoshop må du installere det på en maskin som klarer å drive programmet.

Anonymkode: 5cbf7...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det betyr at du ikke har nok prosessorkraft/minne(ram) til å kjøre Photoshop CC. Tidligere versjoner av Photoshop krevde mindre resursser. Hvis du ikke skal drive med retusjering eller lag(layers) finnes det programmer som krever mindre datakraft. Photoshop og Lightroom krever ikke noe særlig mindre enn en i5 prosessor og 8 GB ram for å kunne kjøre greit. Min erfaring er at Corel After Shot Pro 3 (likner på Lightroom) og Gimp (likner på Photoshop og er gratis) krever mindre resursser. Hvis du må bruke Photoshop må du installere det på en maskin som klarer å drive programmet.

Anonymkode: 5cbf7...247

Edit: Er du sikker på at du har laster ned riktig installasjonsfil? .exe for Win og .img for Mac OS X?

Anonymkode: 5cbf7...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...