Gå til innhold

Hjelp meg å ta et valg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, litt om meg selv. 23år, bod for meg selv siden jeg var 15. Har et veldig godt forhold til min mor, vi ser hverandre ofte igjennom året. 
Hun har også flyttet fra barndomshjemmet mitt, til en mye roligere plass. 

Hun spurte meg for noen uker siden om jeg gjerne ville komme å besøke henne nå i påsken, noe jeg sa ja til og jeg har på en måte lyst til å dra, men samtidig er jeg litt usikker. 
Grunnen til at jeg er usikker er at min mor kommer til å jobbe vær dag, så jeg får sett hun på morgenen før jobb og på kvelden etter jobb. Vi skal også på en fest sammen. 
Jeg ser nå at det vil være veldig vanskelig for meg å reise til henne, da det ikke går noe buss grunnet helligdag. jeg må da finne meg noen å sitte på med. Og det er her jeg begynner å bli litt usikker, jeg kommer ikke til og ha noe og gjøre når jeg er hos min mor. Jeg kjenner ingen der, og jeg tror det vil bli kjedelig i lengden og bare sitte inne og glane på tv. 

Er det da slemt av meg og fortelle at jeg blir hjemme, og heller tar meg en lengere tur senere? 

Anonymkode: 741de...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville pakka laptopen og noen bøker og kanskje noen kokebøker og dratt :) Du kan sove lenge så du merker ikke at hun er på jobb så mange timer. Når du våkner kan du slappe av med egentid med pc eller bok, og når hun kommer hjem kan dere lage mat sammen og være sammen resten av ettermiddagen og kvelden :) Det vil hun nok sette stor pris på! 

Anonymkode: 82f58...125

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke slemt. Ta deg heller en tur senere når hun har fri ,så dere kan være sammen hele dagen.  Gjør som du føler for, bare forklar det du føler til moren din. Er vel koseligste for henne også å ha besøk når du virkelig har lyst til å dra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk med deg underholdning. Voksne folk klarer seg noen time alene uten underholdning.

Anonymkode: 21b98...11f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at flere nevner at jeg kan bruke tid før og etter jobb, og at jeg kan sove lenge. 
Nå har det seg sånn at hun vil være borte fra klokken 11 om morgenen, og være hjemme igjen rundt 12 på kvelden, det er helt avhengig av hvor mye gjeste hun får osv. 

Bruke tid på pc er ikke noe vits da det ikke er noe internet, og lese bøker er noe jeg ikke klarer.  

Så jeg vil se henne minimalt, og når jeg først ser henne så er det ikke mange timene i strekk..

Jeg har som sagt lyst til å reise til min mor, men jeg vil ikke ende opp med å sitte å kjede meg når jeg først har påskeferie.. 

Ser at jeg heller mest mot å være hjemme, men får dårlig samvittighet ovenfor mamma. 

Anonymkode: 741de...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle barn skuffer foreldrene sine. Hva gjør vel en gang til?

Anonymkode: 60833...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...