Gå til innhold

Veganer på deltid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går ikke an å være deltidsveganer. Enten er man veganer eller så er man det ikke.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enig i at flere restauranter burde hatt noen veganske retter. Har et par veganere på jobben som aldri kan bli med ut og spise, siden restaurant valget naturlig nok aldri faller på en veganer restaurant. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å sende en chatmelding til restaurantene i forkant og spørre om de vil lage noe til en veganer - ikke fått et eneste nei hittil og jeg har spist SÅ mye god mat! Jeg er veldig fleksibel da, så ber de gjerne om å overraske meg og/eller matche rettene selskapet mitt vil ha. 

Jeg har også spurt hvis jeg bare stikker innom og de fleste har disket opp med noe selv om de ikke har noe passende på menyen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ikke dette et begrep? Synes det burde bli mye mer vanlig! Hver restaurant burde ha en vegansk rett eller to. Er dere klar over hvor irriterende det er å ikke finne NOE du kan spise etter å ha satt deg ned og lest menyen på en restaurant? Hvis du da i tillegg har en ektefelle som nekter å gå på rene veganrestauranter så sitter du fint i det! 

Vi deltidsveganere må få et bedre tilbud! Hvis jeg har 50/50 og denne uken er det veganuke så kan ikke jeg bare slippe alt jeg har lovet meg selv fordi restauranten heller meieriprodukter i store mengder over all maten!! Det er gift skal jeg si deg!

Ja til mer vegansk for alle, overalt! 

Anonymkode: 0b37d...0ea

Fordi veganisme er et livssyn hvor kosthold kun er en llten bit av det hele og det er ikke noe man skrur av og på.

Nå sier jeg ikke at veganimse er en religion,men å si at man er 50/50 veganer er like dumt som å si at man er kristen kun hver 14 dag

Anonymkode: 394a3...487

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ikke dette et begrep? Synes det burde bli mye mer vanlig! Hver restaurant burde ha en vegansk rett eller to. Er dere klar over hvor irriterende det er å ikke finne NOE du kan spise etter å ha satt deg ned og lest menyen på en restaurant? Hvis du da i tillegg har en ektefelle som nekter å gå på rene veganrestauranter så sitter du fint i det! 

Vi deltidsveganere må få et bedre tilbud! Hvis jeg har 50/50 og denne uken er det veganuke så kan ikke jeg bare slippe alt jeg har lovet meg selv fordi restauranten heller meieriprodukter i store mengder over all maten!! Det er gift skal jeg si deg!

Ja til mer vegansk for alle, overalt! 

Anonymkode: 0b37d...0ea

Flexitarianer er et begrep, men kanskje et mer fleksibelt et enn det du har lovt det selv. Jeg synes de fleste steder har godt utvalg av vegansk/vegetarisk. Når du ikke er konsekvent kan det ikke ha noe å si om du får kjøtt eller fisk i din veganske uke. Da kan du bare legge inn en vegansk dag i den andre uka vel?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...