Gå til innhold

Hvor kan man gratis annonsere bilsalg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vil selge elbilen min, men vet ikke helt hvor jeg kan lage annonse?

Nå ligger den kun på Facebook, men vil gjerne legge den ut andre steder også. Det bør ikke koste mer enn 100 kr, men helst gratis! :)

Anonymkode: 25cea...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve autodb.no.

Eller ta den med til ein bruktbilforhandler, selge bilen til han. Så selger han den videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Dodge skrev:

Du kan prøve autodb.no.

Eller ta den med til ein bruktbilforhandler, selge bilen til han. Så selger han den videre.

Takk for tips :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også på utkikk etter et sted å lete etter bil, som ikke er Finn.no :):)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at Finn har et jerngrep om bruktbilmarkedet. Du kan gjerne henge opp gratis lapper over doen din, noe som har omtrent samme effekt som å poste på autodb.no.

Men...vil du finne en kjøper og få en god pris, kommer du ikke utenom FINN. Slik er det dessverre.

Anonymkode: 9a9c0...307

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grupper/forum for det bilmerket/typen du skal selge/kjøpe. I tillegg til autoDB og finn, 

Anonymkode: 14927...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ann på hva bilen din er verdt, det er billigere å selge bil til under en gitt verdi på finn enn enn til 200.000kr. Jeg personlig annser det mer seriøst å selge via finn enn en facebook side/autodb. Finn.no sitt oppsett er veldig enkelt å forstå, du får også opp veldig mye info som er nødvendig for kjøper å vite om bilen og kan gjøre at du får ett mer riktig og trygt salg som selger (ikke krav i etterkant etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2018 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Grupper/forum for det bilmerket/typen du skal selge/kjøpe. I tillegg til autoDB og finn

Anonymkode: 14927...60b

 

 

På 29.3.2018 den 13.37, Morten1 skrev:

Kommer ann på hva bilen din er verdt, det er billigere å selge bil til under en gitt verdi på finn enn enn til 200.000kr. Jeg personlig annser det mer seriøst å selge via finn enn en facebook side/autodb. Finn.no sitt oppsett er veldig enkelt å forstå, du får også opp veldig mye info som er nødvendig for kjøper å vite om bilen og kan gjøre at du får ett mer riktig og trygt salg som selger (ikke krav i etterkant etc)

 

Finn er ikke gratis. Det koster 519, 669 og 799 kr. Avhengig av hvor mange dager man ønsker å ha annonsen.
 

Anonymkode: 25cea...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

 

Finn er ikke gratis. Det koster 519, 669 og 799 kr. Avhengig av hvor mange dager man ønsker å ha annonsen.
 

Anonymkode: 25cea...1cf

Jeg sa aldri at det var gratis, jeg sa at jeg ser på det som mer serriøst. Det er også billigere enn 519 hvis du har bil til under 50.000kr. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...