AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Mine fantasier går alltid ut på at jeg blir dominert, at jeg tvinges til å gjøre ting og har sex «mot min vilje». Litt smerte... men mer fordi mannen holder meg hardt i håret feks. I fantasiene mine er jeg ofte sexslave/trell/etc. MEN jeg tenner virkelig ikke på lakk og lær, pisk og brystvorteklyper... «må» det høre med? Finnes det miljøer eller har det et navn, dette jeg beskriver? For det er jo ikke BDSM liksom. Anonymkode: d7b6d...202
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Lakk og lær er bare en av "nisjene" innen bdsm.. Akkurat som å bli dominert, holdt i håret og "tatt mot din vilje".. Fantasiene dine er helt bdsm. Du bør sjekke ut fetlife.com, der vil du finne mange likesinnede, mye informasjon.. Og mange desperate menn. Anonymkode: f5fb1...896 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Trenger jo ikke lakk og lær. Jeg tenner på det samme som deg. Men vi driver ikke med bestemte kostymer osv . Anonymkode: 0780c...817
SlemUlv Skrevet 27. mars 2018 #4 Skrevet 27. mars 2018 Så du mener jeg har gjort BDSM feil? I 11 år? Som aldri bruker verken lakk eller lær? Hva instrumenter dere har lyst å bruke, er helt opp til dere, dere kan kun bruke hender om dere vil det.
DominantHr Skrevet 28. mars 2018 #5 Skrevet 28. mars 2018 Det du beskriver er helt mainstream BDSM. Det er mange, meg selv inklusivt, som synes lakk, lær, fjær, og fjas er nærmest komisk. På den annen side er selskapskjole og dress/smoking utrolig pirrende, både med og uten BDSM.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #6 Skrevet 28. mars 2018 Å jaa, skjønner. Har aldri gjort noe med fantasiene, så dette visste jeg ikke. Så moro😈 Anonymkode: d7b6d...202
SlemUlv Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 Vi som driver BDSM, er helt normale mennesker. Med like forskjellige smak, som det resten av verden har Ingen driver BDSM likt, det finnes ingen EN rett måte å gjøre dette på, vi må alle finne vår måte, og hva vi liker kos dere! 1
draug 75 Skrevet 28. mars 2018 #8 Skrevet 28. mars 2018 Det der bildet med lakk og lær, pisker, støvletter osv. - tingester - kan på på sett og vis påstås å være tegneserieversjonen av SM. Sterkt forenklet, karikert og stereotypt. Todimensjonalt. Lett gjenkjennelig og velegnet for å identifisere pervoer i dårlige engelske filmer. (La det være helt klart: å styre på med tingester er det ikke noe i vegen med - begrepet tegneserieversjon betegner fordomsfullheten utenfra). Men du trenger altså ikke å bruke halve lønna på tingester og ha arktekttegnet dungeon. Og ikke alle har det. Og ikke alle (jeg f.eks) synes slit er så svært. Jeg tror ikke du vil ha problemer med å finne noen som er i stand til å behandle deg som du vil.
Tyrk40 Skrevet 28. mars 2018 #9 Skrevet 28. mars 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Mine fantasier går alltid ut på at jeg blir dominert, at jeg tvinges til å gjøre ting og har sex «mot min vilje». Litt smerte... men mer fordi mannen holder meg hardt i håret feks. I fantasiene mine er jeg ofte sexslave/trell/etc. MEN jeg tenner virkelig ikke på lakk og lær, pisk og brystvorteklyper... «må» det høre med? Finnes det miljøer eller har det et navn, dette jeg beskriver? For det er jo ikke BDSM liksom. Anonymkode: d7b6d...202 cupido.no ganske like preferanser vi har også forresten litt sånn ''frekk''
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #11 Skrevet 28. mars 2018 26 minutter siden, SlemUlv skrev: Ang miljø, fetlife.com Takk, er nå med der😊mye å se, mye å lære... Anonymkode: d7b6d...202
SlemUlv Skrevet 28. mars 2018 #12 Skrevet 28. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk, er nå med der😊mye å se, mye å lære... Anonymkode: d7b6d...202 Jeg kan anbefale velkomstkomiteen, det er en gruppe hvor vi prøver å samle mye informasjon som er nyttig det er også tråder om grupper som finnes, som vi syns er nyttige Still gjerne spørsmål, vi er mange som sitter med informasjon som kan deles
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #13 Skrevet 28. mars 2018 Jeg sier ja takk begge deler! Begge deler er like mye bdsm, kos deg du ts Anonymkode: 8fc1e...389
Gjest Alterego666 Skrevet 28. mars 2018 #14 Skrevet 28. mars 2018 7 timer siden, SlemUlv skrev: Jeg kan anbefale velkomstkomiteen, det er en gruppe hvor vi prøver å samle mye informasjon som er nyttig det er også tråder om grupper som finnes, som vi syns er nyttige Still gjerne spørsmål, vi er mange som sitter med informasjon som kan deles Velkomstkomitéen er en gruppe på fet?
SlemUlv Skrevet 29. mars 2018 #15 Skrevet 29. mars 2018 9 timer siden, Alterego666 skrev: Velkomstkomitéen er en gruppe på fet? Jupp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå