chouette Skrevet 28. mars 2018 #21 Skrevet 28. mars 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva man blander er fritt frem så lenge en spiser det selv. Les Åse Gruda Skaar. Spagetti og fiskekaker er min blanding. Anonymkode: c2078...9b9 Spagetti og fiskekaker er himmelsk!
Brunhilde Skrevet 28. mars 2018 #22 Skrevet 28. mars 2018 Fiskepinner med tomat og salat servert i pitabrød med litt remulade er i grunnen ganske godt. 1
Guidet Kvinne Skrevet 28. mars 2018 #23 Skrevet 28. mars 2018 Jeg ender opp med å tenke at dette har mindre med Østlandet å gjøre, mer med om man omgås barn. 2
Guidet Kvinne Skrevet 28. mars 2018 #24 Skrevet 28. mars 2018 3 minutter siden, Brunhilde skrev: Fiskepinner med tomat og salat servert i pitabrød med litt remulade er i grunnen ganske godt. Det tror jeg! Jeg har ikke spist fiskepinner på mange år etter overdosen i småbarnsfasen, men gode fiskepinner er jo egentlig godt.
Whoops Skrevet 28. mars 2018 #25 Skrevet 28. mars 2018 Har spist fiskepinner i lompe mange ganger, bare fordi jeg ikke er så glad i pølser. Pannekaker er dessert og det spises suppe først. Enten kjøttsuppe/betasuppe eller tomatsuppe med makaroni og kokt egg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå