Gå til innhold

Tomatkjøtt i avføring

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, Hadde nettopp en merkelig hendelse for ikke lenge siden. 

Hadde noe rødt kjøttaktig i avføring som ga fra seg en blodlignende farge hvis klemt. 

Hadde vært til lege som tok en rask rektumundersøkelse men fant ingenting, siden jeg er ung ville han heller ikke gi meg en gastronomi hvis det var eneste symptom og resten fungerte bra. Jeg sjekket litt rundt og lurer på om det er tomatkjøtt som var i avføringen, jeg har lest at tomatskall ofte er i avføring (og kan gi litt uro fordi på avstand kan det ligne blod) men ikke tomatkjøtt. Jeg spiser ofte tomat og fant tomatskall i avføringen under samme økt. 

Noen andre som har hatt det?

Anonymkode: 0646d...2ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tror det er passe vanlig. 

Anonymkode: e98d5...932

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Hadde nettopp en merkelig hendelse for ikke lenge siden. 

Hadde noe rødt kjøttaktig i avføring som ga fra seg en blodlignende farge hvis klemt. 

Hadde vært til lege som tok en rask rektumundersøkelse men fant ingenting, siden jeg er ung ville han heller ikke gi meg en gastronomi hvis det var eneste symptom og resten fungerte bra. Jeg sjekket litt rundt og lurer på om det er tomatkjøtt som var i avføringen, jeg har lest at tomatskall ofte er i avføring (og kan gi litt uro fordi på avstand kan det ligne blod) men ikke tomatkjøtt. Jeg spiser ofte tomat og fant tomatskall i avføringen under samme økt. 

Noen andre som har hatt det?

Anonymkode: 0646d...2ce

Tygger du ikke tomatskallet da? Tomakjøtt da må du nok ha spist og svelget mengder med utygd tomatkjøtt. 

Tarmendometriose kan merkes slik du her har gjort. Det finner ikke legen ved undersøkelse av rectum/rectoskopi og heller ikke andre tarmundersøkelser. Hvor i menssyklussen var du da hendelsen oppstod? 

Anonymkode: f40da...0d8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tygger du ikke tomatskallet da? Tomakjøtt da må du nok ha spist og svelget mengder med utygd tomatkjøtt. 

Tarmendometriose kan merkes slik du her har gjort. Det finner ikke legen ved undersøkelse av rectum/rectoskopi og heller ikke andre tarmundersøkelser. Hvor i menssyklussen var du da hendelsen oppstod? 

Anonymkode: f40da...0d8

Tipper TS er mann.

Anonymkode: dae48...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...