Gå til innhold

Normalt at understellet stinker om morgenen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle til å hoppe i dusjen. Da merket jeg at jeg stinket nedentil. Er heldigvis alene. Kan ting man spiser påvirke også? Har ikke noe kløe eller utflod. Er det vanlig å stinke nedentil om morgenen en Vang iblant? Syntes dette var ekkelt.

Anonymkode: 6bbcc...2b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stinke er vel å ta litt hard i men er jo en grunn til at de fleste dusjer om morgenen.

Anonymkode: a42ec...6e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stinke er vel å ta litt hard i men er jo en grunn til at de fleste dusjer om morgenen.

Anonymkode: a42ec...6e9

Ja, absolutt. Kan aldri gå ut døra uten. Da føler jeg meg ekkel. Samme gjelder tannpuss.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Aldri opplevd det, jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd vondt lukt som stinker med mindre jeg har hatt BV

Anonymkode: 6bf31...141

Skrevet

Stinker underlivet ditt om morgenen, altså et døgn mellom hver dusj som er mer en nok er det noe som ikke stemmer. Et friskt underliv skal ikke stinke. Litt lukt er normalt. Mulig du overdriver litt. Men kan du beskrive lukta da TS?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd vondt lukt som stinker med mindre jeg har hatt BV

Anonymkode: 6bf31...141

Hva er BV?

Anonymkode: 7dc69...324

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er BV?

Anonymkode: 7dc69...324

Bakteriell vaginose.  

Anonymkode: 3fd27...3c6

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Stinker underlivet ditt om morgenen, altså et døgn mellom hver dusj som er mer en nok er det noe som ikke stemmer. Et friskt underliv skal ikke stinke. Litt lukt er normalt. Mulig du overdriver litt. Men kan du beskrive lukta da TS?

Vel. Vanligvis merker jeg ingenting, men det var litt sånn ekkel «fiske» lukt. Dusjer meg der også hver dag, bare så det er sagt.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Vanligvis merker jeg ingenting, men det var litt sånn ekkel «fiske» lukt. Dusjer meg der også hver dag, bare så det er sagt.

Fiskelukt, ja. Det er kanskje bakteriell vaginose. Ta en tur til legen for å få en vurdering. Det er høyst normalt. Men vasker du underlivet med såpe bør du slutte med det med en gang. Kan være derfor det lukter fisk...

https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/infeksjoner-i-svangerskapet/bakteriell-vaginose/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...