AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #1 Skrevet 27. mars 2018 Skulle til å hoppe i dusjen. Da merket jeg at jeg stinket nedentil. Er heldigvis alene. Kan ting man spiser påvirke også? Har ikke noe kløe eller utflod. Er det vanlig å stinke nedentil om morgenen en Vang iblant? Syntes dette var ekkelt. Anonymkode: 6bbcc...2b7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #2 Skrevet 27. mars 2018 Stinke er vel å ta litt hard i men er jo en grunn til at de fleste dusjer om morgenen. Anonymkode: a42ec...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Skrevet 27. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stinke er vel å ta litt hard i men er jo en grunn til at de fleste dusjer om morgenen. Anonymkode: a42ec...6e9 Ja, absolutt. Kan aldri gå ut døra uten. Da føler jeg meg ekkel. Samme gjelder tannpuss. Anonymkode: 6bbcc...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Skrevet 27. mars 2018 Aldri opplevd vondt lukt som stinker med mindre jeg har hatt BV Anonymkode: 6bf31...141
Mr. Kilmister Skrevet 27. mars 2018 #6 Skrevet 27. mars 2018 Stinker underlivet ditt om morgenen, altså et døgn mellom hver dusj som er mer en nok er det noe som ikke stemmer. Et friskt underliv skal ikke stinke. Litt lukt er normalt. Mulig du overdriver litt. Men kan du beskrive lukta da TS?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #7 Skrevet 27. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd vondt lukt som stinker med mindre jeg har hatt BV Anonymkode: 6bf31...141 Hva er BV? Anonymkode: 7dc69...324
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #8 Skrevet 27. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er BV? Anonymkode: 7dc69...324 Bakteriell vaginose. Anonymkode: 3fd27...3c6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #9 Skrevet 27. mars 2018 32 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Stinker underlivet ditt om morgenen, altså et døgn mellom hver dusj som er mer en nok er det noe som ikke stemmer. Et friskt underliv skal ikke stinke. Litt lukt er normalt. Mulig du overdriver litt. Men kan du beskrive lukta da TS? Vel. Vanligvis merker jeg ingenting, men det var litt sånn ekkel «fiske» lukt. Dusjer meg der også hver dag, bare så det er sagt. Anonymkode: 6bbcc...2b7 1
Mr. Kilmister Skrevet 27. mars 2018 #10 Skrevet 27. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel. Vanligvis merker jeg ingenting, men det var litt sånn ekkel «fiske» lukt. Dusjer meg der også hver dag, bare så det er sagt. Anonymkode: 6bbcc...2b7 Fiskelukt, ja. Det er kanskje bakteriell vaginose. Ta en tur til legen for å få en vurdering. Det er høyst normalt. Men vasker du underlivet med såpe bør du slutte med det med en gang. Kan være derfor det lukter fisk... https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/infeksjoner-i-svangerskapet/bakteriell-vaginose/ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå