Gå til innhold

Turn-on å ta mannen med strap-on?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Turn on. Men dessverre ingenting min partner tenner på.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet er ikke det noe jeg tenner på eller noengang har fantasert om. Antagelig fordi jeg får litt "underdanig mann" følelse av tanken. Men har jo aldri forsøkt så dersom mannen hadde spurt/foreslått å prøve hadde jeg forsøkt. Jeg tror jeg har en slags fetish for "ekstremt kåt mann" så jeg er ganske sikker på jeg hadde likt det dersom det var noe han tente voldsomt på. Men ikke for egen del.

Anonymkode: aa48b...0f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Turn on! Både under bdsm, vaniljesex og romantisk sex. 

Anonymkode: 6f907...30a

• Liker 2
Skrevet

Nei, ville aldri funnet noen nytelse i å "ta" en mann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

I utgangspunktet er ikke det noe jeg tenner på eller noengang har fantasert om. Antagelig fordi jeg får litt "underdanig mann" følelse av tanken.

Anonymkode: aa48b...0f7

Underdanig "mann" ja. Jeg tror de fleste kvinner føler det slik. Kvinner vil ha en Mann med stor M. Det betyr at hvis hun en gang har fått ta han der bak så mister hun all lyst på han for da er hun ikke lenger en Mann i hennes øyne. Det er sikkert mulig å overtale ei kvinne til å gjøre det, men du vil aldri bli respektert av henne i etterkant. 

Anonymkode: 563b7...9e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Underdanig "mann" ja. Jeg tror de fleste kvinner føler det slik. Kvinner vil ha en Mann med stor M. Det betyr at hvis hun en gang har fått ta han der bak så mister hun all lyst på han for da er hun ikke lenger en Mann i hennes øyne. Det er sikkert mulig å overtale ei kvinne til å gjøre det, men du vil aldri bli respektert av henne i etterkant. 

Helt feil. Har ikke mistet respekten for min FF fordi om jeg bruker strap-on på han hver gang. Ekstremt turn on faktisk.

Anonymkode: 0cbb1...8a4

• Liker 7
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja. Er det sånn det er. Da skal jeg notere meg det som sannhet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde sannsynligvis kjørt bilen min i en fjellvegg av skam om jeg noengang hadde blitt med på noe sånt. Fy fader, så homsete.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Whatever Daddy wants, Daddy gets 

• Liker 2
Skrevet
På 27.3.2018 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Ser ikke du den så vil du neppe forstå selv om jeg forklarer.

Anonymkode: 8a779...d5a

For et tullprat, du virker umoden og lite opplyst

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På Tuesday, March 27, 2018 den 10.56, Alterego666 skrev:

Jeg er mann og jeg liker det. Er heldig og har en partner som liker å knulle meg.

Hvordan blir orgasmen da?

Anonymkode: 5624b...604

Skrevet
På 27.3.2018 den 23.20, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at kvinnene også vil tenke slik. Selv om de ikke erkjenner det. 

Anonymkode: c8e13...286

Jeg ser ikke på meg som topp, bare fordi jeg tenner på tanken på å bruke strap on. 

Skrevet
På 30.3.2018 den 13.04, Brannslangen skrev:

Jeg hadde sannsynligvis kjørt bilen min i en fjellvegg av skam om jeg noengang hadde blitt med på noe sånt. Fy fader, så homsete.

Håper du er organ donor......

• Liker 1
Skrevet

Not my cup of.... Ehh.. butt

AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2018 den 13.04, Brannslangen skrev:

Eventuelt trygge på seksualiteten sin og utforskende..

Og ikke dømmende, som du er.

Anonymkode: 4fda2...d8a

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir orgasmen da?

Anonymkode: 5624b...604

Rent fysisk er det ikke så annerledes. Det er mest tenningen i tabuet, og rollebyttet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...