AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Del Skrevet 26. mars 2018 Men jeg kjente ingen sorg, da mamma sa det. Men etter noen dager i begravelsen gråt jeg noe skikkelig. Etter begravelsen var sorgen borte igjen. Er jeg kald og ufølsom ? Anonymkode: b53d6...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #2 Del Skrevet 26. mars 2018 Vi takler sorg og tap på forskjellige måter. Anonymkode: af454...568 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #3 Del Skrevet 26. mars 2018 Nei. Du er bare normal. Sorg er individuelt. Anonymkode: 17a8d...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. mars 2018 #4 Del Skrevet 26. mars 2018 Alle håndterer sorg forskjellig. Du håndterer den på den måten som er riktig for deg 💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. mars 2018 #5 Del Skrevet 28. mars 2018 Dette høres veldig normalt ut. Det går i bølgedaler. Så når noe kommer, ta det i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå