AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #1 Del Skrevet 26. mars 2018 Jeg har veldig dårlig erfaring med nettbutikken Strikkemekka. De brukte lang tid på å sende ordren og når den først ankom var den full av feil. I forbindelse med en annen tråd om strikkebutikker på nett her inne, gikk jeg inn på Facebooksiden deres for å sjekke om tilbakemeldingene var så dårlige som jeg husket. Men så har de fjernet både tidligere tilbakemeldinger og muligheten til å gi nye tilbakemeldinger!!! Det er jo fryktelig useriøst? Anonymkode: 44f3b...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. mars 2018 #2 Del Skrevet 27. mars 2018 Akkurat det er det mange butikker/firmaer som gjør på facebook Jeg har ikke handlet derfra selv, men hørt veldig mye varierte erfaringer - enten folk som er superfornøyd med leveringstid og service, eller de som er skikkelig misfornøyd - lang leveringstid og mye krøll med ordre. Selv handler jeg helst i lokale butikker, men skal jeg først handle på nett, er det enten garnius, strikkenett eller nøstenett det går i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #3 Del Skrevet 27. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig dårlig erfaring med nettbutikken Strikkemekka. De brukte lang tid på å sende ordren og når den først ankom var den full av feil. I forbindelse med en annen tråd om strikkebutikker på nett her inne, gikk jeg inn på Facebooksiden deres for å sjekke om tilbakemeldingene var så dårlige som jeg husket. Men så har de fjernet både tidligere tilbakemeldinger og muligheten til å gi nye tilbakemeldinger!!! Det er jo fryktelig useriøst? Anonymkode: 44f3b...eae At du har hatt en uheldig opplevelse med strikkemekka betyr ikke at det er det som er gjennomgående med den nettbutikken. Å sverte en nettbutikk ved å legge ut identisk, negativ melding i den andre tråden du viser til i hi og på facebook det er lite seriøst. Mange, mange bruker strikkemekka.no igjen og igjen og opplever bare strålende god service. Både når det gjelder å få varene en bestiller og å få dem raskt, fra den ene dagen til den andre. I tillegg er de blant de beste på pris. Liker du ikke strikkemekka.no så hold deg unna, og slutt å sutre og å gi en utmerket nettbutikk for garn dårlig omtale overalt, det fortjener ikke butikken. Det er en garnbutkkk vi andre ønsker å beholde nettopp fordi den er helt utmerket! Det du heller ikke sier et pip om er at du garantert har fått tilbakemelding på mail om hvorfor din bestilling blir noe forsinket og også at du kan få kanselert din ordre. Det går nemlig automatisk ut når de er tomme for det du har bestilt. Så klagingen din er ufortjent, unødvendig og noe vil ikke vil høre mer av. Anonymkode: 59221...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #4 Del Skrevet 27. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: At du har hatt en uheldig opplevelse med strikkemekka betyr ikke at det er det som er gjennomgående med den nettbutikken. Å sverte en nettbutikk ved å legge ut identisk, negativ melding i den andre tråden du viser til i hi og på facebook det er lite seriøst. Mange, mange bruker strikkemekka.no igjen og igjen og opplever bare strålende god service. Både når det gjelder å få varene en bestiller og å få dem raskt, fra den ene dagen til den andre. I tillegg er de blant de beste på pris. Liker du ikke strikkemekka.no så hold deg unna, og slutt å sutre og å gi en utmerket nettbutikk for garn dårlig omtale overalt, det fortjener ikke butikken. Det er en garnbutkkk vi andre ønsker å beholde nettopp fordi den er helt utmerket! Det du heller ikke sier et pip om er at du garantert har fått tilbakemelding på mail om hvorfor din bestilling blir noe forsinket og også at du kan få kanselert din ordre. Det går nemlig automatisk ut når de er tomme for det du har bestilt. Så klagingen din er ufortjent, unødvendig og noe vil ikke vil høre mer av. Anonymkode: 59221...682 Nå er ikke jeg den eneste som har negativ erfaring med butikken. Tilbakemeldingene både på facebook (nå slettet) og hvis man googler butikken tyder på at svært mange har samme erfaring som meg. Det er ikke sverting å komme med konstruktiv tilbakemelding til en butikk. Du må gjerne vise til hvor jeg har skrevet om dette på facebook, for det har jeg ikke gjort. Om noen har gjort det viser det bare at flere er svært misfornøyde med strikkemekka. Et kjapt googlesøk kunne også fortelle at flere bedrifter med de samme eierne som strikkemekka har et svært dårlig rykte. Gjennomgående er sen levering, feil i bestilling og manglende oppfølging fra kundeservice. Jeg sutrer ikke, jeg prøver å advare andre om butikken fordi jeg ikke unner flere den samme dårlige opplevelsen jeg hadde. Alle kan gjøre feil, men å unngå å prøve å løse opp i problemet, det burde enhver som ønsker å drive seriøst holde seg for gode til. Du skriver så at jeg "garantert har fått tilbakemelding på mail om hvorfor din bestilling blir noe forsinket". Det har jeg IKKE. Jeg sendte strikkemekka en mail da jeg synes det begynte å ta lang tid, men svar fikk jeg aldri. (Har selvfølgelig sjekket alt av spamfiltre o.l.) "Klagingen" min gikk hovedsakelig på at jeg ikke fikk nøster i samme innfarging. Mailen om dette fikk jeg svar på, og der stod det at jeg måtte spesifisere i bestillingen om jeg ville ha dette. Mener du det er ok? Jeg skjønner at det ikke er moro å få kritikk. Vanligvis ville jeg sendt en mail direkte til butikken om jeg var misfornøyd, men når dette ikke hjelper og man heller kan gi tilbakemelding på facebook, ble dette løsningen. Det er overhodet ikke ufortjent eller unødvendig, tvert imot ser jeg det som svært nødvending at flere får vite om strikkemekkas forretningsmetoder. TS Anonymkode: 44f3b...eae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #5 Del Skrevet 27. mars 2018 Det du her skriver og påstår stemmer ikke. Jeg har nå vært på facebook og jeg har googla. På face finner jeg flere lange tråder der strikkemekka ikke omtales på annen måte enn positiv. På google er der ingen treff. At du en gang hevder å ha vært uheldig,, er det tilstrkkkelig til å sverte noen slik du gjør i denne tråden og i den andre tråden du svarte i på forumet? Noen er jo helt ufeilbarlige selv. Anonymkode: 59221...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 28. mars 2018 #6 Del Skrevet 28. mars 2018 Jeg er fornøyd med strikkemekka, men det er fordi jeg kan kjøre selv å hente det på pick up point siden de hører til i Stavanger, og jeg har alltid fått riktig garn. men en kollega av meg ble litt irritert siden det står levering 3-5 dager og hun bestilte søndag og hadde enda ikke hørt noe på fredag, men det viste seg at de ikke hadde garnet på lager og det hadde de ikke gitt beskjed om, det men garnet kom inn den fredagen så hun fikk hentet det. (Hun ringte å spurte og de så de skulle sende henne mail innen halv 1.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #7 Del Skrevet 28. mars 2018 Jeg er heller ikke fornøyd. Har ved to anledninger bestilt strikkepakke fra de med garn og mønste. Begge gangene har det vist seg at hovedfargen er så kjipt beregnet at jeg ikke har fått nok garn til str jeg bestilte. Dette dreiet seg om 2-3 omganger med hovedfargen. Ikke mye det er snakk om, men fryktelig irriterende da jeg risikerer fargeforskjell pga infargingen kan variere. Så kjip betegning bør være unødvendig !! Anonymkode: bf469...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #8 Del Skrevet 30. mars 2018 På 29.3.2018 den 1.56, AnonymBruker skrev: Jeg er heller ikke fornøyd. Har ved to anledninger bestilt strikkepakke fra de med garn og mønste. Begge gangene har det vist seg at hovedfargen er så kjipt beregnet at jeg ikke har fått nok garn til str jeg bestilte. Dette dreiet seg om 2-3 omganger med hovedfargen. Ikke mye det er snakk om, men fryktelig irriterende da jeg risikerer fargeforskjell pga infargingen kan variere. Så kjip betegning bør være unødvendig !! Anonymkode: bf469...941 Strikkepakkene settes ikke sammen eller garnberegnes fra Strikkemekka, men fra produsenten av mønsteret og dermed garnet. Forøvrig en kjent sak at dersom du ikke overholder strikkefastheten, så får du for lite garn, og at enkelte garnprodusenter aldri klarer å beregne riktig garnmengde dersom prøvestrikkerens størrelse av mønsteret endres av kjøperen. Så her skyter du på feil avsender. Anonymkode: 491ea...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #9 Del Skrevet 30. mars 2018 Deler av problemet med Strikkemekka er at de sender med Postnord. Jeg fikk melding om at pakken min var sendt dagen etter bestilling. Likevel tok det over to uker før jeg fikk den. Postnord fungerer veldig bra for min søster som bor i en av Norges største byer, men vi som bor på små steder er tydeligvis ikke prioritert. Strikkemekka er heller ikke særlig behjelpelige hvis man gir beskjed om feil i pakken. Anonymkode: 79df8...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #10 Del Skrevet 30. mars 2018 De såkalte tilbudene deres er jo bare latterlige. Aldri noe igjen av de aller fleste farger. Og det rett etter salget har startet. Holder meg unna butikker som driver på slik. Anonymkode: 0a854...f5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå