Viking-girl Skrevet 25. mars 2018 #1 Del Skrevet 25. mars 2018 Ser henne i 71 grader nord Kjendis, syns hun har forandret seg og er på «villspor» til å ligne Madonna. Heier på naturlig skjønnhet og minst mulig tukling med ansikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 25. mars 2018 #2 Del Skrevet 25. mars 2018 Syns hun ligner på seg selv jeg. Ser ikke at hun har forandret seg så veldig Har hun operert ansiktet mener du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 25. mars 2018 #3 Del Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Ser henne i 71 grader nord Kjendis, syns hun har forandret seg og er på «villspor» til å ligne Madonna. Heier på naturlig skjønnhet og minst mulig tukling med ansikt! Skjønner ikke hva du mener. Synes dama er helt lik seg sjøl. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. mars 2018 #4 Del Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Ser henne i 71 grader nord Kjendis, syns hun har forandret seg og er på «villspor» til å ligne Madonna. Heier på naturlig skjønnhet og minst mulig tukling med ansikt! Altfor mye filler i kinnene, så skjønner sammenligningen med Madonna 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Selfie Skrevet 26. mars 2018 #5 Del Skrevet 26. mars 2018 Åpenbart fillers ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 26. mars 2018 #6 Del Skrevet 26. mars 2018 Hun har fått samme puffy face som Madonna og begynner faktisk å bli ganske lik henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 26. mars 2018 #7 Del Skrevet 26. mars 2018 Satt å tenkte på det i går, da jeg så på 71 grader nord. Helt klart fillers. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 26. mars 2018 #8 Del Skrevet 26. mars 2018 Det er synd, dama er kul og flott som hun er, trenger ikke den gørra i ansiktet. Jeg trodde ikke hun var sånn som ble med på sånt, trodde hun hadde mer selvtillit og tro på seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. mars 2018 #9 Del Skrevet 26. mars 2018 Ja, jeg litt skuffa over henne, særlig når hun pøser på med såpass mye «elsk deg selv»-opplegg på insta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 26. mars 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 26. mars 2018 Nettopp. Trist å se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg