Anonympizzaelsker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Hei! Jeg har tenkt å bestille pizza til meg selv, men vet ikke hvor mange stykker 1 pizza er delt opp i. Vil ikke bestille for mye, men ikke for lite. Tror en stor pizza er ca 8 stykker. Hvor mange stykker er en liten?
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Det er like mange stykker, det er bare pizzaen som er mindre.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Et «stykke» er ingen pålitelig måleenhet, for å si det mildt. Noen deler pizzaen i store stykker og noen i små. Noen deler i snipper og noen i firkanter. Se heller på menyen til pizzastedet hvor stor pizzaen er. Medium pizza er som regel av en slik størrelse at den er beregnet til en person. Anonymkode: 3315f...810 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Et «stykke» er ingen pålitelig måleenhet, for å si det mildt. Noen deler pizzaen i store stykker og noen i små. Noen deler i snipper og noen i firkanter. Se heller på menyen til pizzastedet hvor stor pizzaen er. Medium pizza er som regel av en slik størrelse at den er beregnet til en person. Anonymkode: 3315f...810 Men TS vil ikke bestille for lite eller for mye så hun må vite exakt antall stykker her. Det skjønner du vel? Anonymkode: 746c1...bee
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 Jeg bestiller alltid en stor en også fryser jeg ned resten. Da har jeg noe digg om jeg blir fysen på noe godt.
Brunhilde Skrevet 28. mars 2018 #7 Skrevet 28. mars 2018 (endret) Endret 28. mars 2018 av Brunhilde 2
FactsOverFeelings Skrevet 28. mars 2018 #8 Skrevet 28. mars 2018 Jeg håper virkelig den videoen der er satire, men har mine tvil, av en eller annen grunn
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #9 Skrevet 28. mars 2018 9 minutter siden, Brunhilde skrev: Har hatt denne diskusjonen med en kompis. Men da handlet det om Crispo. Isteden for å dele sjokoladen kun i bitene den kommer i, knekker du dem i to i tillegg, og får dobbelt så mye sjokolade haha. Neida, men mentalt/psykisk så kan du spise dobbelt så mye sjokolade (antall) uten ekstra kalorier Men tror disse videoene et tull, eller bare en type som virkelig liker å dumme ut dama, har sett dem i 2 andre hvor hun er like dum Hvordan det var litt dumt med Brexit, at england skulle stenge grensene for da kunne hun jo ikke reise til Disneyland lengre (tror det er de samme, hun ligner enstremt). Anonymkode: da6b0...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå