Gå til innhold

Har du ikke vaskemaskin?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Neinøff skrev:

Ja, det stemmer det, folk idag har fobi mot alt som er "blytungt", enkelte hevder faktisk at det i seg selv kan være en av årsakene til at depresjon er så utbredt. Du får ikke brukt kroppen og gjort noe, alle andre gjør det for deg. 

Jeg er faktisk enig med deg i dette, når jeg har veldig dårlige dager så krever rett og slett kroppen min å gjøre noe. Jeg får hodepine, blir veldig nedfor, deprimert faktisk, jeg har deppressive perioder, og da må jeg faktisk gjøre noe. Ofte holder det å gå ut og de 50meterne til postkassa, eller dra frem vaskebøtte og vaske gulvet. Kjenner kroppen avspenner seg på helt andre måter, de destruktive og håpløse problemene mine er plutselig ikke verdens undergang, og jeg puster lettere. Jeg har dessverre en fysisk sykdom som gjør meg ufør, ellers hadde jeg ikke sittet så mye i ro som jeg MÅ. Men ja, jeg er enig, kroppen trenger å brukes, vi er ikke skapt til å sitte i ro og bare løse alle følelser med psyken og hodet, de fysiske utslag er veldig viktige. 

MEN jeg kommer fortsatt aldri til å vaske mer for hånd haha, og takk for klemmen! 

Anonymkode: a4d01...2ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg flyttet for meg selv vasket jeg det meste av klærne for hånd, det gikk helt fint.  Sengetøy og olabukser pleide jeg å samle opp, og vaske enten hos kjentfolk eller brukte myntvaskeri.

Anonymkode: da777...691

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...