Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i Tokyo alene i fjor. Helt supert! Japanerne er vennlige, lite kriminalitet, ekstremt velordnet land. Og kulturen er bare så fascinerende, og når du reiser alene er det bare å suse rundt og ta inn alle inntrykkene uten å ta hensyn til noen andre. 

(Jeg er samboer og mor til to små barn, så har absolutt noen å reise med, men dette var rett og slett mors fristund :) )

Anonymkode: 58e26...523

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i Tokyo alene i fjor. Helt supert! Japanerne er vennlige, lite kriminalitet, ekstremt velordnet land. Og kulturen er bare så fascinerende, og når du reiser alene er det bare å suse rundt og ta inn alle inntrykkene uten å ta hensyn til noen andre. 

(Jeg er samboer og mor til to små barn, så har absolutt noen å reise med, men dette var rett og slett mors fristund :) )

Anonymkode: 58e26...523

Tusen takk for tips, selv om det nok ikke blir Tokyo på en av mine første turer..

Anonymkode: 7b0be...ee8

Skrevet (endret)

Jeg er jente og var alene 3 uker i Vietnam i fjor :) gikk kjempebra og er et enkelt land å reise rundt i! 

Endret av Superblomst
AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale Kraków! Mye å se, god og billig mat og fin by :)

Likte godt Budapest, Berlin og London. Er ikke så opptatt av shopping og liker ikke så godt å ligge på stranda men vil helst se og oppleve nye ting. 

Anonymkode: b8c16...d99

AnonymBruker
Skrevet
På 27.3.2018 den 23.56, Superblomst skrev:

Jeg er jente og var alene 3 uker i Vietnam i fjor :) gikk kjempebra og er et enkelt land å reise rundt i! 

Så absolutt, jeg tror deg, og jeg tenker å reise dit i fremtiden, men det er ikke et alternativ første gang jeg reiser alene. 

Anonymkode: 7b0be...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...