AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Hvordan skjule røyklukt? Anonymkode: ace13...5ec
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Umulig. Du kan dekke over, men en "ikke-røyker" som tidligere har røkt vil uten tvil merke det. Anonymkode: 92291...d67
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #3 Skrevet 24. mars 2018 Det er helt umulig, røyk setter seg i alt. Anonymkode: d8188...28e
Korsihalsen Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 (endret) Når jeg var ung og røyka på rommet mitt, så måtte jeg teipe godt rundt karmene på døra + nøkkelhullet og ha vindu + luke eventuelt litt oppe. Jeg spraya med billig spray deo som kosta rundt 10 kr. Men måtte sitte på rommet en god del timer før jeg turte åpne døra. Ps. Dette er ikke å anbefale, mamma trodde i stedet jeg rusa meg på parfyme. Veldig dumt! Endret 24. mars 2018 av Korsihalsen
Perelandra Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 Gjelder det røyklukt i rommet eller på deg selv? Er det i rommet, får du prøve å lufte så godt du kan, men lukta fester lett seg i veggene og på møblene. Har du røyka inne er det vanskelig å bli kvitt lukta helt. Gjelder det røyklukt fra deg selv, er det best å dusje, skifte alle klærne og pusse tennene. Husk at den som selv røyker ikke merker lukta like godt som ikke-røykere. Du kan tro at rommet, huset eller deg selv ikke lukter, men andre kan kjenne det likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå