AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #1 Skrevet 24. mars 2018 Inspirert av lapskaustråden. Er det innafor med taco på påskeaften ? Anonymkode: 11c79...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #2 Skrevet 24. mars 2018 Det er jo de som serverer taco i konfirmasjon. Eller spiser grandis på julaften. Anonymkode: 8b526...790 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #4 Skrevet 24. mars 2018 Folk kan spise akkurat hva de vil på hvilken dag som helst. Matpolitiet finnes ikke. Jeg spiste fiskeboller på julaften, om det skulle gjøre noen forskjell. Andre spsier Graniosa 24.12.hvem bryr seg? Anonymkode: e786d...025 8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #5 Skrevet 24. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av lapskaustråden. Er det innafor med taco på påskeaften ? Anonymkode: 11c79...6c1 Det er helt i orden ...men IKKE finn på å ha taco på bryllupskjolen Anonymkode: 9d39e...56b
Sirah Skrevet 24. mars 2018 #6 Skrevet 24. mars 2018 Jeg kommer heller å spiser taco enn lammelår 😎 5
solmåneogstjerner Skrevet 24. mars 2018 #7 Skrevet 24. mars 2018 Ja det var vel jeg som sa at jeg kunne ha taco på påskeaften i den andre tråden. Og da må jeg vel svare for meg Og ja det kan jeg godt ha. Jeg spiser tradisjonelt i julen og kunne ikke tenkt meg og spise noe annet de dagene. Jeg ville ikke hatt taco i bryllupet heller... Meeen: har aldri hatt noen tradisjoner i påsken. Påsken er ikke en høytid jeg ' feirer' på noen måte. Da jeg var liten dro vi på fjellet og gikk på ski og sånt, men vi hadde ikke noen spesielle matretter de dagene. For meg er påsken som en hvilken som helst ferieuke. Og da spiser jeg hva som helst, så lenge det er godt 😊 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #8 Skrevet 24. mars 2018 4 minutter siden, solmåneogstjerner said: Ja det var vel jeg som sa at jeg kunne ha taco på påskeaften i den andre tråden. Og da må jeg vel svare for meg Og ja det kan jeg godt ha. Jeg spiser tradisjonelt i julen og kunne ikke tenkt meg og spise noe annet de dagene. Jeg ville ikke hatt taco i bryllupet heller... Meeen: har aldri hatt noen tradisjoner i påsken. Påsken er ikke en høytid jeg ' feirer' på noen måte. Da jeg var liten dro vi på fjellet og gikk på ski og sånt, men vi hadde ikke noen spesielle matretter de dagene. For meg er påsken som en hvilken som helst ferieuke. Og da spiser jeg hva som helst, så lenge det er godt 😊 Det er vel flere som sier det i den tråden... Anonymkode: d5e1d...d25
Alvario Skrevet 24. mars 2018 #9 Skrevet 24. mars 2018 Synes all mat er innafor de fleste dager, men det kommer litt ann på hva du evnt inviterer til. Hadde jeg blitt invitert til «fin» middag påskeaften og fikk taco eller lapskaus hadde jeg nok blitt overrasket, selv om jeg egentlig liker mye bedre taco enn lam. Det gjelder forøvrig alle dager, kommer helt ann på settingen en inviterer til..
Brunhilde Skrevet 24. mars 2018 #10 Skrevet 24. mars 2018 Jeg er invitert bort på påskeaften og er helt sikker på at jeg ikke blir servert lammelår, men en mengde smakfulle småretter. Jeg syns det er kjempegodt og jeg gleder meg. Jeg hadde blitt glad for taco også, og (brun) lapskaus med gode rundtstykker ved siden av, for den saks skyld. For meg er det viktigste at verten ønsker at jeg kommer, så spiser jeg det jeg blir servert. Jeg opplever utrolig sjelden å bli servert noe som ikke er godt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #11 Skrevet 24. mars 2018 2 minutter siden, Mariell77 said: Synes all mat er innafor de fleste dager, men det kommer litt ann på hva du evnt inviterer til. Hadde jeg blitt invitert til «fin» middag påskeaften og fikk taco eller lapskaus hadde jeg nok blitt overrasket, selv om jeg egentlig liker mye bedre taco enn lam. Det gjelder forøvrig alle dager, kommer helt ann på settingen en inviterer til.. Og her er stikkordet hva man blir invitert til, og ikke hva man gjør alene... Anonymkode: d5e1d...d25
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 24. mars 2018 #12 Skrevet 24. mars 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Fjelldronning Skrevet 24. mars 2018 #13 Skrevet 24. mars 2018 Selvsagt kan dere spise taco på påskeaften Man velger selv, hva man vil spise på de forskjellige høytidene
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #14 Skrevet 24. mars 2018 Just now, Brunhilde said: Jeg er invitert bort på påskeaften og er helt sikker på at jeg ikke blir servert lammelår, men en mengde smakfulle småretter. Jeg syns det er kjempegodt og jeg gleder meg. Jeg hadde blitt glad for taco også, og (brun) lapskaus med gode rundtstykker ved siden av, for den saks skyld. For meg er det viktigste at verten ønsker at jeg kommer, så spiser jeg det jeg blir servert. Jeg opplever utrolig sjelden å bli servert noe som ikke er godt. Ja, det kommer helt an på hvordan retten er laget eller hvordan man serverer den og med hva slags tilbehør, rimelig skker at de fleste retter kan være godt, bare man legger det ekstra i det... Har et familiemedlem som servere pølser og lomper HVERT selskap, og det er bare lomper, brød, ketchup/senup og løk... Vi er så drit lei og ikke er det noe fancy-bare masse wienere i kjelle. Anonymkode: d5e1d...d25
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #15 Skrevet 24. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av lapskaustråden. Er det innafor med taco på påskeaften ? Anonymkode: 11c79...6c1 Hvorfor ikke? Det er vel knapt en fornuftig sjel i Norges land som faktisk feirer påske. Vi har ei friuke. Nyt den. Gjerne med taco. Anonymkode: fa861...32c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #16 Skrevet 24. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kommer helt an på hvordan retten er laget eller hvordan man serverer den og med hva slags tilbehør, rimelig skker at de fleste retter kan være godt, bare man legger det ekstra i det... Har et familiemedlem som servere pølser og lomper HVERT selskap, og det er bare lomper, brød, ketchup/senup og løk... Vi er så drit lei og ikke er det noe fancy-bare masse wienere i kjelle. Anonymkode: d5e1d...d25 Hvor ER pølse & lompetråden? Anonymkode: 9d39e...56b 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #17 Skrevet 24. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor ER pølse & lompetråden? Anonymkode: 9d39e...56b Ligger på barne og familie underformen Anonymkode: d5e1d...d25 3
BerntHulken Skrevet 24. mars 2018 #18 Skrevet 24. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av lapskaustråden. Er det innafor med taco på påskeaften ? Anonymkode: 11c79...6c1 Så klart. Påska er for meg helt vanlige dager. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #19 Skrevet 24. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligger på barne og familie underformen Anonymkode: d5e1d...d25 Takketakk Anonymkode: 9d39e...56b
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2018 #20 Skrevet 24. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligger på barne og familie underformen Anonymkode: d5e1d...d25 Hva heter tråden? Anonymkode: 9d39e...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå