B.Wooster Skrevet 25. mars 2018 #21 Skrevet 25. mars 2018 14 timer siden, bettsa skrev: Så det er fullt mulig å bo sammen uten å være sammen som et par. Så klart. Men det er utfordrende når de ikke var enige om bruddet, og ikke er på samme plan følelsesmessig.
Tibbie Skrevet 25. mars 2018 #22 Skrevet 25. mars 2018 Det er en dealbreaker. Jeg kan skjønne det om barnet er baby og mor trenger hjelp, men at det er det beste for barnet tror jeg ikke. De fleste barn i Norge (ca.) er skillsmissebarn, og det går helt fint! Og om det kun har vært slutt i ett år, så kan det ikke være noe gøy for eksen som bor i samme bolig som han se han med en ny dame? Det må vel være best for ALLE parter at de flytter hver for seg, vel? Eller?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #23 Skrevet 25. mars 2018 3 timer siden, Tibbie skrev: Det er en dealbreaker. Jeg kan skjønne det om barnet er baby og mor trenger hjelp, men at det er det beste for barnet tror jeg ikke. De fleste barn i Norge (ca.) er skillsmissebarn, og det går helt fint! Og om det kun har vært slutt i ett år, så kan det ikke være noe gøy for eksen som bor i samme bolig som han se han med en ny dame? Det må vel være best for ALLE parter at de flytter hver for seg, vel? Eller? Enig.. Men kan jeg stille han et ulitimatum, enten flytter han ut eller så kan jeg ikke date han mer? Sist vi tok denne praten fikk jeg liksom inntrykk av at barna kommer først og dette er for ungene sin skyld og blablabla. Og at det å flytte ut ikke er så aktuelt per dd. Så vet jo egentlig hva som venter meg.. Men dette plager meg egentlig ganske mye. Anonymkode: e830f...0e6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #24 Skrevet 25. mars 2018 3 timer siden, Tibbie skrev: Det er en dealbreaker. hahahahaha... Dere kvinner sier en ting men gjør noe annet. Derfor skal man ALDRI lytte til det kvinner sier men se på det kvinner gjør. Som mann øker du din SMV hvis du har andre damer som svermer rundt deg. Da blir andre damer igjen kåte på deg for det vekker et konkurranseinnstinkt i de. De får virkelig lyst på deg fordi andre damer er interesserte i deg. Vær singel, dameløs, og ingen dame vil ta i deg med ildtang. Ikke en gang de som har gått over toppen sin for lenge siden og er i 40-årene, desperate etter anerkjennelse fra en mann. Anonymkode: 29888...4e9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #25 Skrevet 25. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hahahahaha... Dere kvinner sier en ting men gjør noe annet. Derfor skal man ALDRI lytte til det kvinner sier men se på det kvinner gjør. Som mann øker du din SMV hvis du har andre damer som svermer rundt deg. Da blir andre damer igjen kåte på deg for det vekker et konkurranseinnstinkt i de. De får virkelig lyst på deg fordi andre damer er interesserte i deg. Vær singel, dameløs, og ingen dame vil ta i deg med ildtang. Ikke en gang de som har gått over toppen sin for lenge siden og er i 40-årene, desperate etter anerkjennelse fra en mann. Anonymkode: 29888...4e9 Hva er dette for en slags tåpelig teori? Ser du at innlegget mitt handler om at jeg vurderer DUMPE han fordi han nærmest bor med eksen og har henne hengende over seg? Anonymkode: e830f...0e6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #26 Skrevet 25. mars 2018 Er du bifil? :-) Anonymkode: 5fdea...be4
Tibbie Skrevet 25. mars 2018 #27 Skrevet 25. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: hahahahaha... Dere kvinner sier en ting men gjør noe annet. Derfor skal man ALDRI lytte til det kvinner sier men se på det kvinner gjør. Som mann øker du din SMV hvis du har andre damer som svermer rundt deg. Da blir andre damer igjen kåte på deg for det vekker et konkurranseinnstinkt i de. De får virkelig lyst på deg fordi andre damer er interesserte i deg. Vær singel, dameløs, og ingen dame vil ta i deg med ildtang. Ikke en gang de som har gått over toppen sin for lenge siden og er i 40-årene, desperate etter anerkjennelse fra en mann. Anonymkode: 29888...4e9 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er dette for en slags tåpelig teori? Ser du at innlegget mitt handler om at jeg vurderer DUMPE han fordi han nærmest bor med eksen og har henne hengende over seg? Anonymkode: e830f...0e6 Det AB2 skrev. Herregud, så rar du er, AB1 Tror du virkelig vi foretrekker at den vi dater bor sammen med eksen sin? Det er ikke det samme som at han har mange friere (for det må han gjerne ha!).
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #28 Skrevet 25. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du bifil? :-) Anonymkode: 5fdea...be4 Nei ikke din eks, men sin eks. Nå var jeg dum sorry Anonymkode: 5fdea...be4
Tibbie Skrevet 25. mars 2018 #29 Skrevet 25. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig.. Men kan jeg stille han et ulitimatum, enten flytter han ut eller så kan jeg ikke date han mer? Sist vi tok denne praten fikk jeg liksom inntrykk av at barna kommer først og dette er for ungene sin skyld og blablabla. Og at det å flytte ut ikke er så aktuelt per dd. Så vet jo egentlig hva som venter meg.. Men dette plager meg egentlig ganske mye. Anonymkode: e830f...0e6 Jeg tror ikke noe på at dette er for barnet. Det er jo ikke sånn at barnet ikke kommer til å få begge foreldrene sine om de ikke bor i samme hus. Det virker som at han gjør dette for eksen. Og det er jo snilt at han tar hensyn til at hun har dårlig råd, men da må hun fikse det problemet. Du kan fortelle han at det plager deg såpass mye, at du ikke kan være i et forhold med han så lenge det er sånn. Så får du se hva han svarer. Men jeg håper han innser at dette er en dealbreaker for de fleste, og at han neppe kommer til å få seg kjæreste så lenge han bor sammen med henne.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #30 Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke din eks, men sin eks. Nå var jeg dum sorry Anonymkode: 5fdea...be4 Hans eks eller? Om eksen hans er bifil? Anonymkode: e830f...0e6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #31 Skrevet 25. mars 2018 59 minutter siden, Tibbie skrev: Jeg tror ikke noe på at dette er for barnet. Det er jo ikke sånn at barnet ikke kommer til å få begge foreldrene sine om de ikke bor i samme hus. Det virker som at han gjør dette for eksen. Og det er jo snilt at han tar hensyn til at hun har dårlig råd, men da må hun fikse det problemet. Du kan fortelle han at det plager deg såpass mye, at du ikke kan være i et forhold med han så lenge det er sånn. Så får du se hva han svarer. Men jeg håper han innser at dette er en dealbreaker for de fleste, og at han neppe kommer til å få seg kjæreste så lenge han bor sammen med henne. Jada, kjempesnill er han. Men dumsnill i mine øyne. Pluss, dette er nok en fin ordning om man ikke involverer nye partnere. Men ikke ellers Anonymkode: e830f...0e6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #32 Skrevet 25. mars 2018 På 24.3.2018 den 15.21, AnonymBruker skrev: Bor i hybeln Men ville du syntes det var greit å "snike"seg på besøk til han, forbi boenheten til exdama? Hadde det vært en tomannsbolig ville det jo vært noe annet kanskje.. Anonymkode: e830f...0e6 Siden det er slutt mellom dem, og har vært det ganske lenge så skjønner jeg ikke hvorfor du må snike deg inn. Det har da ikke hun noe med? Kjenner faktisk to X-par som bor på denne måten, og det fungerer greit med nye kjærester og alt mulig Anonymkode: 63cca...6df
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #33 Skrevet 25. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hans eks eller? Om eksen hans er bifil? Anonymkode: e830f...0e6 Jeg leste overskriften som at eksen til TS bor sammen med en som TS nå dater. De kunne jo bodd i et bokollektiv eller noe lignende. Og så skjønte jeg ut fra hi at det var snakk om en mann og en dame og et barn. Så da begynte jeg å lure på om TS først var sammen med feks mannen for deretter å begynne å date dama. Var liksom noe som ikke stemte helt Anonymkode: 5fdea...be4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #34 Skrevet 25. mars 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste overskriften som at eksen til TS bor sammen med en som TS nå dater. De kunne jo bodd i et bokollektiv eller noe lignende. Og så skjønte jeg ut fra hi at det var snakk om en mann og en dame og et barn. Så da begynte jeg å lure på om TS først var sammen med feks mannen for deretter å begynne å date dama. Var liksom noe som ikke stemte helt Anonymkode: 5fdea...be4 Åja nei. HAN jeg dater bor under SIN eks. De har felles barn ja. Anonymkode: e830f...0e6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2018 #35 Skrevet 25. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden det er slutt mellom dem, og har vært det ganske lenge så skjønner jeg ikke hvorfor du må snike deg inn. Det har da ikke hun noe med? Kjenner faktisk to X-par som bor på denne måten, og det fungerer greit med nye kjærester og alt mulig Anonymkode: 63cca...6df Utrolig sært. Men der er vi visst forskjellige. Noen er visst redd for å bo helt alene.. Anonymkode: e830f...0e6
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 25. mars 2018 #36 Skrevet 25. mars 2018 Så lenge han hadde sin egen inngang og leilighetene ikke hadde noen dører i mellom, hadde det vært OK. Hvorfor må dere "snike dere rundt"? Hva er greia med at alle skal flytte sammen med én gang? Dere har vel så vidt blitt kjent?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #37 Skrevet 26. mars 2018 Min mann fortalte til sin nye kjæreste at han bodde i kjelleren og at det var slutt mellom oss. Problemet var bare at han «glemte» å fortelle det til meg. Dersom forholdet deres er hemmelig, er han sansynligvis ikke ferdig med kona. Skygg banen, eller snakk med kona og få bruddet bekreftet. Anonymkode: 680b7...db9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå