Gå til innhold

Bare forslått?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dyttet skikkelig hardt tidligere i dag og falt fremover. Nå har jeg veldig vondt i ryggen, skulderbladet, under armen og mot brystet. Regner med at jeg bare er forslått. Hadde jeg bristet et ribbein så er vel det mye vondere? Ev vondt når man puster? Ikke det at man får gjort noe med det men.

Anonymkode: 21c2c...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde du bristet et ribbein ville du vært i nesten uutholdelig smerte, så er nok bare forslått ja.

Men altså, det kommer jo også an på deg som person. Uansett, en brist merkes på et eller annet hvis - spesielt ved pusting.

Endret av KaDust
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke brist i ribbein gjorde spesielt vondt. Dog merket man det godt ved innpust. Må nesten se Ann din egen smerteterskel er du eventuelt kontakter lege. Har gått med brukket tå korte uker pga jeg mente det nok var en strekk i muskulatur😄

Anonymkode: c8053...971

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo som du sier ikke noe å gjøre med det uansett. Men, man kjenner en brist i ribbeinet, man kjenner det ganske godt. Både når man puster, ligger, sitter, står og går. Det er ganske vondt. 

Anonymkode: f8ef4...642

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Nei, det er nok ikke en brist. Det er nå blitt konsentrert i skulderbladet, gjør veldig vondt å bevege det. Men det går vel over om noen dager. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble dyttet skikkelig hardt tidligere i dag og falt fremover. Nå har jeg veldig vondt i ryggen, skulderbladet, under armen og mot brystet. Regner med at jeg bare er forslått. Hadde jeg bristet et ribbein så er vel det mye vondere? Ev vondt når man puster? Ikke det at man får gjort noe med det men.

Når du har vært utsatt for vold med kroppsskade så oppsøker du legevakta og anmelder til politiet. Vente og se er aldri lurt. 

Anonymkode: a5a30...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...